- Nazwa przedmiotu:
- Kreowanie wizerunku firmy
- Koordynator przedmiotu:
- mgr Piotr JERMAKOWICZ
- Status przedmiotu:
- Obowiązkowy
- Poziom kształcenia:
- Studia I stopnia
- Program:
- Informatyka
- Grupa przedmiotów:
- Kierunkowe
- Kod przedmiotu:
- KWF
- Semestr nominalny:
- 1 / rok ak. 2011/2012
- Liczba punktów ECTS:
- 3
- Liczba godzin pracy studenta związanych z osiągnięciem efektów uczenia się:
- Liczba punktów ECTS na zajęciach wymagających bezpośredniego udziału nauczycieli akademickich:
- Język prowadzenia zajęć:
- polski
- Liczba punktów ECTS, którą student uzyskuje w ramach zajęć o charakterze praktycznym:
- Formy zajęć i ich wymiar w semestrze:
-
- Wykład0h
- Ćwiczenia30h
- Laboratorium0h
- Projekt0h
- Lekcje komputerowe0h
- Wymagania wstępne:
- Limit liczby studentów:
- Cel przedmiotu:
- <P>Celem zajęć jest zaznajomienie studentów z zarządzaniem procesami komunikacyjnymi między organizacją a jej grupami docelowymi. Budowanie i rozwijanie zaufania publicznego na podstawie celowych, systematycznych procesów kształtowania wizerunku organizac
- Treści kształcenia:
- <OL><LI><P>Wprowadzenie w problematykę PR (istota PR, motywy, pojęcia pokrewne).</LI></P> <LI><P>Elementy ogólnego wizerunku organizacji (wizerunek wewnętrzny, rynkowy, społeczno- polityczny).</LI></P> <LI><P>Ocena stanu wyjściowego organizacji (zadania
- Metody oceny:
- Egzamin:
- Literatura:
- <OL><LI>Wojcik K.: <I>Public Relations,</I> Agencja Wydawnicza "Placet", Warszawa 1997</LI> <LI>Zelmer Z.:<I>Public Relations: kreowanie reputacji firmy,</I> POLTEX, Warszawa 1992</LI> <LI>Piasta Ł.: <I>Public relations: istota techniki,</I> Centrum Infor
- Witryna www przedmiotu:
- Uwagi:
Efekty uczenia się