- Nazwa przedmiotu:
- Podstawy optymalnego projektowania
- Koordynator przedmiotu:
- dr hab. inż. Robert Gajewski
- Status przedmiotu:
- Fakultatywny dowolnego wyboru
- Poziom kształcenia:
- Studia I stopnia
- Program:
- Budownictwo
- Grupa przedmiotów:
- Przedmioty do wyboru
- Kod przedmiotu:
- Semestr nominalny:
- 8 / rok ak. 2013/2014
- Liczba punktów ECTS:
- 3
- Liczba godzin pracy studenta związanych z osiągnięciem efektów uczenia się:
- Przygotowanie się do egzaminu
Przygotowanie się do zaliczenia wykładów
Przygotowanie się do sprawdzianów
Wykonanie pracy domowej
Wykonanie sprawozdań
Wykonanie projektu i jego konsultacje
Przygotowanie do zajęć
RAZEM GODZIN:
(różnica między tym co jest z ECTS a godzinami zajęć)
- Liczba punktów ECTS na zajęciach wymagających bezpośredniego udziału nauczycieli akademickich:
- 15x3=45, 45/(25 lub 30)=... czyli de facto godziny zajęć
- Język prowadzenia zajęć:
- polski
- Liczba punktów ECTS, którą student uzyskuje w ramach zajęć o charakterze praktycznym:
- 30/(25 lub 30)=...
- Formy zajęć i ich wymiar w semestrze:
-
- Wykład15h
- Ćwiczenia30h
- Laboratorium0h
- Projekt0h
- Lekcje komputerowe0h
- Wymagania wstępne:
- Nauczyciel akademicki
- Limit liczby studentów:
- Cel przedmiotu:
- Nauczyciel akademicki
- Treści kształcenia:
- Nauczyciel akademicki
- Metody oceny:
- Nauczyciel akademicki
- Egzamin:
- tak
- Literatura:
- Nauczyciel akademicki
- Witryna www przedmiotu:
- Uwagi:
Efekty uczenia się
Profil ogólnoakademicki - wiedza
- Efekt
- Nauczyciel Akademicki
Weryfikacja: Nauczyciel Akademicki
Powiązane efekty kierunkowe:
Powiązane efekty obszarowe:
Profil ogólnoakademicki - umiejętności
- Efekt
- Nauczyciel Akademicki
Weryfikacja: Nauczyciel Akademicki
Powiązane efekty kierunkowe:
Powiązane efekty obszarowe:
Profil ogólnoakademicki - kompetencje społeczne
- Efekt
- Nauczyciel Akademicki
Weryfikacja: Nauczyciel Akademicki
Powiązane efekty kierunkowe:
Powiązane efekty obszarowe: