Nazwa przedmiotu:
Projektowanie i osiąganie uznania społecznego
Koordynator przedmiotu:
dr Krystyna SERWIN-JAKUBOWSKA
Status przedmiotu:
Obowiązkowy
Poziom kształcenia:
Studia I stopnia
Program:
Informatyka
Grupa przedmiotów:
Kierunkowe
Kod przedmiotu:
POUS
Semestr nominalny:
3 / rok ak. 2011/2012
Liczba punktów ECTS:
3
Liczba godzin pracy studenta związanych z osiągnięciem efektów uczenia się:
Liczba punktów ECTS na zajęciach wymagających bezpośredniego udziału nauczycieli akademickich:
Język prowadzenia zajęć:
polski
Liczba punktów ECTS, którą student uzyskuje w ramach zajęć o charakterze praktycznym:
Formy zajęć i ich wymiar w semestrze:
  • Wykład0h
  • Ćwiczenia30h
  • Laboratorium0h
  • Projekt0h
  • Lekcje komputerowe0h
Wymagania wstępne:
Limit liczby studentów:
Cel przedmiotu:
<P>Sztuka sprzedawania jest sztuką pokazywania. Niezależnie od ról pełnionych w społeczeństwie, bierzemy udział w różnych sytuacjach w których "kupujemy" lub "sprzedajemy" wiedzę. Treści stanowiące efekt doświadczenia i uczenia się trzeba w konstruktyw
Treści kształcenia:
<OL><LI>Wiedza jako produkt ( przykłady, metody efektywnej selekcji produktów) (6h). </LI> <LI>Społeczne oczekiwania i sposoby percepcji potencjalnych nabywców (4 h).</LI> <LI>Typy przewagi nad konkurencją (ocena bieżącej koniunktury) (2h). </LI> <LI>Wy
Metody oceny:
Egzamin:
Literatura:
<OL><LI>Gustaw Le Bon,<I> Psychologia tłumu,</I> PWN, W- wa 1994 </LI> <LI>Krzysztof Wyżykowski,<I> Marketing,</I> Oficyna wydawnicza"ME sc",W-wa 2000</LI> <LI>Lechosław Grabarski,<I> Zachowania nabywców,</I> PWE, W-wa 2001 </LI> <LI> Peter H. Lindsay, Do
Witryna www przedmiotu:
Uwagi:

Efekty uczenia się