- Nazwa przedmiotu:
- Seminarium dyplomowe
- Koordynator przedmiotu:
- prof. dr hab. inż. Zbigniew Heidrich, prof. dr hab. inż. Marian Kwietniewski
- Status przedmiotu:
- Obowiązkowy
- Poziom kształcenia:
- Studia II stopnia
- Program:
- Inżynieria Środowiska
- Grupa przedmiotów:
- Specjalizacyjne
- Kod przedmiotu:
- 1110-ISZWS-MSP-3402
- Semestr nominalny:
- 3 / rok ak. 2016/2017
- Liczba punktów ECTS:
- 1
- Liczba godzin pracy studenta związanych z osiągnięciem efektów uczenia się:
- Obecność na ćwiczeniach - 15 h, Przygotowanie do ćwiczeń - 5 h, Przygotowanie prezentacji - 20 h, Razem - 40 h
- Liczba punktów ECTS na zajęciach wymagających bezpośredniego udziału nauczycieli akademickich:
- 1
- Język prowadzenia zajęć:
- polski
- Liczba punktów ECTS, którą student uzyskuje w ramach zajęć o charakterze praktycznym:
- 2
- Formy zajęć i ich wymiar w semestrze:
-
- Wykład0h
- Ćwiczenia15h
- Laboratorium0h
- Projekt0h
- Lekcje komputerowe0h
- Wymagania wstępne:
- Zakres przedmiotów prowadzonych w okresie studiów
- Limit liczby studentów:
- brak
- Cel przedmiotu:
- Prezentowanie stopnia zaawansowania pracy dyplomowej
- Treści kształcenia:
- brak
- Metody oceny:
- Ocena prezentacji pracy dyplomowej
- Egzamin:
- nie
- Literatura:
- brak
- Witryna www przedmiotu:
- brak
- Uwagi:
- brak
Efekty uczenia się
Profil ogólnoakademicki - wiedza
- Efekt W01
- Posiada wiedzę przedmiotów prowadzonych na studiach dla wykonania pracy dyplomowej.
Weryfikacja:
Powiązane efekty kierunkowe:
Powiązane efekty obszarowe:
Profil ogólnoakademicki - umiejętności
- Efekt U01
- 1. Potrafi opracować i zaprezentować w odpowiedniej formie pracę dyplomową w zakresie ciepłownictwa, ogrzewnictwa, klimatyzacji i gazownictwa.
2. Potrafi wykorzystać informacje z prasy fachowej dla wykonania pracy dyplomowej.
Weryfikacja:
Powiązane efekty kierunkowe:
Powiązane efekty obszarowe:
Profil ogólnoakademicki - kompetencje społeczne
- Efekt K01
- Rozumie potrzebę ciągłego dokształcania się i podnoszenia kompetencji zawodowych.
Weryfikacja:
Powiązane efekty kierunkowe:
Powiązane efekty obszarowe: