Program | Wydział | Rok akademicki | Stopień |
---|---|---|---|
Budownictwo | Wydział Inżynierii Lądowej | 2013/2014 | mgr |
Rodzaj | Kierunek | Koordynator ECTS | |
Niestacjonarne | Budownictwo | Dziekan ds Studiów |
Semestr 1: | ||||||||||
Blok | Grupa | nazwa | ECTS | Wykłady | Ćwiczenia | Laboratoria | Projekt | Lekcje komputerowe | Suma | sylabus |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Specjalność: Konstrukcje Budowlane i Inżynierskie; Specjalizacja: Konstrukcje Budowlane
(Rozwiń)
|
||||||||||
Konstrukcje Budowlane i Inżynierskie; Specjalizacja: Konstrukcje Budowlane | Obowiązkowe | Konstrukcje betonowe KBI | 4 | 30 | 0 | 0 | 30 | 0 | 32 | sylabus |
  |   | Konstrukcje drewniane II KBI | 2 | 120 | 0 | 0 | 240 | 0 | 24 | sylabus |
  |   | Matematyka I -wybrane działy KBI | 2 | 240 | 240 | 0 | 0 | 0 | 32 | sylabus |
  |   | Metoda elementów skończonych KBI | 2 | 180 | 0 | 0 | 180 | 0 | 24 | sylabus |
  |   | Metodologia projektowania procesów budowlanych KBI | 3 | 240 | 0 | 0 | 240 | 0 | 32 | sylabus |
  |   | Teoria sprężystości i plastyczności I KBI | 4 | 240 | 120 | 0 | 120 | 0 | 32 | sylabus |
∑=17 | ||||||||||
Specjalność: Konstrukcje Budowlane i Inżynierskie; Specjalizacja: Mosty i Budowle Podziemne
(Rozwiń)
|
||||||||||
Konstrukcje Budowlane i Inżynierskie; Specjalizacja: Mosty i Budowle Podziemne | Mosty i Budowle Podziemne | Matematyka I -wybrane działy MiBP | 2 | 240 | 240 | 0 | 0 | 0 | 32 | sylabus |
  |   | Metoda elementów skończonych MiBP | 2 | 180 | 0 | 0 | 180 | 0 | 24 | sylabus |
  |   | Mosty drewniane i kompozytowe | 2 | 30 | 0 | 0 | 15 | 0 | 24 | sylabus |
  |   | Mosty metalowe I | 4 | 45 | 0 | 0 | 30 | 0 | 48 | sylabus |
  |   | Podpory mostowe | 2 | 30 | 0 | 0 | 15 | 0 | 24 | sylabus |
  |   | Teoria sprężystości i plastyczności I MiBP | 4 | 240 | 120 | 0 | 120 | 0 | 32 | sylabus |
∑=16 | ||||||||||
Specjalność: Drogi szynowe
(Rozwiń)
|
||||||||||
Drogi szynowe | Obowiązkowe | Matematyka I -wybrane działy DS | 2 | 240 | 240 | 0 | 0 | 0 | 32 | sylabus |
  |   | Materiały w budownictwie komunikacyjnym DS | 3 | 180 | 0 | 180 | 0 | 0 | 24 | sylabus |
  |   | Metoda elementów skończonych DS | 2 | 120 | 240 | 0 | 0 | 0 | 24 | sylabus |
  |   | Metody komputerowe w inżynierii komunikacyjnej (Drogi szynowe) | 2 | 360 | 0 | 0 | 0 | 0 | 24 | sylabus |
  |   | Planowanie systemów transportu I | 2 | 120 | 0 | 0 | 240 | 0 | 24 | sylabus |
  |   | Teoria sprężystości i plastyczności DS | 5 | 45 | 30 | 0 | 30 | 0 | 56 | sylabus |
∑=16 | ||||||||||
Specjalność: Inżynieria Komunikacyjna
(Rozwiń)
|
||||||||||
Inżynieria Komunikacyjna | Obowiązkowe | Matematyka I -wybrane działy IK | 2 | 240 | 240 | 0 | 0 | 0 | 32 | sylabus |
