Nazwa przedmiotu:
Marketing polityczny z perspektywy socjologicznej
Koordynator przedmiotu:
dr Katarzyna DZIENISZEWSKA-NAROSKA
Status przedmiotu:
Obowiązkowy
Poziom kształcenia:
Studia I stopnia
Program:
Informatyka
Grupa przedmiotów:
Kierunkowe
Kod przedmiotu:
MPPS
Semestr nominalny:
3 / rok ak. 2009/2010
Liczba punktów ECTS:
3
Liczba godzin pracy studenta związanych z osiągnięciem efektów uczenia się:
Liczba punktów ECTS na zajęciach wymagających bezpośredniego udziału nauczycieli akademickich:
Język prowadzenia zajęć:
polski
Liczba punktów ECTS, którą student uzyskuje w ramach zajęć o charakterze praktycznym:
Formy zajęć i ich wymiar w semestrze:
  • Wykład0h
  • Ćwiczenia30h
  • Laboratorium0h
  • Projekt0h
  • Lekcje komputerowe0h
Wymagania wstępne:
Limit liczby studentów:
Cel przedmiotu:
Wykłady mają rozbudzić zainteresowanie studentów dla sfery politycznej poprzez zrozumienie mechanizmów marketingu politycznego. Omówione będą zachowania wyborcze i ich związek z kampanią wyborczą, budowanie wizerunku polityka i niektóre formy i techniki p
Treści kształcenia:
Metody oceny:
Egzamin:
Literatura:
<OL><LI>K.Skarżyńska (red),<I> Psychologia polityczna,</I> Poznań 1999.</LI> <LI>W.Cwalina, A. Falkowski,<I> Marketing polityczny,</I> Gdańsk 2005.</LI> <LI>M.Regester,J. Larkin,<I> Zarządzanie kryzysem,</I> Warszawa 2005.
Witryna www przedmiotu:
Uwagi:

Efekty uczenia się