- Nazwa przedmiotu:
- Warsztaty analityczne - strategie marketingowe
- Koordynator przedmiotu:
- dr hab. inż. Domański Jarosław prof. PW
- Status przedmiotu:
- Obowiązkowy
- Poziom kształcenia:
- Studia I stopnia
- Program:
- Zarządzanie
- Grupa przedmiotów:
- kierunkowe
- Kod przedmiotu:
- -
- Semestr nominalny:
- 3 / rok ak. 2020/2021
- Liczba punktów ECTS:
- 2
- Liczba godzin pracy studenta związanych z osiągnięciem efektów uczenia się:
- 2 ECTS:
18h projekt + 29h badania, analizy, prace projektowe związane z przygotowaniem projektu + 3h konsultacje = 50h
- Liczba punktów ECTS na zajęciach wymagających bezpośredniego udziału nauczycieli akademickich:
- 0,84 ECTS:
18h projekt + 3h konsultacje z opiekunem = 21h
- Język prowadzenia zajęć:
- polski
- Liczba punktów ECTS, którą student uzyskuje w ramach zajęć o charakterze praktycznym:
- 2 ECTS:
18h projekt + 29h badania, analizy, prace projektowe związane z przygotowaniem projektu + 3h konsultacje = 50h
- Formy zajęć i ich wymiar w semestrze:
-
- Wykład0h
- Ćwiczenia0h
- Laboratorium0h
- Projekt18h
- Lekcje komputerowe0h
- Wymagania wstępne:
- Pozytywne zaliczenie przedmiotów modułu Marketing z zakresu I i II semestru
- Limit liczby studentów:
- - od 25 osób do limitu miejsc w sali laboratoryjnej (projekt)
- Cel przedmiotu:
- Celem przedmiotu jest wykonanie indywidualnego zadania projektowego z zakresu marketingu na przykładzie konkretnego przedsiębiorstwa
- Treści kształcenia:
- Projekt:
Konsultacje merytoryczne kolejnych fragmentów projektu.
1. Efektem przedmiotu jest projekt, który obowiązkowo musi zawierać WSZYSTKIE następujące elementy: sformułowanie problemu, przeprowadzenie analizy i diagnozy bieżącego stanu, na tej podstawie sformułowanie założeń dla rozwiązania problemu, następnie rozwiązanie problemu oraz wykazanie jego opłacalności i zasadności wdrożenia do praktyki.
- Metody oceny:
- Projekt:
1. Ocena formatywna: weryfikacja fragmentów materiału przygotowywanego przez studenta, rozmowy konsultacyjne, ocena terminowości realizacji kolejnych fragmentów projektu.
2. Ocena sumatywna: Przy zakończeniu następuje ocena merytoryczna przygotowanego materiału, co stanowi podstawę do zaliczenia przedmiotu i przyznania punktów ECTS
- Egzamin:
- nie
- Literatura:
- Obowiązkowa:
1. Literatura wskazana w poszczególnych przedmiotach modułu Marketing ze szczególnym uwzględnieniem adekwatnej do celu realizowanego projektu
2. Uzupełniająca:
-
- Witryna www przedmiotu:
- www.olaf.wz.pw.edu.pl
- Uwagi:
- -
Efekty uczenia się
Profil ogólnoakademicki - wiedza
- Efekt Z1_W06
- absolwent zna i rozumie teorie oraz ogólną metodologię badań w zakresie marketingu, ze szczególnym uwzględnieniem kreowania marki i zarządzania relacjami z klientem
Weryfikacja: weryfikacja materiału przygotowanego przez studenta, rozmowy konsultacyjne
Powiązane efekty kierunkowe:
Powiązane efekty obszarowe:
- Efekt Z1_W01
- absolwent zna i rozumie teorie oraz ogólną metodologię badań w zakresie zarządzania, ze szczególnym uwzględnieniem zarządzania przedsiębiorstwem/organizacją
Weryfikacja: weryfikacja materiału przygotowanego przez studenta, rozmowy konsultacyjne
Powiązane efekty kierunkowe:
Powiązane efekty obszarowe:
Profil ogólnoakademicki - umiejętności
- Efekt Z1_U12
- absolwent potrafi analizować i prognozować procesy i zjawiska społeczne z wykorzystaniem standardowych metod i narzędzi wykorzystywanych w marketingu, w tym również narzędzi IT
Weryfikacja: Realizacja projektu.
Powiązane efekty kierunkowe:
Powiązane efekty obszarowe:
- Efekt Z1_U21
- absolwent potrafi planować i organizować pracę – indywidualną oraz w zespole
Weryfikacja: Realizacja projektu
Powiązane efekty kierunkowe:
Powiązane efekty obszarowe:
Profil ogólnoakademicki - kompetencje społeczne
- Efekt Z1_K02
- absolwent jest gotów do uznawania znaczenia wiedzy w rozwiązywaniu problemów poznawczych i praktycznych z zakresu marketingu
Weryfikacja: Realizacja projektu
Powiązane efekty kierunkowe:
Powiązane efekty obszarowe:
- Efekt Z1_K04
- absolwent jest gotów do myślenia i działania w sposób przedsiębiorczy
Weryfikacja: Realizacja projektu
Powiązane efekty kierunkowe:
Powiązane efekty obszarowe: