Nazwa przedmiotu:
Kreowanie wizerunku firmy
Koordynator przedmiotu:
mgr Piotr JERMAKOWICZ
Status przedmiotu:
Obowiązkowy
Poziom kształcenia:
Studia I stopnia
Program:
Informatyka
Grupa przedmiotów:
Kierunkowe
Kod przedmiotu:
KWF
Semestr nominalny:
1 / rok ak. 2011/2012
Liczba punktów ECTS:
3
Liczba godzin pracy studenta związanych z osiągnięciem efektów uczenia się:
Liczba punktów ECTS na zajęciach wymagających bezpośredniego udziału nauczycieli akademickich:
Język prowadzenia zajęć:
polski
Liczba punktów ECTS, którą student uzyskuje w ramach zajęć o charakterze praktycznym:
Formy zajęć i ich wymiar w semestrze:
  • Wykład0h
  • Ćwiczenia30h
  • Laboratorium0h
  • Projekt0h
  • Lekcje komputerowe0h
Wymagania wstępne:
Limit liczby studentów:
Cel przedmiotu:
<P>Celem zajęć jest zaznajomienie studentów z zarządzaniem procesami komunikacyjnymi między organizacją a jej grupami docelowymi. Budowanie i rozwijanie zaufania publicznego na podstawie celowych, systematycznych procesów kształtowania wizerunku organizac
Treści kształcenia:
<OL><LI><P>Wprowadzenie w problematykę PR (istota PR, motywy, pojęcia pokrewne).</LI></P> <LI><P>Elementy ogólnego wizerunku organizacji (wizerunek wewnętrzny, rynkowy, społeczno- polityczny).</LI></P> <LI><P>Ocena stanu wyjściowego organizacji (zadania
Metody oceny:
Egzamin:
Literatura:
<OL><LI>Wojcik K.: <I>Public Relations,</I> Agencja Wydawnicza "Placet", Warszawa 1997</LI> <LI>Zelmer Z.:<I>Public Relations: kreowanie reputacji firmy,</I> POLTEX, Warszawa 1992</LI> <LI>Piasta Ł.: <I>Public relations: istota techniki,</I> Centrum Infor
Witryna www przedmiotu:
Uwagi:

Efekty uczenia się