- Nazwa przedmiotu:
- Marketing międzynarodowy
- Koordynator przedmiotu:
- Prof. dr hab. Irena Hejduk
- Status przedmiotu:
- Obowiązkowy
- Poziom kształcenia:
- Studia II stopnia
- Program:
- Zarządzanie
- Grupa przedmiotów:
- Wspólne
- Kod przedmiotu:
- MARMI
- Semestr nominalny:
- 4 / rok ak. 2012/2013
- Liczba punktów ECTS:
- 2
- Liczba godzin pracy studenta związanych z osiągnięciem efektów uczenia się:
- Liczba punktów ECTS na zajęciach wymagających bezpośredniego udziału nauczycieli akademickich:
- Język prowadzenia zajęć:
- polski
- Liczba punktów ECTS, którą student uzyskuje w ramach zajęć o charakterze praktycznym:
- Formy zajęć i ich wymiar w semestrze:
-
- Wykład15h
- Ćwiczenia0h
- Laboratorium0h
- Projekt0h
- Lekcje komputerowe0h
- Wymagania wstępne:
- -
- Limit liczby studentów:
- Cel przedmiotu:
- -
- Treści kształcenia:
- -
- Metody oceny:
- -
- Egzamin:
- Literatura:
- -
- Witryna www przedmiotu:
- Uwagi:
Efekty uczenia się
Profil ogólnoakademicki - wiedza
- Efekt Wpisz opis
- posiada gruntowną wiedzę z zakresu globalizacji rynków, segmentacji, marketingu firm globalnych, globalnych sieci dystrybucyjnych, badań marketingowych na globalnych rynkach, produktach globalnych, eurosegmentach rynku
Weryfikacja: test wielokrotnego wyboru, opis przypadku
Powiązane efekty kierunkowe:
Powiązane efekty obszarowe:
Profil ogólnoakademicki - umiejętności
- Efekt S2A_U01
- Posiada umiejętność zaprojektowania badań marketingowych na globalnych rynkach, potrafi rozpoznać strategie marketingowe firm globalnych, przeprowadzić badanie marketingowe typu desk research,
Weryfikacja: test wielokrotnego wyboru, opis przypadku
Powiązane efekty kierunkowe:
Powiązane efekty obszarowe:
Profil ogólnoakademicki - kompetencje społeczne
- Efekt S2A_K01
- Posiada umiejętność rozpoznawania sygnałów rynkowych, konieczność ciągłego uczenia się, podpatrywania innych uczestników rynku, twórczego rozwijania inicjatyw rynkowych, akceptację nowoczesnych technologii i narzędzi marketingu, otwartość na zmiany
Weryfikacja: test wielokrotnego wyboru, opis przypadku
Powiązane efekty kierunkowe:
Powiązane efekty obszarowe: