- Nazwa przedmiotu:
- Marketing polityczny z perspektywy socjologicznej
- Koordynator przedmiotu:
- dr Katarzyna DZIENISZEWSKA-NAROSKA
- Status przedmiotu:
- Obowiązkowy
- Poziom kształcenia:
- Studia I stopnia
- Program:
- Informatyka
- Grupa przedmiotów:
- Kierunkowe
- Kod przedmiotu:
- MPPS
- Semestr nominalny:
- 3 / rok ak. 2009/2010
- Liczba punktów ECTS:
- 3
- Liczba godzin pracy studenta związanych z osiągnięciem efektów uczenia się:
- Liczba punktów ECTS na zajęciach wymagających bezpośredniego udziału nauczycieli akademickich:
- Język prowadzenia zajęć:
- polski
- Liczba punktów ECTS, którą student uzyskuje w ramach zajęć o charakterze praktycznym:
- Formy zajęć i ich wymiar w semestrze:
-
- Wykład0h
- Ćwiczenia30h
- Laboratorium0h
- Projekt0h
- Lekcje komputerowe0h
- Wymagania wstępne:
- Limit liczby studentów:
- Cel przedmiotu:
- Wykłady mają rozbudzić zainteresowanie studentów dla sfery politycznej poprzez zrozumienie mechanizmów marketingu politycznego. Omówione będą zachowania wyborcze i ich związek z kampanią wyborczą, budowanie wizerunku polityka i niektóre formy i techniki p
- Treści kształcenia:
- Metody oceny:
- Egzamin:
- Literatura:
- <OL><LI>K.Skarżyńska (red),<I> Psychologia polityczna,</I> Poznań 1999.</LI> <LI>W.Cwalina, A. Falkowski,<I> Marketing polityczny,</I> Gdańsk 2005.</LI> <LI>M.Regester,J. Larkin,<I> Zarządzanie kryzysem,</I> Warszawa 2005.
- Witryna www przedmiotu:
- Uwagi:
Efekty uczenia się