Nazwa przedmiotu:
Pracownia dyplomowa
Koordynator przedmiotu:
Kierownicy Katedry/Zakładów
Status przedmiotu:
Obowiązkowy
Poziom kształcenia:
Studia II stopnia
Program:
Inzynieria Chemiczna i Procesowa
Grupa przedmiotów:
Obowiązkowe
Kod przedmiotu:
brak
Semestr nominalny:
3 / rok ak. 2013/2014
Liczba punktów ECTS:
8
Liczba godzin pracy studenta związanych z osiągnięciem efektów uczenia się:
Udział w zajęciach laboratoryjnych 150 godz; Przygotowanie stanowiska badawczego i jego rozruch; wykonanie wstępnych pomiarów 170 godz. Razem: 220 godz. - 8 ECTS
Liczba punktów ECTS na zajęciach wymagających bezpośredniego udziału nauczycieli akademickich:
Rozruch stanowiska badawczego 40 godz. - 2 ECTS
Język prowadzenia zajęć:
polski
Liczba punktów ECTS, którą student uzyskuje w ramach zajęć o charakterze praktycznym:
Przygotowanie stanowiska badawczego i wykonanie pomiarów wstępnych 180 godz. - 7 ECTS
Formy zajęć i ich wymiar w semestrze:
  • Wykład0h
  • Ćwiczenia0h
  • Laboratorium150h
  • Projekt0h
  • Lekcje komputerowe0h
Wymagania wstępne:
Rejestracja na 3 semestr
Limit liczby studentów:
brak
Cel przedmiotu:
Wykonanie badań doświadczalnych i /lub opracowanie modelu matematycznego badanego procesu
Treści kształcenia:
Przygotowanie do wykonania pomiarów do pracy dyplomowej magisterskiej
Metody oceny:
Patrz tabela 1
Egzamin:
nie
Literatura:
Zależny od tematu pracy magisterskiej
Witryna www przedmiotu:
brak
Uwagi:
brak

Efekty uczenia się

Profil ogólnoakademicki - wiedza

Efekt przyjęcie pracy dyplomowej magisterskiej przez opiekuna
Ma wiedzę o trendach rozwoju inzynierii chemicznej
Weryfikacja: W_03
Powiązane efekty kierunkowe: K_W12
Powiązane efekty obszarowe: T2A_W05

Profil ogólnoakademicki - umiejętności

Efekt przyjęcie pracy dyplomowej magisterskiej przez opiekuna
Potrafi zaplanować i przeprowadzić badania doświadczlne
Weryfikacja: U_03
Powiązane efekty kierunkowe: K_U05, K_U07
Powiązane efekty obszarowe: T2A_U08, T2A_U11, T2A_U09

Profil ogólnoakademicki - kompetencje społeczne

Efekt przyjęcie pracy dyplomowej magisterskiej przez opiekuna
Potrafi myśleć w sposób kreatywny oraz pracować zarówno samodzielnie, jak i zespołowo
Weryfikacja: K_01
Powiązane efekty kierunkowe: K_K02, K_K04
Powiązane efekty obszarowe: T2A_K03, T2A_K06