- Nazwa przedmiotu:
- Współczesne metody prezentacji i promocji techniki
- Koordynator przedmiotu:
- mgr Wiktor Niedzicki
- Status przedmiotu:
- Obowiązkowy
- Poziom kształcenia:
- Studia I stopnia
- Program:
- Mechatronika
- Grupa przedmiotów:
- Wariantowe
- Kod przedmiotu:
- brak
- Semestr nominalny:
- 6 / rok ak. 2013/2014
- Liczba punktów ECTS:
- 2
- Liczba godzin pracy studenta związanych z osiągnięciem efektów uczenia się:
- Liczba punktów ECTS na zajęciach wymagających bezpośredniego udziału nauczycieli akademickich:
- Język prowadzenia zajęć:
- polski
- Liczba punktów ECTS, którą student uzyskuje w ramach zajęć o charakterze praktycznym:
- Formy zajęć i ich wymiar w semestrze:
-
- Wykład30h
- Ćwiczenia0h
- Laboratorium0h
- Projekt0h
- Lekcje komputerowe0h
- Wymagania wstępne:
- brak
- Limit liczby studentów:
- Cel przedmiotu:
- brak
- Treści kształcenia:
- brak
- Metody oceny:
- brak
- Egzamin:
- Literatura:
- brak
- Witryna www przedmiotu:
- Uwagi:
Efekty uczenia się
Profil ogólnoakademicki - wiedza
- Efekt
- Potrafi napisać informację techniczną na wybrany temat. Potrafi przygotować i zaprezentować krótkie wystąpienie na zadany temat.
Weryfikacja: Weryfikacja następuje poprzez 2 publiczne oficjalne prezentacje oraz sprawdzian pisemny.
Powiązane efekty kierunkowe:
K_W04, K_W06
Powiązane efekty obszarowe:
T1A_W02, T1A_W03, T1A_W04
Profil ogólnoakademicki - umiejętności
- Efekt
- Potrafi znaleźć informacje na zdany temat. Wie, w jaki sposób należy przygotować informacje dla nieprzygotowanego odbiorcy.. Umie wystąpić np. na Festiwalu Nauki.
Weryfikacja: Weryfikacja poprzez wystąpienia publiczne na ćwiczeniach.
Powiązane efekty kierunkowe:
K_U01, K_U05
Powiązane efekty obszarowe:
T1A_U01, T1A_U05
Profil ogólnoakademicki - kompetencje społeczne
- Efekt
- Potrafi współpracować z zespołem podczas przygotowania prezentacji dla inwestorów. Potrafi zorganizować pracę zespołu.
Weryfikacja: Weryfikacja następuje podczas oficjalnej zespołowej prezentacji nowego urządzenia, formy prawnej firmy, podstaw biznes - planu oraz zastosowanych narzędzi marketingowych.
Powiązane efekty kierunkowe:
Powiązane efekty obszarowe: