- Nazwa przedmiotu:
- Budownictwo i konstrukcje inżynierskie
- Koordynator przedmiotu:
- brak
- Status przedmiotu:
- Obowiązkowy
- Poziom kształcenia:
- Studia I stopnia
- Program:
- Inżynieria Środowiska
- Grupa przedmiotów:
- Podstawowe
- Kod przedmiotu:
- Semestr nominalny:
- 4 / rok ak. 2014/2015
- Liczba punktów ECTS:
- 6
- Liczba godzin pracy studenta związanych z osiągnięciem efektów uczenia się:
- Wykład 15 godz., Ćwiczenia projektowe 30 godz., Przygotowanie do ćwiczeń projektowych 30 godz., Zapoznanie się z literaturą 10 godz., Wykonanie prac projektowych, weryfikacja 40 godz., Przygotowanie do zaliczenia wykładu 10 godz., Przygotowanie do sprawdzianów na ćwiczeniach 15 godz.
- Liczba punktów ECTS na zajęciach wymagających bezpośredniego udziału nauczycieli akademickich:
- 5
- Język prowadzenia zajęć:
- polski
- Liczba punktów ECTS, którą student uzyskuje w ramach zajęć o charakterze praktycznym:
- 0
- Formy zajęć i ich wymiar w semestrze:
-
- Wykład30h
- Ćwiczenia0h
- Laboratorium30h
- Projekt30h
- Lekcje komputerowe0h
- Wymagania wstępne:
- brak
- Limit liczby studentów:
- 0
- Cel przedmiotu:
- brak
- Treści kształcenia:
- brak
- Metody oceny:
- brak
- Egzamin:
- N
- Literatura:
- brak
- Witryna www przedmiotu:
- www.sc.is.pw.edu.pl/geometria
- Uwagi:
Efekty uczenia się
Profil ogólnoakademicki - wiedza
- Efekt W01
- 1.Zna 3 metody odwzorowania przestrzeni na płaszczyznę: rzut równoległy ukośny (aksonometria ukośna), rzuty prostokątne (rzuty Monge'a), rzut cechowany.
Weryfikacja:
Powiązane efekty kierunkowe:
Powiązane efekty obszarowe:
Profil ogólnoakademicki - umiejętności
- Efekt U01
- 1. Umie analizować relacje pomiędzy elementami przestrzeni.
2. Potrafi przedstawiać wielościany i bryły obrotowe korzystając z poznanych odwzorowań.
Weryfikacja:
Powiązane efekty kierunkowe:
Powiązane efekty obszarowe:
Profil ogólnoakademicki - kompetencje społeczne
- Efekt K01
- 1.Przestrzega ustalonych terminów prac projektowych oraz punktualności na zajęciach.
2.Umie pracować samodzielnie i w zespole.
Weryfikacja:
Powiązane efekty kierunkowe:
Powiązane efekty obszarowe: