- Nazwa przedmiotu:
- Marketing międzynarodowy
- Koordynator przedmiotu:
- Prof. dr hab. Irena Hejduk
- Status przedmiotu:
- Obowiązkowy
- Poziom kształcenia:
- Studia II stopnia
- Program:
- Zarządzanie
- Grupa przedmiotów:
- Wspólne
- Kod przedmiotu:
- MARMI
- Semestr nominalny:
- 4 / rok ak. 2011/2012
- Liczba punktów ECTS:
- 2
- Liczba godzin pracy studenta związanych z osiągnięciem efektów uczenia się:
- Liczba punktów ECTS na zajęciach wymagających bezpośredniego udziału nauczycieli akademickich:
- Język prowadzenia zajęć:
- polski
- Liczba punktów ECTS, którą student uzyskuje w ramach zajęć o charakterze praktycznym:
- Formy zajęć i ich wymiar w semestrze:
-
- Wykład15h
- Ćwiczenia0h
- Laboratorium0h
- Projekt0h
- Lekcje komputerowe0h
- Wymagania wstępne:
- -
- Limit liczby studentów:
- Cel przedmiotu:
- -
- Treści kształcenia:
- -
- Metody oceny:
- -
- Egzamin:
- Literatura:
- -
- Witryna www przedmiotu:
- Uwagi:
Efekty uczenia się
Profil ogólnoakademicki - wiedza
- Efekt S1A_W01
- posiada gruntowną wiedzę z zakresu globalizacji rynków, segmentacji, marketingu firm globalnych, globalnych sieci dystrybucyjnych, badań marketingowych na globalnych rynkach, produktach globalnych, eurosegmentach rynku
Weryfikacja: test wielokrotnego wyboru, opis przypadku
Powiązane efekty kierunkowe:
Wpisz opis
Powiązane efekty obszarowe:
S2A_W01, S2A_W02, S2A_W03, S2A_W04, S2A_W05, S2A_W06, S2A_W07, S2A_W08, S2A_W09, S2A_W10, S2A_W11
Profil ogólnoakademicki - umiejętności
- Efekt S1A_U01
- Posiada umiejętność zaprojektowania badań marketingowych na globalnych rynkach, potrafi rozpoznać strategie marketingowe firm globalnych, przeprowadzić badanie marketingowe typu desk research,
Weryfikacja: test wielokrotnego wyboru, opis przypadku
Powiązane efekty kierunkowe:
Wpisz opis
Powiązane efekty obszarowe:
S2A_U01, S2A_U02, S2A_U03, S2A_U04, S2A_U05, S2A_U06, S2A_U07, S2A_U08, S2A_U09, S2A_U10, S2A_U11
Profil ogólnoakademicki - kompetencje społeczne
- Efekt S1A_K01
- Posiada umiejętność rozpoznawania sygnałów rynkowych, konieczność ciągłego uczenia się, podpatrywania innych uczestników rynku, twórczego rozwijania inicjatyw rynkowych, akceptację nowoczenych technologii i narzędzi marketingu, otwartość na zmiany
Weryfikacja: test wielokrotnego wyboru, opis przypadku
Powiązane efekty kierunkowe:
Wpisz opis
Powiązane efekty obszarowe:
S2A_K01, S2A_K02, S2A_K03, S2A_K04, S2A_K05, S2A_K06, S2A_K07