Nazwa przedmiotu:
Współczesne metody prezentacji i promocji techniki
Koordynator przedmiotu:
mgr Wiktor Niedzicki
Status przedmiotu:
Obowiązkowy
Poziom kształcenia:
Studia I stopnia
Program:
Mechatronika
Grupa przedmiotów:
Wariantowe
Kod przedmiotu:
brak
Semestr nominalny:
6 / rok ak. 2019/2020
Liczba punktów ECTS:
2
Liczba godzin pracy studenta związanych z osiągnięciem efektów uczenia się:
Liczba punktów ECTS na zajęciach wymagających bezpośredniego udziału nauczycieli akademickich:
Język prowadzenia zajęć:
polski
Liczba punktów ECTS, którą student uzyskuje w ramach zajęć o charakterze praktycznym:
Formy zajęć i ich wymiar w semestrze:
  • Wykład30h
  • Ćwiczenia0h
  • Laboratorium0h
  • Projekt0h
  • Lekcje komputerowe0h
Wymagania wstępne:
brak
Limit liczby studentów:
Cel przedmiotu:
brak
Treści kształcenia:
brak
Metody oceny:
brak
Egzamin:
Literatura:
brak
Witryna www przedmiotu:
Uwagi:

Efekty uczenia się

Profil ogólnoakademicki - wiedza

Charakterystyka
Potrafi napisać informację techniczną na wybrany temat. Potrafi przygotować i zaprezentować krótkie wystąpienie na zadany temat.
Weryfikacja: Weryfikacja następuje poprzez 2 publiczne oficjalne prezentacje oraz sprawdzian pisemny.
Powiązane charakterystyki kierunkowe: K_W04, K_W06
Powiązane charakterystyki obszarowe: P6U_W, I.P6S_WG.o, III.P6S_WG

Profil ogólnoakademicki - umiejętności

Charakterystyka
Potrafi znaleźć informacje na zdany temat. Wie, w jaki sposób należy przygotować informacje dla nieprzygotowanego odbiorcy.. Umie wystąpić np. na Festiwalu Nauki.
Weryfikacja: Weryfikacja poprzez wystąpienia publiczne na ćwiczeniach.
Powiązane charakterystyki kierunkowe: K_U01, K_U05
Powiązane charakterystyki obszarowe: I.P6S_UK, P6U_U, I.P6S_UO, I.P6S_UU, I.P6S_UW.o

Profil ogólnoakademicki - kompetencje społeczne

Charakterystyka
Potrafi współpracować z zespołem podczas przygotowania prezentacji dla inwestorów. Potrafi zorganizować pracę zespołu.
Weryfikacja: Weryfikacja następuje podczas oficjalnej zespołowej prezentacji nowego urządzenia, formy prawnej firmy, podstaw biznes - planu oraz zastosowanych narzędzi marketingowych.
Powiązane charakterystyki kierunkowe:
Powiązane charakterystyki obszarowe: