Program | Wydział | Rok akademicki | Stopień |
---|---|---|---|
Automatyka i Robotyka | Wydział Mechatroniki | 2009/2010 | inż |
Rodzaj | Kierunek | Koordynator ECTS | |
Stacjonarne | Automatyka i Robotyka | dr inż. Maciej Bodnicki, m.bodnicki@mchtr.pw.edu.pl, 2348456 |
Cele:
Zgodnie ze standardem kierunku - absolwenci studiów posiadają wiedzę z zakresu informatyki, analizy sygnałów, regulacji automatycznej, robotyki, algorytmów decyzyjnych i obliczeniowych. posiadają umiejętności korzystania z: sprzętu komputerowego w ramach użytkowania profesjonalnego oprogramowania inżynierskiego, jak i opracowywania własnych, prostych aplikacji programowania i sterowników logicznych; sieci komputerowych i sieci przemysłowych przy eksploatacji i do projektowania układów automatyki oraz systemów sterowania i systemów wspomagania decyzji. Absolwenci są przygotowani do eksploatacji, uruchamiania i projektowania systemów automatyki i robotyki w różnych zastosowaniach. Absolwenci znają język obcy na poziomie biegłości B2 Europejskiego Systemu Opisu Kształcenia Językowego Rady Europy oraz posiadają umiejętności posługiwania się językiem specjalistycznym z zakresu kierunku kształcenia. Absolwenci są przygotowani do pracy w przemyśle chemicznym, budowy maszyn, metalurgicznym, przetwórstwa materiałów, spożywczym, elektrotechnicznym i elektronicznym oraz ochrony środowiska, a także w małych i średnich przedsiębiorstwach zatrudniających inżynierów z zakresu automatyki oraz technik decyzyjnych. Absolwenci są przygotowani do podjęcia studiów drugiego stopnia Na studiach stacjonarnych I kierunku Automatyka i Robotyka – na Wydziale Mechatroniki PW - kształcenie realizowane jest na dwóch specjalnościach (proponowanych także na studiach II stopnia): Specjalność Automatyka kształci studentów w zakresie projektowania i badań systemów automatyki i sterowania. Jej absolwenci są przygotowani do rozwiązywania problemów związanych z automatyzacją procesów produkcyjnych, a także do prowadzenia prac badawczych z zakresu automatyki, opracowywania i stosowania komputerowych technik projektowania, diagnostyki i automatyzacji badań eksperymentalnych, oraz do opracowywania, wdrażania i nadzoru nad eksploatacją nowoczesnych urządzeń automatyki, systemów monitoringu i sterowania procesów przemysłowych. Absolwenci są przygotowani do podjęcia pracy zarówno w przemyśle, jak i w ośrodkach naukowo-badawczych oraz na wyższych uczelniach. Robotyka jest specjalnością łączącą zagadnienia matematyki, fizyki i teorii sterowania z problemami technicznymi budowy i zastosowania robotów i manipulatorów przemysłowych. Przygotowuje studentów do rozwiązywania problemów konstrukcyjnych maszyn manipulacyjnych i robotów, projektowania ich układów sterowania oraz formułowania warunków ich zastosowań w procesie produkcyjnym. Absolwenci specjalności potrafią projektować zautomatyzowane i zrobotyzowane procesy wytwarzania, konstruować specjalistyczne roboty i manipulatory oraz prowadzić prace badawcze z zakresu robotyzacji.