  |   | Materiały w budownictwie komunikacyjnym IK | 3 | 180 | 0 | 180 | 0 | 0 | 24 | sylabus |
  |   | Metoda elementów skończonych IK | 2 | 120 | 240 | 0 | 0 | 0 | 24 | sylabus |
  |   | Metody komputerowe w inżynierii komunikacyjnej (IK) | 2 | 45 | 0 | 0 | 0 | 0 | 24 | sylabus |
  |   | Planowanie systemów transportu I IK | 2 | 120 | 0 | 0 | 240 | 0 | 24 | sylabus |
  |   | Teoria sprężystości i plastyczności IK | 5 | 45 | 30 | 0 | 30 | 0 | 56 | sylabus |
∑=16 | ||||||||||
Specjalność: Inżynieria Produkcji Budowlanej
(Rozwiń)
|
||||||||||
Inżynieria Produkcji Budowlanej | Obowiązkowe | Fizyka budowli II IPB | 1 | 15 | 0 | 0 | 0 | 0 | 8 | sylabus |
  |   | Inżynieria materiałów budowlanych IPB | 3 | 180 | 180 | 0 | 0 | 0 | 24 | sylabus |
  |   | Inżynieria procesów produkcyjnych I | 2 | 360 | 0 | 0 | 0 | 0 | 24 | sylabus |
  |   | Matematyka I -wybrane działy IPB | 2 | 240 | 240 | 0 | 0 | 0 | 32 | sylabus |
  |   | Metodologia projektowania procesów budowlanych IPB | 2 | 180 | 0 | 0 | 180 | 0 | 24 | sylabus |
  |   | Organizacja i sterowanie przebiegiem budowy | 2 | 180 | 0 | 0 | 180 | 0 | 24 | sylabus |
  |   | Technologia robót specjalnych | 3 | 120 | 0 | 0 | 240 | 0 | 24 | sylabus |
  |   | Teoria sprężystości i plastyczności IPB | 5 | 240 | 120 | 0 | 120 | 0 | 32 | sylabus |
∑=20 | ||||||||||
Suma semestr: | ∑= | |||||||||
Semestr 2: | ||||||||||
Blok | Grupa | nazwa | ECTS | Wykłady | Ćwiczenia | Laboratoria | Projekt | Lekcje komputerowe | Suma | sylabus |
Specjalność: Konstrukcje Budowlane i Inżynierskie; Specjalizacja: Konstrukcje Budowlane
(Rozwiń)
|
||||||||||
Konstrukcje Budowlane i Inżynierskie; Specjalizacja: Konstrukcje Budowlane | Obowiązkowe | Inżynieria materiałów budowlanych KBI | 2 | 240 | 240 | 0 | 0 | 0 | 32 | sylabus |
  |   | Konstrukcje metalowe KB | 4 | 30 | 30 | 0 | 0 | 0 | 32 | sylabus |
  |   | Matematyka II - wybrane działy KBI | 3 | 240 | 120 | 0 | 0 | 0 | 24 | sylabus |
  |   | Mechanika Konstrukcji (KB) | 4 | 240 | 0 | 0 | 240 | 0 | 32 | sylabus |
  |   | Metody komputerowe w projektowaniu konstrukcyjnym | 3 | 30 | 0 | 30 | 0 | 0 | 32 | sylabus |
  |   | Teoria sprężystości i plastyczności II KBI | 4 | 240 | 120 | 0 | 120 | 0 | 32 | sylabus |
∑=20 | ||||||||||
Specjalność: Konstrukcje Budowlane i Inżynierskie; Specjalizacja: Mosty i Budowle Podziemne
(Rozwiń)
|
||||||||||
Konstrukcje Budowlane i Inżynierskie; Specjalizacja: Mosty i Budowle Podziemne | Mosty i Budowle Podziemne | Matematyka II - wybrane działy MiBP | 3 | 240 | 120 | 0 | 0 | 0 | 24 | sylabus |
  |   | Mechanika Konstrukcji MiBP | 4 | 240 | 0 | 0 | 240 | 0 | 32 | sylabus |
  |   | Mosty betonowe I | 5 | 30 | 0 | 0 | 30 | 0 | 48 | sylabus |
  |   | Mosty metalowe II | 4 | 45 | 0 | 0 | 45 | 0 | 48 | sylabus |
  |   | Teoria sprężystości i plastyczności II MiBP | 4 | 240 | 120 | 0 | 120 | 0 | 32 | sylabus |
∑=20 | ||||||||||
Specjalność: Drogi szynowe
(Rozwiń)
|
||||||||||
Drogi szynowe | Obowiązkowe | Budowle i roboty ziemne (IK, DS) | 2 | 180 | 0 | 0 | 180 | 0 | 24 | sylabus |
  |   | Drogi i ulice I DS | 3 | 120 | 0 | 0 | 360 | 0 | 32 | sylabus |
  |   | Drogi szynowe II DS | 3 | 360 | 0 | 0 | 120 | 0 | 32 | sylabus |
  |   | Matematyka II - wybrane działy DS | 3 | 240 | 120 | 0 | 0 | 0 | 24 | sylabus |
  |   | Mechanika nawierzchni i podtorza dróg szynowych | 2 | 180 | 180 | 0 | 0 | 0 | 24 | sylabus |
  |   | Podstawy sterowania ruchem kolejowym | 2 | 15 | 0 | 0 | 15 | 0 | 24 | sylabus |
  |   | Projektowanie inwestycyjne i ekonomika transportu DS, IK | 2 | 15 | 0 | 30 | 0 | 0 | 24 | sylabus |
∑=17 | ||||||||||
Specjalność: Inżynieria Komunikacyjna
(Rozwiń)
|
||||||||||
Inżynieria Komunikacyjna | Obowiązkowe | Budowle i roboty ziemne IK | 2 | 180 | 0 | 0 | 180 | 0 | 24 | sylabus |
  |   | Drogi i ulice I IK | 3 | 120 | 0 | 0 | 360 | 0 | 32 | sylabus |
  |   | Drogi szynowe II IK | 3 | 360 | 0 | 0 | 120 | 0 | 32 | sylabus |
  |   | Matematyka II - wybrane działy IK | 3 | 240 | 120 | 0 | 0 | 0 | 24 | sylabus |
  |   | Mechanika nawierzchni drogowych | 2 | 180 | 180 | 0 | 0 | 0 | 24 | sylabus |
  |   | Projektowanie inwestycyjne i ekonomika transportu DS, IK | 2 | 15 | 0 | 30 | 0 | 0 | 24 | sylabus |
  |   | Technologia nawierzchni drogowych | 2 | 180 | 0 | 180 | 0 | 0 | 24 | sylabus |
∑=17 | ||||||||||
Specjalność: Inżynieria Produkcji Budowlanej
(Rozwiń)
|
||||||||||
Inżynieria Produkcji Budowlanej | Obowiązkowe | Inżynieria procesów produkcyjnych II | 3 | 0 | 0 | 0 | 480 | 0 | 32 | sylabus |
  |   | Konstrukcje metalowe IPB | 5 | 45 | 0 | 0 | 45 | 0 | 48 | sylabus |
  |   | Matematyka II - wybrane działy IPB | 3 | 240 | 120 | 0 | 0 | 0 | 24 | sylabus |
  |   | Mechanika Konstrukcji IPB | 3 | 240 | 0 | 0 | 240 | 0 | 32 | sylabus |
  |   | Metody komputerowe w inżynierii produkcji budowlanej | 4 | 240 | 240 | 0 | 0 | 0 | 32 | sylabus |
  |   | Roboty remontowe i rozbiórkowe | 2 | 120 | 0 | 0 | 240 | 0 | 24 | sylabus |
∑=20 | ||||||||||
HES | HES | HES - Prawo budowlane I | 1 | 120 | 0 | 0 | 0 | 0 | 8 | sylabus |
∑=1 | ||||||||||
Suma semestr: | ∑= | |||||||||
Semestr 3: | ||||||||||
Blok | Grupa | nazwa | ECTS | Wykłady | Ćwiczenia | Laboratoria | Projekt | Lekcje komputerowe | Suma | sylabus |
Specjalność: Konstrukcje Budowlane i Inżynierskie; Specjalizacja: Konstrukcje Budowlane
(Rozwiń)
|
||||||||||
Konstrukcje Budowlane i Inżynierskie; Specjalizacja: Konstrukcje Budowlane | Obowiązkowe | Budownictwo przemysłowe żelbetowe | 3 | 240 | 0 | 0 | 240 | 0 | 32 | sylabus |
  |   | Konstrukcje betonowe specjalne | 5 | 30 | 0 | 0 | 60 | 0 | 48 | sylabus |
  |   | Konstrukcje metalowe specjalne | 5 | 360 | 0 | 0 | 360 | 0 | 48 | sylabus |
  |   | Niezawodność konstrukcji KBI NST | 2 | 0 | 0 | 45 | 0 | 0 | 24 | sylabus |
  |   | Przedmiot do wyboru I | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 24 | sylabus |
  | Przedmioty do wyboru | Budownictwo wysokie i systemowe | 2 | 300 | 150 | 0 | 0 | 0 | 30 | sylabus |
  |   | Diagnostyka obiektów budowlanych | 2 | 240 | 120 | 0 | 0 | 0 | 24 | sylabus |
  |   | Komputerowe wspomaganie projektowania geometrycznego | 2 | 0 | 45 | 0 | 0 | 0 | 30 | sylabus |
  |   | Konstrukcje betonowe 3D | 2 | 45 | 0 | 0 | 0 | 0 | 24 | sylabus |
  |   | Konstrukcje i budowlane systemy metalowo-szklane | 2 | 0 | 30 | 0 | 0 | 0 | 30 | sylabus |
∑=17 | ||||||||||
Specjalność: Konstrukcje Budowlane i Inżynierskie; Specjalizacja: Mosty i Budowle Podziemne
(Rozwiń)
|
||||||||||
Konstrukcje Budowlane i Inżynierskie; Specjalizacja: Mosty i Budowle Podziemne | Mosty i Budowle Podziemne | Budowle podziemne I MiBP | 3 | 360 | 0 | 0 | 120 | 0 | 32 | sylabus |
  |   | Drogi | 2 | 30 | 0 | 0 | 15 | 0 | 24 | sylabus |
  |   | Komputerowe wspomaganie projektowania mostów | 3 | 0 | 0 | 60 | 0 | 0 | 32 | sylabus |
  |   | Mosty betonowe II | 3 | 60 | 0 | 0 | 45 | 0 | 48 | sylabus |
  |   | Niezawodność konstrukcji MiBP NST | 2 | 0 | 0 | 45 | 0 | 0 | 24 | sylabus |
  |   | Projektowanie inwestycyjne w budownictwie komunikacyjnym MiBP | 3 | 240 | 0 | 0 | 240 | 0 | 32 | sylabus |
∑=16 | ||||||||||
Specjalność: Drogi szynowe
(Rozwiń)
|
||||||||||
Drogi szynowe | Obowiązkowe | Budowle podziemne DS | 1 | 120 | 0 | 0 | 0 | 0 | 8 | sylabus |
  |   | Diagnostyka nawierzchni kolejowych | 5 | 480 | 0 | 0 | 240 | 0 | 48 | sylabus |
  |   | Infrastruktura węzłów kolejowych DS | 4 | 120 | 0 | 0 | 360 | 0 | 32 | sylabus |
  |   | Konstrukcje mostowe DS | 2 | 240 | 0 | 0 | 240 | 0 | 32 | sylabus |
  |   | Podtorze kolejowe | 3 | 180 | 0 | 0 | 180 | 0 | 24 | sylabus |
  |   | Przedmiot do wyboru I | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 24 | sylabus |
  |   | Wspomaganie komputerowe projektowania i eksploatacji dróg szynowych | 3 | 0 | 0 | 60 | 0 | 0 | 32 | sylabus |
  | Przedmioty do wyboru | Modernizacja dróg i ulic | 2 | 15 | 30 | 0 | 0 | 0 | 24 | sylabus |
  |   | Zaawansowane technologie pomiarów w geodezji inżynieryjno-przemysłowej | 2 | 15 | 15 | 0 | 0 | 0 | 30 | sylabus |
∑=20 | ||||||||||
Specjalność: Inżynieria Komunikacyjna
(Rozwiń)
|
||||||||||
Inżynieria Komunikacyjna | Obowiązkowe | Budowle podziemne IK | 1 | 120 | 0 | 0 | 0 | 0 | 8 | sylabus |
  |   | Drogi i ulice II IK | 5 | 240 | 0 | 0 | 480 | 0 | 48 | sylabus |
  |   | Drogi szybkiego ruchu I | 3 | 120 | 0 | 0 | 240 | 0 | 24 | sylabus |
  |   | Eksploatacja dróg I | 4 | 120 | 0 | 0 | 360 | 0 | 32 | sylabus |
  |   | Inżynieria ruchu I | 2 | 150 | 0 | 0 | 210 | 0 | 24 | sylabus |
  |   | Konstrukcje mostowe | 2 | 240 | 0 | 0 | 240 | 0 | 32 | sylabus |
  |   | Przedmiot do wyboru I | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 24 | sylabus |
  | Przedmioty do wyboru | Budownictwo wysokie i systemowe | 2 | 300 | 150 | 0 | 0 | 0 | 30 | sylabus |
  |   | Modernizacja dróg i ulic | 2 | 150 | 210 | 0 | 0 | 0 | 24 | sylabus |
  |   | Nawierzchnie specjalne | 2 | 180 | 180 | 0 | 0 | 0 | 24 | sylabus |
  |   | Projektowanie konstrukcji nawierzchni drogowych II | 2 | 15 | 0 | 0 | 15 | 0 | 24 | sylabus |
  |   | Remonty i modernizacje budynków | 2 | 30 | 15 | 0 | 0 | 0 | 24 | sylabus |
  |   | Wspomaganie komputerowe projektowania dróg II | 2 | 0 | 45 | 0 | 0 | 0 | 30 | sylabus |
  |   | Wspomaganie komputerowe projektowania geometrycznego | 2 | 0 | 45 | 0 | 0 | 0 | 24 | sylabus |
∑=19 | ||||||||||
Specjalność: Inżynieria Produkcji Budowlanej
(Rozwiń)
|
||||||||||
Inżynieria Produkcji Budowlanej | Obowiązkowe | Konstrukcje betonowe | 3 | 240 | 0 | 0 | 240 | 0 | 32 | sylabus |
  |   | Metody podejmowania decyzji | 2 | 30 | 0 | 0 | 30 | 0 | 32 | sylabus |
  |   | Ryzyko przedsięwzięć inwestycyjnych | 2 | 120 | 0 | 0 | 240 | 0 | 24 | sylabus |
  |   | Technologia kompozytów budowlanych NST | 2 | 120 | 0 | 240 | 0 | 0 | 24 | sylabus |
  |   | Technologia nawierzchni | 3 | 240 | 0 | 480 | 0 | 0 | 48 | sylabus |
  |   | Zarządzanie jakością, środowiskiem i bezpieczeństwem | 2 | 180 | 0 | 0 | 180 | 0 | 24 | sylabus |
  | Przedmioty do wyboru | Budownictwo wysokie i systemowe | 2 | 300 | 150 | 0 | 0 | 0 | 30 | sylabus |
  |   | Diagnostyka obiektów budowlanych | 2 | 240 | 120 | 0 | 0 | 0 | 24 | sylabus |
  |   | Metody modyfikacji materiałów budowlanych | 2 | 45 | 0 | 0 | 0 | 0 | 24 | sylabus |
  |   | Remonty i modernizacje budynków | 2 | 240 | 120 | 0 | 0 | 0 | 24 | sylabus |
  |   | Rewitalizacja obiektów zabytkowych | 2 | 240 | 120 | 0 | 0 | 0 | 24 | sylabus |
  |   | Trwałość materiałów i konstrukcji budowlanych | 2 | 45 | 0 | 0 | 0 | 0 | 24 | sylabus |
∑=14 | ||||||||||
Suma semestr: | ∑= | |||||||||
Semestr 4: | ||||||||||
Blok | Grupa | nazwa | ECTS | Wykłady | Ćwiczenia | Laboratoria | Projekt | Lekcje komputerowe | Suma | sylabus |
Specjalność: Konstrukcje Budowlane i Inżynierskie; Specjalizacja: Konstrukcje Budowlane
(Rozwiń)
|
||||||||||
Konstrukcje Budowlane i Inżynierskie; Specjalizacja: Konstrukcje Budowlane | Obowiązkowe | Bezpieczeństwo pożarowe II (KB) | 2 | 180 | 0 | 0 | 180 | 0 | 24 | sylabus |
  |   | Budownictwo przemysłowe metalowe | 3 | 30 | 0 | 0 | 30 | 0 | 32 | sylabus |
  |   | Projektowanie konstrukcji z zastosowaniem programów komputerowych | 2 | 0 | 0 | 480 | 0 | 0 | 32 | sylabus |
  |   | Przedmiot do wyboru II | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 24 | sylabus |
  |   | Przedmiot do wyboru III | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 24 | sylabus |
  |   | Seminarium dyplomowe KBI | 2 | 30 | 240 | 0 | 0 | 0 | 16 | sylabus |
  |   | Seminarium dyplomowe w języku obcym KBI | 1 | 15 | 0 | 0 | 0 | 0 | 8 | sylabus |
  | Przedmioty do wyboru | Budownictwo ekstremalne | 2 | 225 | 225 | 0 | 0 | 0 | 30 | sylabus |
  |   | Certyfikacja energetyczna budynków | 2 | 0 | 45 | 0 | 0 | 0 | 24 | sylabus |
  |   | Komputerowe wspomaganie projektowania geometrycznego | 2 | 0 | 45 | 0 | 0 | 0 | 30 | sylabus |
  |   | Konstrukcje betonowe 3D | 2 | 45 | 0 | 0 | 0 | 0 | 24 | sylabus |
  |   | Konstrukcje i budowlane systemy metalowo-szklane | 2 | 0 | 30 | 0 | 0 | 0 | 30 | sylabus |
  |   | Remonty i modernizacje budynków | 2 | 240 | 120 | 0 | 0 | 0 | 24 | sylabus |
  |   | Rewitalizacja obiektów zabytkowych | 2 | 240 | 120 | 0 | 0 | 0 | 24 | sylabus |
  |   | Wybrane aspekty Building Information Modeling | 2 | 15 | 30 | 0 | 0 | 0 | 24 | sylabus |
∑=14 | ||||||||||
Specjalność: Konstrukcje Budowlane i Inżynierskie; Specjalizacja: Mosty i Budowle Podziemne
(Rozwiń)
|
||||||||||
Konstrukcje Budowlane i Inżynierskie; Specjalizacja: Mosty i Budowle Podziemne | Mosty i Budowle Podziemne | Bezpieczeństwo pożarowe mostów i tuneli | 1 | 120 | 0 | 0 | 0 | 0 | 8 | sylabus |
  |   | Budowle podziemne II | 4 | 60 | 0 | 0 | 45 | 0 | 32 | sylabus |
  |   | Przedmiot do wyboru I | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 24 | sylabus |
  |   | Przedmiot do wyboru II | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 24 | sylabus |
  |   | Przedmiot do wyboru III | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 24 | sylabus |
  |   | Seminarium dyplomowe MiBP | 2 | 0 | 30 | 0 | 0 | 0 | 2 | sylabus |
  |   | Seminarium dyplomowe w języku obcym MiBP | 1 | 0 | 15 | 0 | 0 | 0 | 8 | sylabus |
  |   | Zabezpieczanie stateczności ścian wykopów | 2 | 30 | 0 | 0 | 15 | 0 | 24 | sylabus |
  | Przedmioty do wyboru | Diagnostyka i utrzymanie mostów | 2 | 30 | 15 | 0 | 0 | 0 | 24 | sylabus |
  |   | Komputerowe wspomaganie projektowania budowli podziemnych | 2 | 0 | 45 | 0 | 0 | 0 | 24 | sylabus |
  |   | Liniowe inwestycje infrastrukturalne - podstawy realizacji | 2 | 0 | 45 | 0 | 0 | 0 | 24 | sylabus |
  |   | Mosty niekonwencjonalne | 2 | 45 | 0 | 0 | 0 | 0 | 24 | sylabus |
  |   | Nawierzchnie obiektów mostowych | 2 | 15 | 0 | 15 | 0 | 0 | 24 | sylabus |
  |   | Technologia betonów konstrukcji inżynierskich | 2 | 120 | 120 | 0 | 0 | 0 | 16 | sylabus |
  |   | Współpraca konstrukcji z podłożem | 2 | 0 | 45 | 0 | 0 | 0 | 24 | sylabus |
∑=16 | ||||||||||
Specjalność: Drogi szynowe
(Rozwiń)
|
||||||||||
Drogi szynowe | Obowiązkowe | Budowa i utrzymanie dróg kolejowych | 3 | 240 | 0 | 0 | 240 | 0 | 32 | sylabus |
  |   | Infrastruktura miejskiego transportu szynowego | 3 | 480 | 0 | 0 | 240 | 0 | 48 | sylabus |
  |   | Podstawy energetyki trakcyjnej | 2 | 15 | 0 | 15 | 0 | 0 | 24 | sylabus |
  |   | Przedmiot do wyboru II | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 24 | sylabus |
  |   | Przedmiot do wyboru III | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 24 | sylabus |
  |   | Seminarium dyplomowe DS | 2 | 0 | 30 | 0 | 0 | 0 | 16 | sylabus |
  |   | Seminarium dyplomowe w języku obcym DS | 1 | 0 | 15 | 0 | 0 | 0 | 8 | sylabus |
  | Przedmioty do wyboru | Liniowe inwestycje infrastrukturalne - podstawy realizacji | 2 | 0 | 45 | 0 | 0 | 0 | 24 | sylabus |
  |   | Modernizacja dróg i ulic | 2 | 15 | 30 | 0 | 0 | 0 | 24 | sylabus |
  |   | Studia wykonalności w transporcie szynowym | 2 | 45 | 0 | 0 | 0 | 0 | 24 | sylabus |
  |   | Wybrane zagadnienia bezpieczeństwa w transporcie szynowym | 2 | 45 | 0 | 0 | 0 | 0 | 24 | sylabus |
∑=15 | ||||||||||
Specjalność: Inżynieria Komunikacyjna
(Rozwiń)
|
||||||||||
Inżynieria Komunikacyjna | Obowiązkowe | Przedmiot do wyboru II | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 24 | sylabus |
  |   | Przedmiot do wyboru III | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 24 | sylabus |
  |   | Przedmioty specjalistyczne dla specjalizacji | 7 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 96 | sylabus |
  |   | Seminarium dyplomowe IK | 2 | 0 | 240 | 0 | 0 | 0 | 16 | sylabus |
  |   | Seminarium dyplomowe w języku obcym IK | 1 | 0 | 120 | 0 | 0 | 0 | 8 | sylabus |
  |   | Wspomaganie komputerowe projektowania dróg | 2 | 0 | 0 | 360 | 0 | 0 | 24 | sylabus |
  | Przedmioty do wyboru | Modernizacja dróg i ulic | 2 | 150 | 210 | 0 | 0 | 0 | 24 | sylabus |
  |   | Projektowanie lotnisk | 2 | 180 | 180 | 0 | 0 | 0 | 24 | sylabus |
  |   | Remonty i modernizacje budynków | 2 | 30 | 15 | 0 | 0 | 0 | 24 | sylabus |
  |   | Seminarium z nowoczesnych materiałów i technologii nawierzchni dróg | 2 | 15 | 15 | 0 | 0 | 0 | 24 | sylabus |
  |   | Wspomaganie komputerowe projektowania dróg II | 2 | 0 | 45 | 0 | 0 | 0 | 30 | sylabus |
  |   | Wspomaganie komputerowe projektowania geometrycznego | 2 | 0 | 45 | 0 | 0 | 0 | 24 | sylabus |
∑=16 | ||||||||||
Specjalność: Inżynieria Komunikacyjna; Specjalizacja: Planowanie i Inżynieria Ruchu
(Rozwiń)
|
||||||||||
Inżynieria Komunikacyjna; Specjalizacja: Planowanie i Inżynieria Ruchu | IK - Planowanie i Inżynieria Ruchu | Bezpieczeństwo i zarządzanie ruchem | 2 | 180 | 0 | 0 | 180 | 0 | 24 | sylabus |
