Nazwa przedmiotu:
Automatyzacja marketingu
Koordynator przedmiotu:
mgr. Zając Radosław
Status przedmiotu:
Obowiązkowy
Poziom kształcenia:
Studia I stopnia
Program:
Inżynieria Zarządzania
Grupa przedmiotów:
Specjalność: Przedsiębiorczość technologiczna
Kod przedmiotu:
-
Semestr nominalny:
6 / rok ak. 2019/2020
Liczba punktów ECTS:
2
Liczba godzin pracy studenta związanych z osiągnięciem efektów uczenia się:
2 ECTS 10h ćwiczeń + 20h przygotowanie do ćwiczeń + 10h studiowanie literatury + 5h przygotowanie opracowania końcowego + 5h konsultacji = 50h
Liczba punktów ECTS na zajęciach wymagających bezpośredniego udziału nauczycieli akademickich:
0,6 ECTS 10h ćwiczeń + 5h konsultacje = 15h
Język prowadzenia zajęć:
polski
Liczba punktów ECTS, którą student uzyskuje w ramach zajęć o charakterze praktycznym:
2 ECTS 10h ćwiczeń + 20h przygotowanie do ćwiczeń + 10h studiowanie literatury + 5h przygotowanie opracowania końcowego + 5h konsultacji = 50h
Formy zajęć i ich wymiar w semestrze:
  • Wykład0h
  • Ćwiczenia15h
  • Laboratorium0h
  • Projekt0h
  • Lekcje komputerowe0h
Wymagania wstępne:
- Znajomość obsługi komputera – poziom średniozaawansowany - Znajomość podstaw marketingu
Limit liczby studentów:
- od 25 osób do limitu miejsc w sali laboratoryjnej (ćwiczenia)
Cel przedmiotu:
Przygotowanie do zarządzania automatyzacją marketingu oraz realizacji podstawowych czynności w tym zakresie
Treści kształcenia:
B. Ćwiczenia: 1. Monitoring osób wchodzących na stronę WWW 2. Pozyskiwanie nowych kontaktów 3. Komunikacja z klientami 4. Zarządzanie kontaktami i sprzedażą 5. Analityka 6. Obsługa posprzedażowa
Metody oceny:
B. Ćwiczenia: 1. Ocena formatywna: aktywność na zajęciach i realizacja zadań 2. Ocena sumatywna: realizacja zadania końcowego
Egzamin:
nie
Literatura:
Obowiązkowa: 1. Dyche, J. 2002. CRM: Relacje z klientami. Gliwice: Helion. 2. Kotarbiński, J. 2015. Kupujemy już inaczej. Marketing w Praktyce, (4 Wiedza-Energia Działania), 34-36. 3. Bajdak, A. 2016. Marketing automation–systemy wspierające i łączące pracę działu marketingu i działu sprzedaży. Nierówności społeczne a wzrost gospodarczy, (45), 449-456. Uzupełniająca: 1. Bajdak, A. 2015. Marketing automation-systemy wspierające pracę sprzedawców na rynku b2c. Marketing i Rynek, (8 (CD)), 25-32. 2. Bajdak, A. 2016. Automatyzacja komunikacji marketingowej w Internecie. Handel Wewnętrzny, (3 (362)), 27-36. 3. Golik-Górecka, G. 2016. Wpływ marketing automation na lepsze wyniki osiągane w marketingu. Studia Ekonomiczne, (255), 200-206.
Witryna www przedmiotu:
www.olaf.wz.pw.edu.pl
Uwagi:
Zajęcia wymagają zapoznania się przez studentów z materiałami wstępnymi.

Efekty uczenia się

Profil ogólnoakademicki - wiedza

Efekt I1_W01
Słuchacz zna i rozumie w pogłębionym stopniu teorie naukowe właściwe dla nauki o marketingu oraz kierunki jej rozwoju, a także zaawansowaną metodologię badań ze szczególnym uwzględnieniem rynku globalnego
Weryfikacja: Projekt zaliczeniowy, praca w trakcie zajęć
Powiązane efekty kierunkowe:
Powiązane efekty obszarowe:
Efekt IZ2_W11
Słuchacz zna i rozumie główne trendy rozwojowe w zakresie marketingu
Weryfikacja: Projekt zaliczeniowy, praca w trakcie zajęć
Powiązane efekty kierunkowe:
Powiązane efekty obszarowe:

Profil ogólnoakademicki - umiejętności

Efekt IZ2_U03
Słuchacz potrafi identyfikować, interpretować i wyjaśniać złożone zjawiska i procesy społeczne oraz relacje między nimi z wykorzystaniem wiedzy z zakresu marketingu
Weryfikacja: Projekt zaliczeniowy, praca w trakcie zajęć
Powiązane efekty kierunkowe:
Powiązane efekty obszarowe:
Efekt IZ2_U09
Słuchacz potrafi analizować, prognozować i modelować złożone procesy społeczne z wykorzystaniem zaawansowanych metod i narzędzi z zakresu marketingu, w tym narzędzi IT
Weryfikacja: Projekt zaliczeniowy, praca w trakcie zajęć
Powiązane efekty kierunkowe:
Powiązane efekty obszarowe:

Profil ogólnoakademicki - kompetencje społeczne

Efekt IZ2_K05
Słuchacz jest gotów do myślenia i działania w sposób przedsiębiorczy
Weryfikacja: Projekt zaliczeniowy, praca w trakcie zajęć
Powiązane efekty kierunkowe:
Powiązane efekty obszarowe:
Efekt IZ2_K01
Słuchacz jest gotowy do krytycznej oceny odbieranych treści
Weryfikacja: Projekt zaliczeniowy, praca w trakcie zajęć
Powiązane efekty kierunkowe:
Powiązane efekty obszarowe: