Nazwa przedmiotu:
Promocja
Koordynator przedmiotu:
dr Marek Seretny
Status przedmiotu:
Obowiązkowy
Poziom kształcenia:
Studia I stopnia
Program:
Zarządzanie
Grupa przedmiotów:
kierunkowe
Kod przedmiotu:
-
Semestr nominalny:
1 / rok ak. 2017/2018
Liczba punktów ECTS:
3
Liczba godzin pracy studenta związanych z osiągnięciem efektów uczenia się:
Uczestniczenie w wykładach: 15h. Praca nad projektem: 15h. Przygotowanie do projektu 10h: Przygotowanie raportu i prezentacji (projekt): 8h. Przygotowanie do kolokwium (wykład): 8h. Razem: 56h co odpowiada 2 ECTS.
Liczba punktów ECTS na zajęciach wymagających bezpośredniego udziału nauczycieli akademickich:
Uczestniczenie w wykładach: 15h. Praca nad realizacją projektu: 15h. Razem: 30h, co odpowiada 1 ECTS.
Język prowadzenia zajęć:
polski
Liczba punktów ECTS, którą student uzyskuje w ramach zajęć o charakterze praktycznym:
Praca nad projektem: 15h. Przygotowanie do projektu 10h: Przygotowanie raportu i prezentacji (projekt): 8h. Przygotowanie do kolokwium (wykład): 8h. Razem: 41h co odpowiada 1,5 ECTS.
Formy zajęć i ich wymiar w semestrze:
  • Wykład15h
  • Ćwiczenia0h
  • Laboratorium0h
  • Projekt15h
  • Lekcje komputerowe0h
Wymagania wstępne:
Znajomość podstaw marketingu
Limit liczby studentów:
- od 25 osób do limitu miejsc w sali audytoryjnej (wykład) - od 25 osób do limitu miejsc w sali laboratoryjnej (projekt)
Cel przedmiotu:
Celem przedmiotu jest przekazanie studentowi wiedzy o bogactwie form i kombinacji tworzących komunikację marketingową, które łączą uczestników rynku – nadawcę i odbiorcę, organizację i konsumenta.
Treści kształcenia:
Wykład: • Teoretyczne podstawy komunikacji marketingowej – modele komunikacji społecznej i na tym tle modele komunikacji marketingowej; • Kompozycja systemu komunikacji marketingowej; • Charakterystyka form przekazu komunikacji marketingowej: o Komunikacja osobista; o Komunikacja masowa; o Komunikacja wykorzystująca możliwości jakie stwarza środowisko sieci w przestrzeni wirtualnej; • Zarządzanie komunikacją marketingową: o Rola nadawcy i kształtowanie jego tożsamości; o Wizerunek w świadomości odbiorcy – kryteria percepcji i oceny; o Atrakcyjność i wiarygodność przekazu marketingowego Projekt: • Określenie celu przekazu marketingowego: o Przypomnienie; o Nakłanianie; o Informacja; • Opracowanie treści przekazu; • Stworzenie kompozycji przekazu.
Metody oceny:
A. Wykład: 1. Ocena formatywna: Aktywne uczestnictwo w dyskusji w trakcie wykładu oraz przeprowadzenie interaktywnej prezentacji zadanego case study, ocen w zakresie 2-5; 2. Ocena sumatywna : rozmowa zaliczająca w oparciu o wylosowane zagadnienia. Do zaliczenia wymagane jest uzyskanie oceny >=3. B. Projekt: 1. Ocena formatywna: Przedstawienie planu projektu z wy-znaczonym celem, plus argumentacja założeni harmonogramu projek-u. 2. Ocena sumatywna: oceniana jest wartość merytoryczna projektów i uzyskane na ich podstawie wyniki prac implementacyjnych, terminowość wykonania prac, redakcja raportu projektowego oraz wynik prezentacji członków zespołu prowadzącemu w obecności całej grupy ćwiczeniowej; ocena z projektu w zakresie 2-5; do zaliczenia wymagane jest uzyskanie oceny >=3. C. Końcowa ocena z przedmiotu: Przedmiot uznaje się za zaliczony, jeśli zarówno ocena z wykładu jak i projektu jest >=3; ocena z przed-miotu jest obliczana zgodnie z formułą: 0,4 * ocena z projektu + 0,6 * ocena z wykładu + zaliczenie ustne w formie rozmowy z prowadzącym
Egzamin:
nie
Literatura:
Obowiązkowa: Kotler P., Armstrong G., Saunders J., Wong V.: Principles of Marketing – Fifth European Edition, Pearson Education Limited, Edinburgh Gate 2016.(lub polskie tłumaczenie) W. Wiktor J. W.: Komunikacja marketingowa, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2016. Uzupełniająca: Aronson E.: Człowiek istota społeczna, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2009. Bulak P..: Product placement w praktyce, Marketing i Rynek, 2000 nr 5
Witryna www przedmiotu:
www.electurer.edu.pl
Uwagi:
-

Efekty uczenia się