- Nazwa przedmiotu:
- Przedmioty obieralne
- Koordynator przedmiotu:
- Szczegółowe informacje nt. prowadzącego przedmiot są podane w Karcie Przedmiotu każdego z proponowanych kursów.
- Status przedmiotu:
- Obowiązkowy
- Poziom kształcenia:
- Studia I stopnia
- Program:
- Energetyka
- Grupa przedmiotów:
- Przedmioty obieralne
- Kod przedmiotu:
- PO07
- Semestr nominalny:
- 7 / rok ak. 2019/2020
- Liczba punktów ECTS:
- 4
- Liczba godzin pracy studenta związanych z osiągnięciem efektów uczenia się:
- 1. Liczba godzin kontaktowych: ok. – 60 godzin zajęć: wykłady / ćwiczenia / laboratoria / projekty.
2. Praca własna studenta: co najmniej 40 godzin.
- Liczba punktów ECTS na zajęciach wymagających bezpośredniego udziału nauczycieli akademickich:
- 2 punkty ECTS - liczba godzin kontaktowych: ok. – 60 godzin zajęć: wykłady / ćwiczenia / laboratoria / projekty.
- Język prowadzenia zajęć:
- polski
- Liczba punktów ECTS, którą student uzyskuje w ramach zajęć o charakterze praktycznym:
- Formy zajęć i ich wymiar w semestrze:
-
- Wykład0h
- Ćwiczenia0h
- Laboratorium0h
- Projekt0h
- Lekcje komputerowe0h
- Wymagania wstępne:
- -
- Limit liczby studentów:
- Cel przedmiotu:
- Szczegółowe sformułowanie celów kształcenia podane jest w Karcie Przedmiotu każdego z proponowanych kursów. Przedmioty obieralne mają za zadanie poszerzyć wiedzę i umiejętności z wybranej dziedziny związanej ze
studiowaną specjalnością.
- Treści kształcenia:
- Szczegółowe treści merytoryczne podane są w Karcie Przedmiotu każdego z proponowanych kursów.
- Metody oceny:
- Metody oceny podane są w Karcie Przedmiotu każdego z proponowanych kursów.
- Egzamin:
- nie
- Literatura:
- Spis lektur podany jest w Karcie Przedmiotu każdego z proponowanych kursów.
- Witryna www przedmiotu:
- Uwagi:
- Wszystkie efekty kształcenia, zakładane dla kierunku Energetyka i zawartych w nim specjalności, są realizowane w ramach przedmiotów obowiązkowych dla kierunku i specjalności. Przedmiot obieralny daje
studentowi możliwość poszerzenia wiedzy i nabycia dodatkowych umiejętności, odpowiadających indywidualnym zainteresowaniom. Szczegółowe efekty kształcenia są zdefiniowane w obrębie wybranego przedmiotu.
Efekty uczenia się