Nazwa przedmiotu:
Podstawy marketingu
Koordynator przedmiotu:
dr inż. Alvin Gajadhur
Status przedmiotu:
Fakultatywny dowolnego wyboru
Poziom kształcenia:
Studia II stopnia
Program:
Biotechnologia
Grupa przedmiotów:
2. Przedmioty obieralne
Kod przedmiotu:
brak
Semestr nominalny:
2 / rok ak. 2009/2010
Liczba punktów ECTS:
1
Liczba godzin pracy studenta związanych z osiągnięciem efektów uczenia się:
Liczba punktów ECTS na zajęciach wymagających bezpośredniego udziału nauczycieli akademickich:
Język prowadzenia zajęć:
polski
Liczba punktów ECTS, którą student uzyskuje w ramach zajęć o charakterze praktycznym:
Formy zajęć i ich wymiar w semestrze:
  • Wykład15h
  • Ćwiczenia0h
  • Laboratorium0h
  • Projekt0h
  • Lekcje komputerowe0h
Wymagania wstępne:
brak
Limit liczby studentów:
Cel przedmiotu:
Celem wykładu jest zapoznanie słuchaczy z podstawami marketingu w zakresie niezbędnym do swobodnego porozumiewania się i współpracy z działem marketingu przedsiębiorstwa.
Treści kształcenia:
Przedmiot obejmuje informacje o zachowaniach konsumentów i ich warunkowaniu, problemy segmentacji rynku, zagadnienia związane z badaniami marketingowymi, źródłami informacji rynkowych, oraz tematy związane z produktem, ceną, dystrybucją, komunikacją, reklamą i badaniami rynkowymi. Zagadnienia są ilustrowane na przykładach marketingu leków, parafarmaceutyków, kosmetyków i środków ochrony roślin.
Metody oceny:
brak
Egzamin:
Literatura:
brak
Witryna www przedmiotu:
Uwagi:

Efekty uczenia się