- Nazwa przedmiotu:
- Programowanie w technologii .NET
- Koordynator przedmiotu:
- mgr Krzysztof Mossakowski
- Status przedmiotu:
- Fakultatywny ograniczonego wyboru
- Poziom kształcenia:
- Studia I stopnia
- Program:
- Informatyka
- Grupa przedmiotów:
- Wspólne
- Kod przedmiotu:
- Semestr nominalny:
- 5 / rok ak. 2009/2010
- Liczba punktów ECTS:
- 4
- Liczba godzin pracy studenta związanych z osiągnięciem efektów uczenia się:
- Liczba punktów ECTS na zajęciach wymagających bezpośredniego udziału nauczycieli akademickich:
- Język prowadzenia zajęć:
- polski
- Liczba punktów ECTS, którą student uzyskuje w ramach zajęć o charakterze praktycznym:
- Formy zajęć i ich wymiar w semestrze:
-
- Wykład30h
- Ćwiczenia0h
- Laboratorium30h
- Projekt0h
- Lekcje komputerowe0h
- Wymagania wstępne:
- • Programowanie w środowisku graficznym
- Limit liczby studentów:
- Cel przedmiotu:
- do uzupełnienia
- Treści kształcenia:
- Program wykładu:
• ADO.NET
• LINQ
• ASP.NET
• XML Web Services
• Windows Communication Foundation
• Windows Workflow Foundation
• Windows Presentation Foundation
• Silverlight
Program laboratorium
• Ćwiczenia ADO.NET
• Ćwiczenia LINQ
• Zadanie nr 1 – ADO.NET w Windows Forms
• Mini-projekt nr 1 – ADO.NET, LINQ
• Ćwiczenia ASP.NET
• Zadanie nr 2 – ADO.NET i LINQ w ASP.NET
• Zadanie nr 3 – Zaawansowane ASP.NET
• Mini-projekt nr 2 – ASP.NET, XML Web Services, WCF, Silverlight
• Ćwiczenia XML Web Services, WCF i Windows Workflow
• Zadanie nr 4 – Windows Workflow, WCF
- Metody oceny:
- Każde z 4 zadań oceniane od 0 do 10 punktów. Każdy z 2 mini-projektów oceniany jest od 0 do 30 punktów.
W sumie można zdobyć do 100 punktów włącznie. Przeliczenie punktów na oceny jest następujące:
91 - 100 : 5,0
81 - 90 : 4,5
71 - 80 : 4,0
61 - 70 : 3,5
51 - 60 : 3,0
- Egzamin:
- Literatura:
- • David Sceppa „Programming Microsoft ADO.NET 2.0”
• Dino Esposito „Programming Microsoft ASP.NET 3.5”
• Justin Smith „Inside Microsoft Windows Communication Foundation”
• Kenn Scribner „Microsoft Windows workflow foundation”
- Witryna www przedmiotu:
- Uwagi:
Efekty uczenia się