- Nazwa przedmiotu:
- Efektywność działań e-marketingowych
- Koordynator przedmiotu:
- dr inż. Agnieszka Lisowska
- Status przedmiotu:
- Obowiązkowy
- Poziom kształcenia:
- Studia I stopnia
- Program:
- Inżynieria Zarządzania
- Grupa przedmiotów:
- Specjalność: Przedsiębiorczość technologiczna
- Kod przedmiotu:
- -
- Semestr nominalny:
- 7 / rok ak. 2019/2020
- Liczba punktów ECTS:
- 3
- Liczba godzin pracy studenta związanych z osiągnięciem efektów uczenia się:
- 3 ECTS
10h wykład + 10h zajęcia laboratoryjne + 15h studiowanie literatury + 15h przygotowanie do zajęć + 20h przygotowanie do kolokwium + 5h konsultacje = 75h
- Liczba punktów ECTS na zajęciach wymagających bezpośredniego udziału nauczycieli akademickich:
- 1ECTS
10h wykład + 10h zajęcia laboratoryjne + 5h konsultacje= 25h
- Język prowadzenia zajęć:
- polski
- Liczba punktów ECTS, którą student uzyskuje w ramach zajęć o charakterze praktycznym:
- 2,6 ECTS
10h zajęcia laboratoryjne + 15h studiowanie literatury + 15h przygotowanie do zajęć + 20h przygotowanie do kolokwium + 5h konsultacje = 65h
- Formy zajęć i ich wymiar w semestrze:
-
- Wykład15h
- Ćwiczenia0h
- Laboratorium15h
- Projekt0h
- Lekcje komputerowe0h
- Wymagania wstępne:
- -
- Limit liczby studentów:
- - od 25 osób do limitu miejsc w sali audytoryjnej (wykład) - od 25 osób do limitu miejsc w sali laboratoryjnej (laboratorium)
- Cel przedmiotu:
- Celem przedmiotu jest, aby student:
rozróżniał podstawowe systemy i rozwiązania w obszarze e-Biznesu, w szczególności w obszarze e-Marketingu.
- Treści kształcenia:
- A. Wykład:
1. Rynek reklamy internetowej.
2.Strategia i planowanie.
3. Reklamy DISPLAY
4. Marketing w wyszukiwarkach internetowych.
5. Reklamy wideo.
6. Reklama w sieciach społecznościowych.
7. Programy partnerskie w Internecie (marketing afiliacyjny).
7.Marketing mobilny.
8.Prawo w sieci.
C. Laboratorium:
1. Studium przypadków – praktyczne zastosowanie narzędzi e-marketingu.
- Metody oceny:
- A. Wykład:
1. Ocena formatywna: na zajęciach weryfikowane jest przygotowanie do zajęć
2. Ocena sumatywna: oceniana jest wartość merytoryczna kolokwium końcowego 2-5; do zaliczenia wymagane jest uzyskanie oceny >=3.
C. Laboratorium:
1. 1. Ocena formatywna: na zajęciach weryfikowane jest przygotowanie do zajęć .
2. Ocena sumatywna: oceniana jest wartość merytoryczna kolokwium końcowego 2-5; do zaliczenia wymagane jest uzyskanie oceny >=3.
E. Końcowa ocena z przedmiotu: Średnia ocena z wykładów i laboratoriów.
- Egzamin:
- nie
- Literatura:
- Obowiązkowa:
1. Królewski J., Sała P.,2013, E-marketing, Warszawa, Wyd. Naukowe PWN,
2. Bonek T., Smaga M.,2012, Biznes w Internecie, Warszawa, Wolters Kluwer S.A.
Uzupełniająca:
1. Majewski P.,2007, Czas na e-Biznes, Gliwice, Wyd. Helion,
2. Witczak O.,2008, Budowanie związków z klientami na rynku B2B, Warszawa, Wyd. CeDeWu
- Witryna www przedmiotu:
- www.olaf.wz.pw.edu.pl
- Uwagi:
- -
Efekty uczenia się
Profil ogólnoakademicki - wiedza
- Efekt I1_W01
- teorie oraz ogólną metodologię badań w zakresie zarządzania, ze szczególnym uwzględnieniem systemów i procesów zarządzania
Weryfikacja: Kolokwium Zaliczeniowe laboratoriów i zaliczenie wykładów
Powiązane efekty kierunkowe:
Powiązane efekty obszarowe:
Profil ogólnoakademicki - umiejętności
- Efekt I1_U05
- identyfikować i interpretować podstawowe zjawiska i procesy społeczne z wykorzystaniem wiedzy z zakresu przedsiębiorczości, ze szczególnym uwzględnieniem kreowania postaw przedsiębiorczych i podejmowania wyzwań związanych z rozwojem przedsiębiorczości
Weryfikacja: Kolokwium Zaliczeniowe laboratoriów i zaliczenie wykładów
Powiązane efekty kierunkowe:
Powiązane efekty obszarowe:
- Efekt I1_U14
- dokonywać krytycznej analizy stanu obecnego oraz jego niewystarczalności w stosunku do stanu oczekiwanego
Weryfikacja: Kolokwium Zaliczeniowe laboratoriów i zaliczenie wykładów
Powiązane efekty kierunkowe:
Powiązane efekty obszarowe:
Profil ogólnoakademicki - kompetencje społeczne
- Efekt I1_K01
- krytycznej oceny posiadanej wiedzy
Weryfikacja: Kolokwium Zaliczeniowe laboratoriów i zaliczenie wykładów
Powiązane efekty kierunkowe:
Powiązane efekty obszarowe:
- Efekt I1_K02
- uznawania znaczenia wiedzy w rozwiązywaniu problemów poznawczych i praktycznych
Weryfikacja: Kolokwium Zaliczeniowe laboratoriów i zaliczenie wykładów
Powiązane efekty kierunkowe:
Powiązane efekty obszarowe: