Nazwa przedmiotu:
Praca przejściowa inżynierska
Koordynator przedmiotu:
Dowolny nauczyciel akademicki upoważniony przez Radę Wydziału
Status przedmiotu:
Obowiązkowy
Poziom kształcenia:
Studia I stopnia
Program:
Energetyka
Grupa przedmiotów:
Obowiązkowe
Kod przedmiotu:
NW127
Semestr nominalny:
6 / rok ak. 2013/2014
Liczba punktów ECTS:
6
Liczba godzin pracy studenta związanych z osiągnięciem efektów uczenia się:
Razem 150, w tym: 1. Liczba godzin wymagających bezpośredniego kontaktu z opiekunem: 40 a) spotkania i konsultacje - 35 godz. b) zaliczenie przedmiotu - 5 godz. 2. Liczba godzin pracy własnej: 110
Liczba punktów ECTS na zajęciach wymagających bezpośredniego udziału nauczycieli akademickich:
1,6 - Liczba godzin wymagających bezpośredniego kontaktu z opiekunem: 40 a) spotkania i konsultacje - 35 godz. b) zaliczenie przedmiotu - 5 godz.
Język prowadzenia zajęć:
polski
Liczba punktów ECTS, którą student uzyskuje w ramach zajęć o charakterze praktycznym:
6 punktów ECTS.
Formy zajęć i ich wymiar w semestrze:
  • Wykład0h
  • Ćwiczenia0h
  • Laboratorium0h
  • Projekt60h
  • Lekcje komputerowe0h
Wymagania wstępne:
Zależnie od charakteru i tematu pracy. Musi ona wynikać z obranego kierunku, specjalności oraz powinna być dostosowana do zainteresowań i predyspozycji studenta.
Limit liczby studentów:
brak
Cel przedmiotu:
Celem przedmiotu jest zdobycie przez studenta umiejętności wykonywania zaawansowanego projektu, przede wszystkim dzięki pracy własnej, z niewielka pomocą prowadzącego. W szczególności rozwiązania postawionego problemu, doboru literatury, metod badawczych, przedstawienia i krytycznej analizy wyników. Dokładna specyfikacja zalezna jest od tematyki pracy.
Treści kształcenia:
Szczegółowe treści merytoryczne zależą od tematu oraz charakteru pracy (projektowo-konstrukcyjna, obliczeniowa, eksperymentalna)
Metody oceny:
Ocenie podlega odpowiednie wyodrębnienie zadania, analiza literatury, rozwiązanie zadania i jego pisemne przedstawienie.
Egzamin:
nie
Literatura:
Książki i podręczniki akademickie, czasopisma naukowe, internet
Witryna www przedmiotu:
http://www.meil.pw.edu.pl/pl/MEiL/Studia
Uwagi:
Tematykę pracy przejściowej ustala student w porozumieniu ze swoim opiekunem indywidualnym. Tematyka musi być zgodna z kierunkiem i specjalnością studiów wybranymi przez studenta.

Efekty uczenia się

Profil ogólnoakademicki - wiedza

Efekt EW1
Posiada poszerzoną wiedzę na wybrany temat w ramach kierunku
Weryfikacja: Sprawozdanie końcowe oceniane przez prowadzącego
Powiązane efekty kierunkowe: E1_W16, E1_W18, E1_W20, E1_W23, E1_W24, E1_W25
Powiązane efekty obszarowe: T1A_W04, T1A_W07, T1A_W04, T1A_W07, T1A_W04, T1A_W05, T1A_W05, T1A_W05

Profil ogólnoakademicki - umiejętności

Efekt EU1
Potrafi ulokować rozwiązywany problem w szerszym zakresie nauki na podstawie badań literatury przedmiotu
Weryfikacja: Sprawozdanie końcowe oceniane przez prowadzącego
Powiązane efekty kierunkowe: E1_U01, E1_U02, E1_U07
Powiązane efekty obszarowe: T1A_U01, T1A_U02, T1A_U06
Efekt EU2
Potrafi skorzystać z literatury do poszukiwania wskazówek przy rozwiązywaniu wybranego problemu badawczego lub inżynierskiego
Weryfikacja: Sprawozdanie końcowe oceniane przez prowadzącego
Powiązane efekty kierunkowe: E1_U07, E1_U08
Powiązane efekty obszarowe: T1A_U06, T1A_U07
Efekt EU3
Potrafi rozwiązać proste zadanie inżynierskie korzystając z pomocy opiekuna.
Weryfikacja: Sprawozdanie końcowe oceniane przez prowadzącego
Powiązane efekty kierunkowe: E1_U11, E1_U15
Powiązane efekty obszarowe: T1A_U09, T1A_U11
Efekt EU4
Potrafi krytycznie ustosunkować się do wyników uzyskanych w trakcie rozwiązywania problemu
Weryfikacja: Sprawozdanie końcowe oceniane przez prowadzącego
Powiązane efekty kierunkowe: E1_U29
Powiązane efekty obszarowe: T1A_U09, T1A_U15, T1A_U16
Efekt EU5
Potrafi samodzielnie przygotować sprawozdanie z pracy oraz w rozmowie z prowadzącym obronić przedstawione tezy
Weryfikacja: Sprawozdanie końcowe oceniane przez prowadzącego
Powiązane efekty kierunkowe: E1_U03, E1_U04, E1_U08, E1_U29
Powiązane efekty obszarowe: T1A_U03, T1A_U04, T1A_U07, T1A_U09, T1A_U15, T1A_U16

Profil ogólnoakademicki - kompetencje społeczne

Efekt EK1
Rozwijanie potrzeby samokształcenia się w celu osiągnięcia zamierzonego efektu.
Weryfikacja: Bieżąca ocena postępu pracy.
Powiązane efekty kierunkowe: E1_K01, E1_K07
Powiązane efekty obszarowe: T1A_K01, T1A_K07