Warunki przyjęć:
Przyjęcie na Wydział Mechatroniki PW: wspólne na kierunki AUTOMATYKA i ROBOTYKA oraz MECHATRONIKA + na podstawie konkursu matur wg Zasad uchwalanych przez Senat PW na dany rok akademicki. Wybór kierunku po II semestrze studiów na podstawie rankingu (średnia ważona z semestrów I-III)
Efekty uczenia się
Semestr 1: | ||||||||||
Blok | Grupa | nazwa | ECTS | Wykłady | Ćwiczenia | Laboratoria | Projekt | Lekcje komputerowe | Suma | sylabus |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
HES | HES | PODSTAWY GOSPODARKI RYNKOWEJ | 2 | 0 | 30 | 0 | 0 | 0 | 30 | sylabus |
  |   | PODSTAWY GOSPODARKI RYNKOWEJ | 2 | 0 | 30 | 0 | 0 | 0 | 30 | sylabus |
∑=4 | ||||||||||
Podstawowe | Obowiązkowe | Grafika inżynierska I | 3 | 15 | 0 | 0 | 15 | 0 | 30 | sylabus |
  |   | Grafika inżynierska I | 3 | 15 | 0 | 0 | 15 | 0 | 30 | sylabus |
  |   | Matematyka I | 10 | 45 | 60 | 0 | 0 | 0 | 105 | sylabus |
  |   | Matematyka I | 10 | 45 | 60 | 0 | 0 | 0 | 105 | sylabus |
  |   | Materiałoznawstwo | 2 | 30 | 0 | 0 | 0 | 0 | 30 | sylabus |
  |   | Materiałoznawstwo | 2 | 30 | 0 | 0 | 0 | 0 | 30 | sylabus |
  |   | Podstawy metrologii | 5 | 30 | 0 | 30 | 0 | 0 | 60 | sylabus |
  |   | Podstawy metrologii | 5 | 30 | 0 | 30 | 0 | 0 | 60 | sylabus |
  |   | Propedeutyka informatyki | 3 | 30 | 0 | 0 | 0 | 0 | 30 | sylabus |
  |   | Propedeutyka informatyki | 3 | 30 | 0 | 0 | 0 | 0 | 30 | sylabus |
  |   | Zasady programowania strukturalnego I | 5 | 15 | 0 | 30 | 0 | 0 | 45 | sylabus |
  |   | Zasady programowania strukturalnego I | 5 | 15 | 0 | 30 | 0 | 0 | 45 | sylabus |
∑=56 | ||||||||||
Wychowanie Fizyczne | Wychowanie Fizyczne | Wychowanie Fizyczne | 0 | 0 | 30 | 0 | 0 | 0 | 30 | sylabus |
  |   | Wychowanie Fizyczne | 0 | 0 | 30 | 0 | 0 | 0 | 30 | sylabus |
∑=0 | ||||||||||
Suma semestr: | ∑= | |||||||||
Semestr 2: | ||||||||||
Blok | Grupa | nazwa | ECTS | Wykłady | Ćwiczenia | Laboratoria | Projekt | Lekcje komputerowe | Suma | sylabus |
Obieralne | Obieralne | Podstawy techniki fotograficznej | 2 | 30 | 0 | 0 | 0 | 0 | 30 | sylabus |
  |   | Podstawy techniki fotograficznej | 2 | 30 | 0 | 0 | 0 | 0 | 30 | sylabus |
∑=4 | ||||||||||
Podstawowe | Obowiązkowe | Fizyka I | 6 | 45 | 30 | 0 | 0 | 0 | 75 | sylabus |
  |   | Fizyka I | 6 | 45 | 30 | 0 | 0 | 0 | 75 | sylabus |
  |   | Grafika inżynierska II | 3 | 0 | 0 | 0 | 30 | 0 | 30 | sylabus |
  |   | Grafika inżynierska II | 3 | 0 | 0 | 0 | 30 | 0 | 30 | sylabus |
  |   | Matematyka II | 6 | 30 | 45 | 0 | 0 | 0 | 75 | sylabus |
  |   | Matematyka II | 6 | 30 | 45 | 0 | 0 | 0 | 75 | sylabus |
  |   | Mechanika | 5 | 30 | 30 | 0 | 0 | 0 | 60 | sylabus |
  |   | Mechanika | 5 | 30 | 30 | 0 | 0 | 0 | 60 | sylabus |
  |   | Podstawy Technik Wytwarzania cz.I | 3 | 30 | 0 | 15 | 0 | 0 | 45 | sylabus |
  |   | Podstawy Technik Wytwarzania cz.I | 3 | 30 | 0 | 15 | 0 | 0 | 45 | sylabus |
  |   | Wstęp do technik komputerowych | 2 | 15 | 0 | 15 | 0 | 0 | 30 | sylabus |
  |   | Wstęp do technik komputerowych | 2 | 15 | 0 | 15 | 0 | 0 | 30 | sylabus |
  |   | Zasady programowania strukturalnego II | 3 | 0 | 0 | 0 | 15 | 0 | 15 | sylabus |
  |   | Zasady programowania strukturalnego II | 3 | 0 | 0 | 0 | 15 | 0 | 15 | sylabus |
∑=56 | ||||||||||
Wychowanie Fizyczne | Wychowanie Fizyczne | Wychowanie Fizyczne | 0 | 0 | 30 | 0 | 0 | 0 | 30 | sylabus |
  |   | Wychowanie Fizyczne | 0 | 0 | 30 | 0 | 0 | 0 | 30 | sylabus |
∑=0 | ||||||||||
Suma semestr: | ∑= | |||||||||
Semestr 3: | ||||||||||
Blok | Grupa | nazwa | ECTS | Wykłady | Ćwiczenia | Laboratoria | Projekt | Lekcje komputerowe | Suma | sylabus |
Język Obcy | Język Obcy | Język Obcy | 4 | 0 | 60 | 0 | 0 | 0 | 60 | sylabus |
  |   | Język Obcy | 4 | 0 | 60 | 0 | 0 | 0 | 60 | sylabus |
∑=8 | ||||||||||
Podstawowe | Obowiązkowe | Elektronika I | 2 | 30 | 0 | 0 | 0 | 0 | 30 | sylabus |
  |   | Elektronika I | 2 | 30 | 0 | 0 | 0 | 0 | 30 | sylabus |
  |   | Elektrotechnika I | 3 | 30 | 15 | 0 | 0 | 0 | 45 | sylabus |
  |   | Elektrotechnika I | 3 | 30 | 15 | 0 | 0 | 0 | 45 | sylabus |
  |   | Fizyka II | 3 | 0 | 0 | 30 | 0 | 0 | 30 | sylabus |
  |   | Fizyka II | 3 | 0 | 0 | 30 | 0 | 0 | 30 | sylabus |
  |   | Matematyka III | 3 | 30 | 0 | 0 | 0 | 0 | 30 | sylabus |
  |   | Matematyka III | 3 | 30 | 0 | 0 | 0 | 0 | 30 | sylabus |
  |   | Miernictwo elektryczne | 3 | 15 | 0 | 15 | 0 | 0 | 30 | sylabus |
  |   | Miernictwo elektryczne | 3 | 15 | 0 | 15 | 0 | 0 | 30 | sylabus |
  |   | Podstawy konstrukcji urządzeń precyzyjnych I | 3 | 15 | 0 | 0 | 30 | 0 | 45 | sylabus |
  |   | Podstawy konstrukcji urządzeń precyzyjnych I | 3 | 15 | 0 | 0 | 30 | 0 | 45 | sylabus |
  |   | Podstawy Technik Wytwarzania cz.II | 4 | 30 | 0 | 0 | 30 | 0 | 60 | sylabus |
  |   | Podstawy Technik Wytwarzania cz.II | 4 | 30 | 0 | 0 | 30 | 0 | 60 | sylabus |
  |   | WYTRZYMAŁOŚĆ MATERIAŁÓW | 5 | 15 | 30 | 15 | 0 | 0 | 60 | sylabus |
  |   | WYTRZYMAŁOŚĆ MATERIAŁÓW | 5 | 15 | 30 | 15 | 0 | 0 | 60 | sylabus |
∑=52 | ||||||||||
Wychowanie Fizyczne | Wychowanie Fizyczne | Wychowanie Fizyczne | 0 | 0 | 30 | 0 | 0 | 0 | 30 | sylabus |
  |   | Wychowanie Fizyczne | 0 | 0 | 30 | 0 | 0 | 0 | 30 | sylabus |
∑=0 | ||||||||||
Suma semestr: | ∑= | |||||||||
Semestr 4: | ||||||||||
Blok | Grupa | nazwa | ECTS | Wykłady | Ćwiczenia | Laboratoria | Projekt | Lekcje komputerowe | Suma | sylabus |
HES | HES | HES | 2 | 0 | 30 | 0 | 0 | 0 | 30 | sylabus |
  |   | HES | 2 | 0 | 30 | 0 | 0 | 0 | 30 | sylabus |
∑=4 | ||||||||||
Język Obcy | Język Obcy | Język Obcy | 4 | 0 | 60 | 0 | 0 | 0 | 60 | sylabus |
  |   | Język Obcy | 4 | 0 | 60 | 0 | 0 | 0 | 60 | sylabus |
∑=8 | ||||||||||
Obieralne | Obieralne | Nieniszczące badania obiektów dziedzictwa kulturowego | 2 | 30 | 0 | 0 | 0 | 0 | 30 | sylabus |
  |   | Nieniszczące badania obiektów dziedzictwa kulturowego | 2 | 30 | 0 | 0 | 0 | 0 | 30 | sylabus |
∑=4 | ||||||||||
Podstawowe | Obowiązkowe | Elektronika 2 | 4 | 30 | 0 | 30 | 0 | 0 | 60 | sylabus |
  |   | Elektronika 2 | 4 | 30 | 0 | 30 | 0 | 0 | 60 | sylabus |
  |   | Elektrotechnika II | 2 | 0 | 0 | 15 | 0 | 0 | 15 | sylabus |
  |   | Elektrotechnika II | 2 | 0 | 0 | 15 | 0 | 0 | 15 | sylabus |
  |   | Metrologia techniczna | 3 | 15 | 0 | 15 | 0 | 0 | 30 | sylabus |
  |   | Metrologia techniczna | 3 | 15 | 0 | 15 | 0 | 0 | 30 | sylabus |
  |   | Optomechatronika | 3 | 30 | 0 | 15 | 0 | 0 | 45 | sylabus |
  |   | Optomechatronika | 3 | 30 | 0 | 15 | 0 | 0 | 45 | sylabus |
  |   | Podstawy automatyki I | 5 | 45 | 15 | 0 | 0 | 0 | 60 | sylabus |
  |   | Podstawy automatyki I | 5 | 45 | 15 | 0 | 0 | 0 | 60 | sylabus |
  |   | Podstawy konstrukcji urządzeń precyzyjnych II | 5 | 30 | 15 | 0 | 15 | 0 | 60 | sylabus |
  |   | Podstawy konstrukcji urządzeń precyzyjnych II | 5 | 30 | 15 | 0 | 15 | 0 | 60 | sylabus |
∑=44 | ||||||||||
Wychowanie Fizyczne | Wychowanie Fizyczne | Wychowanie Fizyczne | 0 | 0 | 30 | 0 | 0 | 0 | 30 | sylabus |
  |   | Wychowanie Fizyczne | 0 | 0 | 30 | 0 | 0 | 0 | 30 | sylabus |
∑=0 | ||||||||||
Suma semestr: | ∑= | |||||||||
Semestr 5: | ||||||||||
Blok | Grupa | nazwa | ECTS | Wykłady | Ćwiczenia | Laboratoria | Projekt | Lekcje komputerowe | Suma | sylabus |
Specjalność: Automatyka
(Rozwiń)
|
||||||||||
Automatyka | Obowiązkowe | Urządzenia Pomiarowe Automatyki | 3 | 15 | 0 | 15 | 0 | 0 | 30 | sylabus |
  |   | Urządzenia Pomiarowe Automatyki | 3 | 15 | 0 | 15 | 0 | 0 | 30 | sylabus |
∑=6 | ||||||||||
Specjalność: Robotyka
(Rozwiń)
|
||||||||||
Robotyka | Obowiazkowe | SENSORYKA ROBOTÓW | 3 | 15 | 15 | 0 | 0 | 0 | 30 | sylabus |
