Nazwa przedmiotu:
Eksploatacja Silników Lotniczych
Koordynator przedmiotu:
dr inż. Mirosław Muszyński
Status przedmiotu:
Obowiązkowy
Poziom kształcenia:
Studia I stopnia
Program:
Lotnictwo i Kosmonautyka
Grupa przedmiotów:
Napędy Lotnicze
Kod przedmiotu:
NS608
Semestr nominalny:
7 / rok ak. 2011/2012
Liczba punktów ECTS:
2
Liczba godzin pracy studenta związanych z osiągnięciem efektów uczenia się:
nauka do kolokwium 1: 10h nauka do kolokwium 2: 10h praca domowa: 15h konsultacja z prowadzącym: 3h nauka w domu (praca własna): 15h
Liczba punktów ECTS na zajęciach wymagających bezpośredniego udziału nauczycieli akademickich:
1
Język prowadzenia zajęć:
polski
Liczba punktów ECTS, którą student uzyskuje w ramach zajęć o charakterze praktycznym:
Formy zajęć i ich wymiar w semestrze:
  • Wykład30h
  • Ćwiczenia0h
  • Laboratorium0h
  • Projekt0h
  • Lekcje komputerowe0h
Wymagania wstępne:
?
Limit liczby studentów:
160
Cel przedmiotu:
?
Treści kształcenia:
?
Metody oceny:
?
Egzamin:
nie
Literatura:
?
Witryna www przedmiotu:
Uwagi:

Efekty uczenia się

Profil ogólnoakademicki - wiedza

Efekt EW1
Student zna sposoby projektowania systemów eksploatacji silników lotniczych
Weryfikacja: kolowium
Powiązane efekty kierunkowe: LiK1_W18
Powiązane efekty obszarowe: T1A_W06
Efekt EW2
Student zna metody i techniki diagnozowania silników lotniczych
Weryfikacja: kolowium
Powiązane efekty kierunkowe: LiK1_W18
Powiązane efekty obszarowe: T1A_W06

Profil ogólnoakademicki - umiejętności

Efekt EU1
Student potrafi scharakteryzować podstawowe systemy eksploatacji silników lotniczych
Weryfikacja: kolowium
Powiązane efekty kierunkowe: LiK1_U17
Powiązane efekty obszarowe: T1A_U13
Efekt EU2
Student potrafi opracować prosty system eksploatacji silnika lotniczego
Weryfikacja: kolowium
Powiązane efekty kierunkowe: LiK1_U04, LiK1_U19, LiK1_U20
Powiązane efekty obszarowe: T1A_U03, T1A_U04, T1A_U14, T1A_U15
Efekt EU3
Student umie zaplanować procedurę naprawy silnika lotniczego a także zaplanować przeglądy bieżące oraz prace okresowe w obsłudze zespołu napędowego
Weryfikacja: kolowium
Powiązane efekty kierunkowe: LiK1_U19, LiK1_U20
Powiązane efekty obszarowe: T1A_U14, T1A_U15
Efekt EU4
Student umie charakteryzować podstawowe systemy eksploatacji silników lotniczych, typowe uszkodzenia i niesprawności części składowych zespołu napędowego
Weryfikacja: kolowium
Powiązane efekty kierunkowe: LiK1_U17
Powiązane efekty obszarowe: T1A_U13
Efekt EU5
Student potrafi zdiagnozować silnik lotniczy na podstawie podstawowych metod i technik diagnozowania
Weryfikacja: kolowium
Powiązane efekty kierunkowe: LiK1_U19, LiK1_U20
Powiązane efekty obszarowe: T1A_U14, T1A_U15
Efekt EU6
Student potrafi określić jak powinno wyglądać monitorowanie stanu technicznego silników na ziemi i podczas lotu
Weryfikacja: kolowium
Powiązane efekty kierunkowe: LiK1_U19, LiK1_U20
Powiązane efekty obszarowe: T1A_U14, T1A_U15
Efekt EU7
Student umie czytać dokumentację techniczną i wyciągnąć z niej odpowiednie wnioski
Weryfikacja: kolowium
Powiązane efekty kierunkowe: LiK1_U01
Powiązane efekty obszarowe: T1A_U01