Nazwa przedmiotu:
Marketing międzynarodowy
Koordynator przedmiotu:
Prof. dr hab. Irena Hejduk
Status przedmiotu:
Obowiązkowy
Poziom kształcenia:
Studia II stopnia
Program:
Zarządzanie
Grupa przedmiotów:
Wspólne
Kod przedmiotu:
MARMI
Semestr nominalny:
4 / rok ak. 2011/2012
Liczba punktów ECTS:
2
Liczba godzin pracy studenta związanych z osiągnięciem efektów uczenia się:
Liczba punktów ECTS na zajęciach wymagających bezpośredniego udziału nauczycieli akademickich:
Język prowadzenia zajęć:
polski
Liczba punktów ECTS, którą student uzyskuje w ramach zajęć o charakterze praktycznym:
Formy zajęć i ich wymiar w semestrze:
  • Wykład15h
  • Ćwiczenia0h
  • Laboratorium0h
  • Projekt0h
  • Lekcje komputerowe0h
Wymagania wstępne:
-
Limit liczby studentów:
Cel przedmiotu:
-
Treści kształcenia:
-
Metody oceny:
-
Egzamin:
Literatura:
-
Witryna www przedmiotu:
Uwagi:

Efekty uczenia się

Profil ogólnoakademicki - wiedza

Efekt S1A_W01
posiada gruntowną wiedzę z zakresu globalizacji rynków, segmentacji, marketingu firm globalnych, globalnych sieci dystrybucyjnych, badań marketingowych na globalnych rynkach, produktach globalnych, eurosegmentach rynku
Weryfikacja: test wielokrotnego wyboru, opis przypadku
Powiązane efekty kierunkowe: Wpisz opis
Powiązane efekty obszarowe: S2A_W01, S2A_W02, S2A_W03, S2A_W04, S2A_W05, S2A_W06, S2A_W07, S2A_W08, S2A_W09, S2A_W10, S2A_W11

Profil ogólnoakademicki - umiejętności

Efekt S1A_U01
Posiada umiejętność zaprojektowania badań marketingowych na globalnych rynkach, potrafi rozpoznać strategie marketingowe firm globalnych, przeprowadzić badanie marketingowe typu desk research,
Weryfikacja: test wielokrotnego wyboru, opis przypadku
Powiązane efekty kierunkowe: Wpisz opis
Powiązane efekty obszarowe: S2A_U01, S2A_U02, S2A_U03, S2A_U04, S2A_U05, S2A_U06, S2A_U07, S2A_U08, S2A_U09, S2A_U10, S2A_U11

Profil ogólnoakademicki - kompetencje społeczne

Efekt S1A_K01
Posiada umiejętność rozpoznawania sygnałów rynkowych, konieczność ciągłego uczenia się, podpatrywania innych uczestników rynku, twórczego rozwijania inicjatyw rynkowych, akceptację nowoczenych technologii i narzędzi marketingu, otwartość na zmiany
Weryfikacja: test wielokrotnego wyboru, opis przypadku
Powiązane efekty kierunkowe: Wpisz opis
Powiązane efekty obszarowe: S2A_K01, S2A_K02, S2A_K03, S2A_K04, S2A_K05, S2A_K06, S2A_K07