  |   | SENSORYKA ROBOTÓW | 3 | 15 | 15 | 0 | 0 | 0 | 30 | sylabus |
∑=6 | ||||||||||
Język Obcy | Język Obcy | Język Obcy | 4 | 0 | 60 | 0 | 0 | 0 | 60 | sylabus |
  |   | Język Obcy | 4 | 0 | 60 | 0 | 0 | 0 | 60 | sylabus |
∑=8 | ||||||||||
Podstawowe | Obowiązkowe | Elektronika 3 | 3 | 0 | 0 | 30 | 0 | 0 | 30 | sylabus |
  |   | Elektronika 3 | 3 | 0 | 0 | 30 | 0 | 0 | 30 | sylabus |
  |   | Podstawy automatyki II | 3 | 0 | 0 | 30 | 0 | 0 | 30 | sylabus |
  |   | Podstawy automatyki II | 3 | 0 | 0 | 30 | 0 | 0 | 30 | sylabus |
  |   | Podstawy mechaniki płynów | 3 | 15 | 0 | 15 | 0 | 0 | 30 | sylabus |
  |   | Podstawy mechaniki płynów | 3 | 15 | 0 | 15 | 0 | 0 | 30 | sylabus |
  |   | Robotyka | 3 | 30 | 0 | 0 | 0 | 0 | 30 | sylabus |
  |   | Robotyka | 3 | 30 | 0 | 0 | 0 | 0 | 30 | sylabus |
  |   | Zarządzanie jakością | 2 | 15 | 0 | 0 | 15 | 0 | 30 | sylabus |
  |   | Zarządzanie jakością | 2 | 15 | 0 | 0 | 15 | 0 | 30 | sylabus |
∑=28 | ||||||||||
Specjalnościowe | Obowiązkowe | Programowanie w systemie Matlab | 3 | 15 | 0 | 0 | 15 | 0 | 30 | sylabus |
  |   | Programowanie w systemie Matlab | 3 | 15 | 0 | 0 | 15 | 0 | 30 | sylabus |
  |   | Przetwarzanie sygnałów | 3 | 15 | 0 | 15 | 0 | 0 | 30 | sylabus |
  |   | Przetwarzanie sygnałów | 3 | 15 | 0 | 15 | 0 | 0 | 30 | sylabus |
  |   | Sterowanie procesów ciągłych | 3 | 30 | 15 | 0 | 0 | 0 | 3045 | sylabus |
  |   | Sterowanie procesów ciągłych | 3 | 30 | 15 | 0 | 0 | 0 | 3045 | sylabus |
∑=18 | ||||||||||
Wychowanie Fizyczne | Wychowanie Fizyczne | Wychowanie Fizyczne | 0 | 0 | 30 | 0 | 0 | 0 | 30 | sylabus |
  |   | Wychowanie Fizyczne | 0 | 0 | 30 | 0 | 0 | 0 | 30 | sylabus |
∑=0 | ||||||||||
Obieralne | Kreatywny Semestr Projektowania | Informacje | ||||||||
Suma semestr: | ∑= | |||||||||
Semestr 6: | ||||||||||
Blok | Grupa | nazwa | ECTS | Wykłady | Ćwiczenia | Laboratoria | Projekt | Lekcje komputerowe | Suma | sylabus |
Specjalność: Automatyka
(Rozwiń)
|
||||||||||
Automatyka | Obowiązkowe | Automatyka przemysłowa | 3 | 15 | 0 | 15 | 0 | 0 | 30 | sylabus |
  |   | Automatyka przemysłowa | 3 | 15 | 0 | 15 | 0 | 0 | 30 | sylabus |
  |   | Inżynieria procesów przemysłowych | 3 | 30 | 0 | 0 | 0 | 0 | 30 | sylabus |
  |   | Inżynieria procesów przemysłowych | 3 | 30 | 0 | 0 | 0 | 0 | 30 | sylabus |
  |   | Przedmiot wariantowy 1 | 2 | 15 | 0 | 15 | 0 | 0 | 30 | sylabus |
  |   | Przedmiot wariantowy 1 | 2 | 15 | 0 | 15 | 0 | 0 | 30 | sylabus |
