Nazwa przedmiotu:
Projekt zespołowy O2
Koordynator przedmiotu:
prof. nzw. dr hab. inż. Andrzej Dzieliński, Andrzej.Dzielinski@ee.pw.edu.pl, +48222347703
Status przedmiotu:
Obowiązkowy
Poziom kształcenia:
Studia I stopnia
Program:
Informatyka
Grupa przedmiotów:
Wspólne
Kod przedmiotu:
Semestr nominalny:
6 / rok ak. 2009/2010
Liczba punktów ECTS:
4
Liczba godzin pracy studenta związanych z osiągnięciem efektów uczenia się:
Liczba punktów ECTS na zajęciach wymagających bezpośredniego udziału nauczycieli akademickich:
Język prowadzenia zajęć:
polski
Liczba punktów ECTS, którą student uzyskuje w ramach zajęć o charakterze praktycznym:
Formy zajęć i ich wymiar w semestrze:
  • Wykład0h
  • Ćwiczenia0h
  • Laboratorium0h
  • Projekt45h
  • Lekcje komputerowe0h
Wymagania wstępne:
Limit liczby studentów:
Cel przedmiotu:
Nabycie umiejetności pracy zespołowej przy projekcie informatycznym, i kierowania zespołem w ograniczonym zakresie.
Treści kształcenia:
Celem przedmiotu jest zaznajomienie studentów z zasadami pracy zespołowej przy projekcie informatycznym. Studenci dziela się według własnego uznania na grupy 3-10 osobowe i wybierają sobie temat projektu i osobę prowadzącą spośród oferty przedstawionej w początku semestru. W celu zrealizowania projektu studenci wybierają spośród siebie kierownika projektu oraz przypisują sobie pozostałe role projektowe. Projekt jest realizowany w scisłej współpracy z prowadzącym i według reguł ustalonych w momencie rozpoczynania projektu. Na koniec semestru wszystkie projekty po zatwierdzeniu przez prowadzących są prezentowane (bronione) publicznie. Projekt 1. Spotkanie organizacyjne, przedstawienie ogólnych reguł i zaprezentowanie tematyki do wyboru 2. Wybór tematu, prowadzącego i ukonstytuowanie się zespołu 3. Praca w trakcie semestru według szczegółowych zasad ustalonych z prowadzącym 4. Przygotowanie raportu z przeprowadzonych prac 5. Publiczna prezentacja wyników projektu i dyskusja
Metody oceny:
brak
Egzamin:
Literatura:
1. zależnie od tematu konkretnego projektu
Witryna www przedmiotu:
Uwagi:

Efekty uczenia się