- Nazwa przedmiotu:
- Seminarium dyplomowe MiBP
- Koordynator przedmiotu:
- prof. zw. dr hab. inż. Henryk Zobel
- Status przedmiotu:
- Obowiązkowy
- Poziom kształcenia:
- Studia II stopnia
- Program:
- Budownictwo
- Grupa przedmiotów:
- Mosty i Budowle Podziemne
- Kod przedmiotu:
- SEMNAR
- Semestr nominalny:
- 4 / rok ak. 2014/2015
- Liczba punktów ECTS:
- 2
- Liczba godzin pracy studenta związanych z osiągnięciem efektów uczenia się:
- 1. Godziny kontaktowe - 16 h:
- obecność na zajęciach seminaryjnych - 14 h.
- współprowadzenie zajęć - 2 h.
2. Przygotowanie do zajęć - 24 h.
3. Zapoznanie się ze wskazaną literaturą - 10 h.
Razem nakład pracy studenta - 50 h = 2 ECTS.
- Liczba punktów ECTS na zajęciach wymagających bezpośredniego udziału nauczycieli akademickich:
- Godziny kontaktowe - 16 h:
- obecność na zajęciach seminaryjnych - 14 h.
- współprowadzenie zajęć - 2 h.
Razem nakład pracy studenta - 16 h = 1 ECTS.
- Język prowadzenia zajęć:
- polski
- Liczba punktów ECTS, którą student uzyskuje w ramach zajęć o charakterze praktycznym:
- 1. Godziny kontaktowe - 2 h:
- współprowadzenie zajęć - 2 h.
2. Przygotowanie do zajęć - 24 h.
Razem nakład pracy studenta - 26 h = 1 ECTS.
- Formy zajęć i ich wymiar w semestrze:
-
- Wykład0h
- Ćwiczenia240h
- Laboratorium0h
- Projekt0h
- Lekcje komputerowe0h
- Wymagania wstępne:
- Brak
- Limit liczby studentów:
- Brak
- Cel przedmiotu:
- Prezentacja materiałów do przygotowywanej pracy dyplomowej.
- Treści kształcenia:
- W zależności od realizowanych tematów prac dyplomowych.
- Metody oceny:
- Obecność oraz forma i treść prezentacji.
- Egzamin:
- nie
- Literatura:
- W zależności od realizowanych tematów prac dyplomowych.
- Witryna www przedmiotu:
- www.il.pw.edu.pl/~zm
- Uwagi:
Efekty uczenia się
Profil ogólnoakademicki - wiedza
- Efekt SEMNARW1
- Posiada wiedzę o konstrukcjach mostowych pozwalającą samodzielnie podjąć analizę wybranego tematu dotyczącego jednego z aspektów planowania, projektowania lub budowy mostów.
Weryfikacja: Obecność oraz forma i treść prezentacji.
Powiązane efekty kierunkowe:
K2_W09, K2_W10, K2_W13_MiBP, K2_W14_MiBP, K2_W18_MiBP
Powiązane efekty obszarowe:
T2A_W10, T2A_W01, T2A_W03, T2A_W05, T2A_W07, T2A_W03, T2A_W07, T2A_W02, T2A_W05, T2A_W06, T2A_W03, T2A_W05, T2A_W06, T2A_W07
Profil ogólnoakademicki - umiejętności
- Efekt SEMNARU1
- W oparciu o samodzielnie zdobyte materiały potrafi przeanalizować wybrany temat dotyczący jednego z aspektów planowania, projektowania lub budowy mostów i zreferować go publicznie w formie prezentacji.
Weryfikacja: Forma i treść prezentacji.
Powiązane efekty kierunkowe:
K2_U05, K2_U06, K2_U08, K2_U12_MiBP, K2_U13_MiBP, K2_U14_MiBP, K2_U16_MiBP
Powiązane efekty obszarowe:
T2A_U02, T2A_U03, T2A_U11, T2A_U15, T2A_U16, T2A_U04, T2A_U01, T2A_U02, T2A_U05, T2A_U02, T2A_U14, T2A_U04, T2A_U01, T2A_U05, T2A_U07, T2A_U02, T2A_U15, T2A_U02, T2A_U07, T2A_U04
Profil ogólnoakademicki - kompetencje społeczne
- Efekt SEMNARK1
- Potrafi analizować posiadane informacje pod kątem wykorzystania ich w planowaniu, projektowaniu oraz budowie konstrukcji mostowych, uwzględniając aspekty środowiskowe, a także biorąc pod uwagę autorstwo wykorzystywanych rozwiązań. Potrafi dyskutować w środowisku zawodowym, a także poza nim, nad nowymi zagadnieniami związanymi z szeroko rozumianym rozwojem technicznym, w oparciu o informacje, które stara się samodzielnie zdobywać.
Weryfikacja: Wpisz opis
Powiązane efekty kierunkowe:
K2_K01, K2_K02, K2_K03, K2_K04, K2_K05
Powiązane efekty obszarowe:
T2A_K03, T2A_K04, T2A_K01, T2A_K06, T2A_K05, T2A_K07, T2A_K06, T2A_K07, T2A_K02