  |   | Przedmiot wariantowy 2 | 2 | 15 | 0 | 15 | 0 | 0 | 30 | sylabus |
  |   | Przedmiot wariantowy 2 | 2 | 15 | 0 | 15 | 0 | 0 | 30 | sylabus |
  |   | Systemy automatyki | 3 | 15 | 0 | 15 | 0 | 0 | 30 | sylabus |
  |   | Systemy automatyki | 3 | 15 | 0 | 15 | 0 | 0 | 30 | sylabus |
  |   | Urządzenia wykonawcze automatyki | 3 | 15 | 0 | 15 | 0 | 0 | 30 | sylabus |
  |   | Urządzenia wykonawcze automatyki | 3 | 15 | 0 | 15 | 0 | 0 | 30 | sylabus |
∑=32 | ||||||||||
Specjalność: Robotyka
(Rozwiń)
|
||||||||||
Robotyka | Obowiazkowe | AKTUATORYKA ELEKTRYCZNA | 3 | 15 | 0 | 15 | 0 | 0 | 30 | sylabus |
  |   | AKTUATORYKA ELEKTRYCZNA | 3 | 15 | 0 | 15 | 0 | 0 | 30 | sylabus |
  |   | AKTUATORYKA PNEUMOTRONICZNA | 3 | 15 | 0 | 15 | 0 | 0 | 30 | sylabus |
  |   | AKTUATORYKA PNEUMOTRONICZNA | 3 | 15 | 0 | 15 | 0 | 0 | 30 | sylabus |
  |   | EFEKTORY ROBOTÓW | 3 | 15 | 0 | 15 | 0 | 0 | 30 | sylabus |
  |   | EFEKTORY ROBOTÓW | 3 | 15 | 0 | 15 | 0 | 0 | 30 | sylabus |
  |   | PRZEDMIOT WARIANTOWY 1 | 2 | 15 | 0 | 15 | 0 | 0 | 30 | sylabus |
  |   | PRZEDMIOT WARIANTOWY 1 | 2 | 15 | 0 | 15 | 0 | 0 | 30 | sylabus |
  |   | PRZEDMIOT WARIANTOWY 2 | 2 | 15 | 0 | 15 | 0 | 0 | 30 | sylabus |
  |   | PRZEDMIOT WARIANTOWY 2 | 2 | 15 | 0 | 15 | 0 | 0 | 30 | sylabus |
  |   | ZASADY BUDOWY ROBOTÓW | 3 | 15 | 0 | 0 | 15 | 0 | 30 | sylabus |
  |   | ZASADY BUDOWY ROBOTÓW | 3 | 15 | 0 | 0 | 15 | 0 | 30 | sylabus |
∑=32 | ||||||||||
HES | HES | HES | 2 | 0 | 30 | 0 | 0 | 0 | 30 | sylabus |
  |   | HES | 2 | 0 | 30 | 0 | 0 | 0 | 30 | sylabus |
∑=4 | ||||||||||
Obieralne | Obieralne | Badania nieniszczące | 2 | 30 | 0 | 0 | 0 | 0 | 30 | sylabus |
  |   | Badania nieniszczące | 2 | 30 | 0 | 0 | 0 | 0 | 30 | sylabus |
  |   | Komputerowe sterowanie procesami | 3 | 15 | 0 | 15 | 0 | 0 | 30 | sylabus |
  |   | Komputerowe sterowanie procesami | 3 | 15 | 0 | 15 | 0 | 0 | 30 | sylabus |
  |   | Systemy SCADA | 2 | 15 | 0 | 15 | 0 | 0 | 30 | sylabus |
  |   | Systemy SCADA | 2 | 15 | 0 | 15 | 0 | 0 | 30 | sylabus |
  |   | Wprowadzenie do MES i systemu ANSYS | 0 | 15 | 0 | 0 | 15 | 0 | 30 | sylabus |
  |   | Wprowadzenie do MES i systemu ANSYS | 0 | 15 | 0 | 0 | 15 | 0 | 30 | sylabus |
  | Obowiązkowe | Sieci przemysłowe i inteligentne urządzenia polowe | 2 | 15 | 0 | 15 | 0 | 0 | 30 | sylabus |
  |   | Sieci przemysłowe i inteligentne urządzenia polowe | 2 | 15 | 0 | 15 | 0 | 0 | 30 | sylabus |
Specjalnościowe | Obowiązkowe | Programowanie obiektowe C++ | 3 | 15 | 0 | 0 | 15 | 0 | 30 | sylabus |
  |   | Programowanie obiektowe C++ | 3 | 15 | 0 | 0 | 15 | 0 | 30 | sylabus |
  |   | Przedmiot Obieralny Wydziałowy | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | sylabus |
  |   | Przedmiot Obieralny Wydziałowy | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | sylabus |
  |   | Robotronika | 2 | 15 | 0 | 15 | 0 | 0 | 30 | sylabus |
  |   | Robotronika | 2 | 15 | 0 | 15 | 0 | 0 | 30 | sylabus |
  |   | Sterowanie procesami dyskretnymi | 3 | 15 | 0 | 0 | 15 | 0 | 30 | sylabus |
  |   | Sterowanie procesami dyskretnymi | 3 | 15 | 0 | 0 | 15 | 0 | 30 | sylabus |
  |   | SYSTEMY CZASU RZECZYWISTEGO I SIECI PRZEMYSŁOWYCH | 2 | 15 | 0 | 15 | 0 | 0 | 30 | sylabus |
  |   | SYSTEMY CZASU RZECZYWISTEGO I SIECI PRZEMYSŁOWYCH | 2 | 15 | 0 | 15 | 0 | 0 | 30 | sylabus |
∑=24 | ||||||||||
Wychowanie Fizyczne | Wychowanie Fizyczne | Wychowanie Fizyczne | 0 | 0 | 30 | 0 | 0 | 0 | 30 | sylabus |
  |   | Wychowanie Fizyczne | 0 | 0 | 30 | 0 | 0 | 0 | 30 | sylabus |
∑=0 | ||||||||||
Obieralne | Kreatywny Semestr Projektowania | Informacje | ||||||||
Suma semestr: | ∑= | |||||||||
Semestr 7: | ||||||||||
Blok | Grupa | nazwa | ECTS | Wykłady | Ćwiczenia | Laboratoria | Projekt | Lekcje komputerowe | Suma | sylabus |
Specjalność: Automatyka
(Rozwiń)
|
||||||||||
Automatyka | Obowiązkowe | Diagnostyka procesów przemysłowych | 1 | 15 | 0 | 15 | 0 | 0 | 30 | sylabus |
  |   | Diagnostyka procesów przemysłowych | 1 | 15 | 0 | 15 | 0 | 0 | 30 | sylabus |
  |   | Przedmiot wariantowy 2/1 | 2 | 15 | 0 | 15 | 0 | 0 | 30 | sylabus |
  |   | Przedmiot wariantowy 2/1 | 2 | 15 | 0 | 15 | 0 | 0 | 30 | sylabus |
  |   | Przedmiot wariantowy 2/2 | 2 | 15 | 0 | 15 | 0 | 0 | 30 | sylabus |
  |   | Przedmiot wariantowy 2/2 | 2 | 15 | 0 | 15 | 0 | 0 | 30 | sylabus |
  |   | Przedmiot wariantowy 3/1 | 2 | 15 | 0 | 15 | 0 | 0 | 30 | sylabus |
  |   | Przedmiot wariantowy 3/1 | 2 | 15 | 0 | 15 | 0 | 0 | 30 | sylabus |
  |   | Przedmiot wariantowy 3/2 | 2 | 15 | 0 | 15 | 0 | 0 | 30 | sylabus |
  |   | Przedmiot wariantowy 3/2 | 2 | 15 | 0 | 15 | 0 | 0 | 30 | sylabus |
  |   | Przedmiot wariantowy 4 | 1 | 15 | 0 | 15 | 0 | 0 | 30 | sylabus |
  |   | Przedmiot wariantowy 4 | 1 | 15 | 0 | 15 | 0 | 0 | 30 | sylabus |
∑=20 | ||||||||||
Specjalność: Robotyka
(Rozwiń)
|
||||||||||
Robotyka | Obowiazkowe | AKTUATORYKA HYDROTRONICZNA | 1 | 15 | 0 | 15 | 0 | 0 | 30 | sylabus |
  |   | AKTUATORYKA HYDROTRONICZNA | 1 | 15 | 0 | 15 | 0 | 0 | 30 | sylabus |
  |   | PRZEDMIOT WARIANTOWY 2/1 | 2 | 15 | 0 | 15 | 0 | 0 | 30 | sylabus |
