Nazwa przedmiotu:
Psychologia biznesu
Koordynator przedmiotu:
dr Szymon Kolwas
Status przedmiotu:
Obowiązkowy
Poziom kształcenia:
Studia I stopnia
Program:
Zarządzanie
Grupa przedmiotów:
kierunkowe
Kod przedmiotu:
-
Semestr nominalny:
1 / rok ak. 2017/2018
Liczba punktów ECTS:
2
Liczba godzin pracy studenta związanych z osiągnięciem efektów uczenia się:
50 godzin: 20 godzin pracy na zajęciach i 30 godzin pracy indywidualnej nad projektami przygotowywanymi w zespołach
Liczba punktów ECTS na zajęciach wymagających bezpośredniego udziału nauczycieli akademickich:
1 ECTS: 10h wykładu + 10h ćwiczeń
Język prowadzenia zajęć:
polski
Liczba punktów ECTS, którą student uzyskuje w ramach zajęć o charakterze praktycznym:
1,5 ECTS: 10h ćwiczeń + 30h pracy indywidualnej nad projektami
Formy zajęć i ich wymiar w semestrze:
  • Wykład15h
  • Ćwiczenia15h
  • Laboratorium0h
  • Projekt0h
  • Lekcje komputerowe0h
Wymagania wstępne:
-
Limit liczby studentów:
- od 25 osób do limitu miejsc w sali audytoryjnej (wykład) - od 25 osób do limitu miejsc w sali laboratoryjnej (ćwiczenia)
Cel przedmiotu:
-
Treści kształcenia:
Wykład: Wpływ społeczny (2h) Procesy grupowe (2h) Zachowania konsumenckie (2h) Podejmowanie decyzji (2h) Emocje i motywacja (2h) Ćwiczenia: kultura organizacji (2h) komunikacja w organizacji (2h) przywództwo (2h) motywacja i satysfakcja pracowników (2h) zarządzanie zasobami ludzkimi i obsługa klienta (2h)
Metody oceny:
A. Wykład: 1. Ocena formatywna: Pytania i dyskusja nad zagadnieniami z wykładu 2. Ocena sumatywna: Kolokwium końcowe B. Ćwiczenia: 1. Ocena formatywna: kartkówka wstępna 2. Ocena sumatywna: zespołowe przygotowanie i przeprowadzenie prezentacji dotyczącej wybranych zagadnień C. Końcowa ocena z przedmiotu: Ocena końcowa z przedmiotu obliczana jest jako średnia arytmetyczna ocen z wykładu i ćwiczeń. Przedmiot uznaje się za zaliczony jeśli zarówno ocena z wykładu jak i ćwiczeń wynosi co najmniej 3,0.
Egzamin:
nie
Literatura:
Falkowski Andrzej, Tyszka Tadeusz, Psychologia zachowań konsumenckich, Gdańsk 2009 Kalat James W., Biologiczne podstawy psychologii, Warszawa 2006 Zimbardo P., Gerrig R., Psychologia i Życie, Gdańsk 2006 Aronson Elliot, Wilson Timothy D., Akert Robin M., Psychologia Społeczna, Poznań 2006
Witryna www przedmiotu:
www.electurer.edu.pl
Uwagi:
-

Efekty uczenia się