- Nazwa przedmiotu:
- Systemy paszportyzacji sieci przesyłowych
- Koordynator przedmiotu:
- __
- Status przedmiotu:
- Fakultatywny dowolnego wyboru
- Poziom kształcenia:
- Studia I stopnia
- Program:
- Geoinformatyka
- Grupa przedmiotów:
- Obieralne
- Kod przedmiotu:
- 1060-GI000-ISP-6024
- Semestr nominalny:
- 6 / rok ak. 2015/2016
- Liczba punktów ECTS:
- 1
- Liczba godzin pracy studenta związanych z osiągnięciem efektów uczenia się:
- Liczba godzin: 30,
w tym
a) 15 godz. - wykład
b) 1 godz. - konsultacje
2. Praca własna studenta – 14 godzin, w tym:
a) 7 godz. - analiza dodatkowej literatury i map,
b) 7 godz. – przygotowywanie się studenta do zaliczeń
- Liczba punktów ECTS na zajęciach wymagających bezpośredniego udziału nauczycieli akademickich:
- 0.5 pkt. ECTS.
Liczba godzin kontaktowych: 16, w tym:
a) 15 godz. - wykład
b) 1 godz. - konsultacje
- Język prowadzenia zajęć:
- polski
- Liczba punktów ECTS, którą student uzyskuje w ramach zajęć o charakterze praktycznym:
- 0 pkt. ECTS
- Formy zajęć i ich wymiar w semestrze:
-
- Wykład15h
- Ćwiczenia0h
- Laboratorium0h
- Projekt0h
- Lekcje komputerowe0h
- Wymagania wstępne:
- Znajomość technologii GIS.
- Limit liczby studentów:
- -
- Cel przedmiotu:
- Celem przedmiotu jest zapoznanie studentów z podstawowymi zagadnieniami dotyczącymi projektowania i wykorzystywania systemów paszportyzacji sieci przesyłowych, ze szczególnym uwzględnieniem znaczenia i technologii systemów geoinformacyjnych.
- Treści kształcenia:
- 1. Cele paszportyzacji sieci przesyłowych.
2. Koncepcja systemów paszportyzacji sieci przesyłowych.
3. Przegląd krajowych i światowych produktów wykorzystywanych w paszportyzacji sieci przesyłowych.
4. Rola informacji przestrzennych i technologii geoinformatycznych w budowie systemów paszportyzacji sieci przesyłowych.
5. Szczegółowe zapoznanie z wybranym systemem paszportyzacji sieci przesyłowej.
- Metody oceny:
- Sprawdzian pisemny
- Egzamin:
- nie
- Literatura:
- __
- Witryna www przedmiotu:
- -
- Uwagi:
- Przedmiot prowadzony we współpracy z wybranym przedsiębiorstwem
Efekty uczenia się