- Nazwa przedmiotu:
- Ćwiczenia terenowe (budowa)
- Koordynator przedmiotu:
- dr arch. Jerzy Górski
- Status przedmiotu:
- Obowiązkowy
- Poziom kształcenia:
- Studia I stopnia
- Program:
- Architektura
- Grupa przedmiotów:
- Kod przedmiotu:
- Semestr nominalny:
- 4 / rok ak. 2015/2016
- Liczba punktów ECTS:
- 1
- Liczba godzin pracy studenta związanych z osiągnięciem efektów uczenia się:
- -
- Liczba punktów ECTS na zajęciach wymagających bezpośredniego udziału nauczycieli akademickich:
- -
- Język prowadzenia zajęć:
- polski
- Liczba punktów ECTS, którą student uzyskuje w ramach zajęć o charakterze praktycznym:
- -
- Formy zajęć i ich wymiar w semestrze:
-
- Wykład0h
- Ćwiczenia0h
- Laboratorium0h
- Projekt0h
- Lekcje komputerowe0h
- Wymagania wstępne:
- -
- Limit liczby studentów:
- -
- Cel przedmiotu:
- Poznanie etapów i rodzajów robót na budowie np. roboty konstrukcyjne i ogólnobudowlane stanu surowego, roboty wykończeniowe. Możliwość konfrontacji zapisów dokumentacji architektoniczno-budowlanej z ich realizacją na budowie
- Treści kształcenia:
- Podstawowa wiedza dotyczącą zarządzania, w tym zarządzania jakością i prowadzenia działalności gospodarczej - obserwacja w czasie praktyki organizacji placu budowy, zasad nadzoru itp., podstawowe metody, techniki, narzędzia i materiały stosowane przy rozwiązywaniu zadań inżynierskich – obserwacja zadań budowlanych i inżynierskich w czasie praktyki na budowie, przygotowanie niezbędne do pracy w środowisku przemysłowym oraz zasady bezpieczeństwa związane z tą pracą - doświadczenie zdobyte w czasie praktyki na budowie.
- Metody oceny:
- W przypadku praktyki organizowanej przez osoby lub jednostki dydaktyczne WAPW podstawa zaliczenia zależy od organizatora.
W przypadku indywidualnej praktyki studenta zaliczenie jest na podstawie sprawozdania przekazanego opiekunowi merytorycznemu praktyki budowlanej.
- Egzamin:
- nie
- Literatura:
- Ewentualne odwołanie do literatury podawanej w programach Budownictwa na poszczególnych semestrach
- Witryna www przedmiotu:
- -
- Uwagi:
- -
Efekty uczenia się