  |   | PRZEDMIOT WARIANTOWY 2/1 | 2 | 15 | 0 | 15 | 0 | 0 | 30 | sylabus |
  |   | PRZEDMIOT WARIANTOWY 2/2 | 2 | 15 | 0 | 15 | 0 | 0 | 30 | sylabus |
  |   | PRZEDMIOT WARIANTOWY 2/2 | 2 | 15 | 0 | 15 | 0 | 0 | 30 | sylabus |
  |   | PRZEDMIOT WARIANTOWY 3/1 | 2 | 15 | 0 | 15 | 0 | 0 | 30 | sylabus |
  |   | PRZEDMIOT WARIANTOWY 3/1 | 2 | 15 | 0 | 15 | 0 | 0 | 30 | sylabus |
  |   | PRZEDMIOT WARIANTOWY 3/2 | 2 | 15 | 0 | 15 | 0 | 0 | 30 | sylabus |
  |   | PRZEDMIOT WARIANTOWY 3/2 | 2 | 15 | 0 | 15 | 0 | 0 | 30 | sylabus |
  |   | STEROWANIE I PROGRAMOWANIE ROBOTÓW | 2 | 15 | 0 | 15 | 0 | 0 | 30 | sylabus |
  |   | STEROWANIE I PROGRAMOWANIE ROBOTÓW | 2 | 15 | 0 | 15 | 0 | 0 | 30 | sylabus |
∑=22 | ||||||||||
Obieralne | Obieralne | Przedmiot obieralny | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 30 | sylabus |
  |   | Przedmiot obieralny | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 30 | sylabus |
  |   | Hydrotronika | 2 | 15 | 0 | 15 | 0 | 0 | 30 | sylabus |
  |   | Hydrotronika | 2 | 15 | 0 | 15 | 0 | 0 | 30 | sylabus |
  |   | Inżynieria oprogramowania | 2 | 15 | 0 | 0 | 15 | 0 | 30 | sylabus |
  |   | Inżynieria oprogramowania | 2 | 15 | 0 | 0 | 15 | 0 | 30 | sylabus |
  |   | Podstawy systemów baz danych | 3 | 15 | 0 | 0 | 15 | 0 | 30 | sylabus |
  |   | Podstawy systemów baz danych | 3 | 15 | 0 | 0 | 15 | 0 | 30 | sylabus |
  |   | Programowanie w języku Java | 2 | 15 | 0 | 15 | 0 | 0 | 30 | sylabus |
  |   | Programowanie w języku Java | 2 | 15 | 0 | 15 | 0 | 0 | 30 | sylabus |
  |   | Sterowniki programowalne PLC | 0 | 15 | 0 | 15 | 0 | 0 | 30 | sylabus |
  |   | Sterowniki programowalne PLC | 0 | 15 | 0 | 15 | 0 | 0 | 30 | sylabus |
  |   | Systemy DCS | 2 | 15 | 0 | 15 | 0 | 0 | 30 | sylabus |
  |   | Systemy DCS | 2 | 15 | 0 | 15 | 0 | 0 | 30 | sylabus |
  | Obowiązkowe | Diagnostyka procesów przemysłowych | 2 | 15 | 0 | 15 | 0 | 0 | 30 | sylabus |
  |   | Diagnostyka procesów przemysłowych | 2 | 15 | 0 | 15 | 0 | 0 | 30 | sylabus |
∑=4 | ||||||||||
Podstawowe | Obowiązkowe | Praca dyplomowa | 15 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | sylabus |
  |   | Praca dyplomowa | 15 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | sylabus |
  |   | Seminarium dyplomowe | 2 | 0 | 30 | 0 | 0 | 0 | 30 | sylabus |
  |   | Seminarium dyplomowe | 2 | 0 | 30 | 0 | 0 | 0 | 30 | sylabus |
∑=34 | ||||||||||
Obieralne | Kreatywny Semestr Projektowania | Informacje | ||||||||
Suma semestr: | ∑= |