- Nazwa przedmiotu:
- Automatyzacja marketingu
- Koordynator przedmiotu:
- mgr. Zając Radosław
- Status przedmiotu:
- Obowiązkowy
- Poziom kształcenia:
- Studia I stopnia
- Program:
- Inżynieria Zarządzania
- Grupa przedmiotów:
- Specjalność: Przedsiębiorczość technologiczna
- Kod przedmiotu:
- -
- Semestr nominalny:
- 6 / rok ak. 2018/2019
- Liczba punktów ECTS:
- 2
- Liczba godzin pracy studenta związanych z osiągnięciem efektów uczenia się:
- 2 ECTS
15 ćwiczeń + 15h przygotowanie do ćwiczeń + 10h studiowanie literatury + 5h przygotowanie opracowania końcowego + 5h konsultacji = 50h
- Liczba punktów ECTS na zajęciach wymagających bezpośredniego udziału nauczycieli akademickich:
- 0,8 ECTS
15h ćwiczeń + 5h konsultacje = 20h
- Język prowadzenia zajęć:
- polski
- Liczba punktów ECTS, którą student uzyskuje w ramach zajęć o charakterze praktycznym:
- 2 ECTS
15 ćwiczeń + 15h przygotowanie do ćwiczeń + 10h studiowanie literatury + 5h przygotowanie opracowania końcowego + 5h konsultacji = 50h
- Formy zajęć i ich wymiar w semestrze:
-
- Wykład0h
- Ćwiczenia15h
- Laboratorium0h
- Projekt0h
- Lekcje komputerowe0h
- Wymagania wstępne:
- - Znajomość obsługi komputera – poziom średniozaawansowany
- Znajomość podstaw marketingu
- Limit liczby studentów:
- - od 25 osób do limitu miejsc w sali laboratoryjnej (ćwiczenia)
- Cel przedmiotu:
- Przygotowanie do zarządzania automatyzacją marketingu oraz realizacji podstawowych czynności w tym zakresie
- Treści kształcenia:
- B. Ćwiczenia:
1. Monitoring osób wchodzących na stronę WWW
2. Pozyskiwanie nowych kontaktów
3. Komunikacja z klientami
4. Zarządzanie kontaktami i sprzedażą
5. Analityka
6. Obsługa posprzedażowa
- Metody oceny:
- B. Ćwiczenia:
1. Ocena formatywna: aktywność na zajęciach i realizacja zadań
2. Ocena sumatywna: realizacja zadania końcowego
- Egzamin:
- nie
- Literatura:
- Obowiązkowa:
1. Dyche, J. 2002. CRM: Relacje z klientami. Gliwice: Helion.
2. Kotarbiński, J. 2015. Kupujemy już inaczej. Marketing w Praktyce, (4 Wiedza-Energia Działania), 34-36.
3. Bajdak, A. 2016. Marketing automation–systemy wspierające i łączące pracę działu marketingu i działu sprzedaży. Nierówności społeczne a wzrost gospodarczy, (45), 449-456.
Uzupełniająca:
1. Bajdak, A. 2015. Marketing automation-systemy wspierające pracę sprzedawców na rynku b2c. Marketing i Rynek, (8 (CD)), 25-32.
2. Bajdak, A. 2016. Automatyzacja komunikacji marketingowej w Internecie. Handel Wewnętrzny, (3 (362)), 27-36.
3. Golik-Górecka, G. 2016. Wpływ marketing automation na lepsze wyniki osiągane w marketingu. Studia Ekonomiczne, (255), 200-206.
- Witryna www przedmiotu:
- www.olaf.wz.pw.edu.pl
- Uwagi:
- Zajęcia wymagają zapoznania się przez studentów z materiałami wstępnymi.
Efekty uczenia się
Profil ogólnoakademicki - wiedza
- Efekt IZ2_W03
- Słuchacz zna i rozumie w pogłębionym stopniu teorie naukowe właściwe dla nauki o marketingu oraz kierunki jej rozwoju, a także zaawansowaną metodologię badań ze szczególnym uwzględnieniem rynku globalnego
Weryfikacja: Projekt zaliczeniowy, praca w trakcie zajęć
Powiązane efekty kierunkowe:
Powiązane efekty obszarowe:
- Efekt IZ2_W11
- Słuchacz zna i rozumie główne trendy rozwojowe w zakresie marketingu
Weryfikacja: Projekt zaliczeniowy, praca w trakcie zajęć
Powiązane efekty kierunkowe:
Powiązane efekty obszarowe:
Profil ogólnoakademicki - umiejętności
- Efekt IZ2_U03
- Słuchacz potrafi identyfikować, interpretować i wyjaśniać złożone zjawiska i procesy społeczne oraz relacje między nimi z wykorzystaniem wiedzy z zakresu marketingu
Weryfikacja: Projekt zaliczeniowy, praca w trakcie zajęć
Powiązane efekty kierunkowe:
Powiązane efekty obszarowe:
- Efekt IZ2_U09
- Słuchacz potrafi analizować, prognozować i modelować złożone procesy społeczne z wykorzystaniem zaawansowanych metod i narzędzi z zakresu marketingu, w tym narzędzi IT
Weryfikacja: Projekt zaliczeniowy, praca w trakcie zajęć
Powiązane efekty kierunkowe:
Powiązane efekty obszarowe:
Profil ogólnoakademicki - kompetencje społeczne
- Efekt IZ2_K05
- Słuchacz jest gotów do myślenia i działania w sposób przedsiębiorczy
Weryfikacja: Projekt zaliczeniowy, praca w trakcie zajęć
Powiązane efekty kierunkowe:
Powiązane efekty obszarowe:
- Efekt IZ2_K01
- Słuchacz jest gotowy do krytycznej oceny odbieranych treści
Weryfikacja: Projekt zaliczeniowy, praca w trakcie zajęć
Powiązane efekty kierunkowe:
Powiązane efekty obszarowe: