- Nazwa przedmiotu:
- Eksploatacja Silników Lotniczych
- Koordynator przedmiotu:
- dr inż. Mirosław Muszyński
- Status przedmiotu:
- Obowiązkowy
- Poziom kształcenia:
- Studia I stopnia
- Program:
- Lotnictwo i Kosmonautyka
- Grupa przedmiotów:
- Napędy Lotnicze
- Kod przedmiotu:
- NS608
- Semestr nominalny:
- 7 / rok ak. 2011/2012
- Liczba punktów ECTS:
- 2
- Liczba godzin pracy studenta związanych z osiągnięciem efektów uczenia się:
- nauka do kolokwium 1: 10h
nauka do kolokwium 2: 10h
praca domowa: 15h
konsultacja z prowadzącym: 3h
nauka w domu (praca własna): 15h
- Liczba punktów ECTS na zajęciach wymagających bezpośredniego udziału nauczycieli akademickich:
- 1
- Język prowadzenia zajęć:
- polski
- Liczba punktów ECTS, którą student uzyskuje w ramach zajęć o charakterze praktycznym:
- Formy zajęć i ich wymiar w semestrze:
-
- Wykład30h
- Ćwiczenia0h
- Laboratorium0h
- Projekt0h
- Lekcje komputerowe0h
- Wymagania wstępne:
- ?
- Limit liczby studentów:
- 160
- Cel przedmiotu:
- ?
- Treści kształcenia:
- ?
- Metody oceny:
- ?
- Egzamin:
- nie
- Literatura:
- ?
- Witryna www przedmiotu:
-
- Uwagi:
Efekty uczenia się
Profil ogólnoakademicki - wiedza
- Efekt EW1
- Student zna sposoby projektowania systemów eksploatacji silników lotniczych
Weryfikacja: kolowium
Powiązane efekty kierunkowe:
LiK1_W18
Powiązane efekty obszarowe:
T1A_W06
- Efekt EW2
- Student zna metody i techniki diagnozowania silników lotniczych
Weryfikacja: kolowium
Powiązane efekty kierunkowe:
LiK1_W18
Powiązane efekty obszarowe:
T1A_W06
Profil ogólnoakademicki - umiejętności
- Efekt EU1
- Student potrafi scharakteryzować podstawowe systemy eksploatacji silników lotniczych
Weryfikacja: kolowium
Powiązane efekty kierunkowe:
LiK1_U17
Powiązane efekty obszarowe:
T1A_U13
- Efekt EU2
- Student potrafi opracować prosty system eksploatacji silnika lotniczego
Weryfikacja: kolowium
Powiązane efekty kierunkowe:
LiK1_U04, LiK1_U19, LiK1_U20
Powiązane efekty obszarowe:
T1A_U03, T1A_U04, T1A_U14, T1A_U15
- Efekt EU3
- Student umie zaplanować procedurę naprawy silnika lotniczego a także zaplanować przeglądy bieżące oraz prace okresowe w obsłudze zespołu napędowego
Weryfikacja: kolowium
Powiązane efekty kierunkowe:
LiK1_U19, LiK1_U20
Powiązane efekty obszarowe:
T1A_U14, T1A_U15
- Efekt EU4
- Student umie charakteryzować podstawowe systemy eksploatacji silników lotniczych, typowe uszkodzenia i niesprawności części składowych zespołu napędowego
Weryfikacja: kolowium
Powiązane efekty kierunkowe:
LiK1_U17
Powiązane efekty obszarowe:
T1A_U13
- Efekt EU5
- Student potrafi zdiagnozować silnik lotniczy na podstawie podstawowych metod i technik diagnozowania
Weryfikacja: kolowium
Powiązane efekty kierunkowe:
LiK1_U19, LiK1_U20
Powiązane efekty obszarowe:
T1A_U14, T1A_U15
- Efekt EU6
- Student potrafi określić jak powinno wyglądać monitorowanie stanu technicznego silników na ziemi i podczas lotu
Weryfikacja: kolowium
Powiązane efekty kierunkowe:
LiK1_U19, LiK1_U20
Powiązane efekty obszarowe:
T1A_U14, T1A_U15
- Efekt EU7
- Student umie czytać dokumentację techniczną i wyciągnąć z niej odpowiednie wnioski
Weryfikacja: kolowium
Powiązane efekty kierunkowe:
LiK1_U01
Powiązane efekty obszarowe:
T1A_U01