  |   | Inżynieria ruchu II | 2 | 150 | 0 | 0 | 210 | 0 | 24 | sylabus |
  |   | Planowanie systemów transportu II | 1 | 120 | 0 | 0 | 240 | 0 | 24 | sylabus |
  |   | Transport zbiorowy i intermodalny | 2 | 210 | 0 | 0 | 150 | 0 | 24 | sylabus |
Specjalność: Inżynieria Komunikacyjna; Specjalizacja: Projektowanie i Eksploatacja Dróg
(Rozwiń)
|
||||||||||
Inżynieria Komunikacyjna; Specjalizacja: Projektowanie i Eksploatacja Dróg | IK - Projektowanie i Eksploatacja Dróg | Drogi szybkiego ruchu II | 1 | 120 | 0 | 0 | 240 | 0 | 24 | sylabus |
  |   | Eksploatacja dróg II | 4 | 360 | 0 | 0 | 360 | 0 | 48 | sylabus |
  |   | Urządzenia techniczne dróg | 2 | 180 | 0 | 0 | 180 | 0 | 24 | sylabus |
Specjalność: Inżynieria Komunikacyjna; Specjalizacja: Technologia Budowy Dróg
(Rozwiń)
|
||||||||||
Inżynieria Komunikacyjna; Specjalizacja: Technologia Budowy Dróg | IK - TechnologiaBudowy Dróg | Eksploatacja nawierzchni drogowych | 2 | 120 | 0 | 0 | 240 | 0 | 24 | sylabus |
  |   | Technologia budowy dróg | 1 | 180 | 180 | 0 | 0 | 0 | 24 | sylabus |
  |   | Technologia materiałów i nawierzchni drogowych | 4 | 360 | 0 | 360 | 0 | 0 | 48 | sylabus |
Specjalność: Inżynieria Produkcji Budowlanej
(Rozwiń)
|
||||||||||
Inżynieria Produkcji Budowlanej | Obowiązkowe | Bezpieczeństwo pożarowe II (IPB) | 1 | 120 | 0 | 0 | 0 | 0 | 8 | sylabus |
  |   | Przedmiot do wyboru I | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 24 | sylabus |
  |   | Przedmiot do wyboru II | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 24 | sylabus |
  |   | Przedmiot do wyboru III | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 24 | sylabus |
  |   | Seminarium dyplomowe IPB | 2 | 0 | 30 | 0 | 0 | 0 | 16 | sylabus |
  |   | Seminarium dyplomowe w języku obcym IPB | 1 | 0 | 15 | 0 | 0 | 0 | 8 | sylabus |
  |   | Technologia betonów specjalnych | 4 | 30 | 0 | 30 | 0 | 0 | 32 | sylabus |
  | Przedmioty do wyboru | Liniowe inwestycje infrastrukturalne - podstawy realizacji | 2 | 0 | 45 | 0 | 0 | 0 | 24 | sylabus |
  |   | Metody modyfikacji materiałów budowlanych | 2 | 45 | 0 | 0 | 0 | 0 | 24 | sylabus |
  |   | Procesy specjalne w technologii betonu | 2 | 15 | 30 | 0 | 0 | 0 | 24 | sylabus |
  |   | Remonty i modernizacje budynków | 2 | 240 | 120 | 0 | 0 | 0 | 24 | sylabus |
  |   | Rewitalizacja obiektów zabytkowych | 2 | 240 | 120 | 0 | 0 | 0 | 24 | sylabus |
  |   | Trwałość materiałów i konstrukcji budowlanych | 2 | 45 | 0 | 0 | 0 | 0 | 24 | sylabus |
  |   | Wybrane aspekty Building Information Modeling | 2 | 15 | 30 | 0 | 0 | 0 | 24 | sylabus |
∑=14 | ||||||||||
HES | HES | HES - Ochrona własności intelektualnej | 1 | 120 | 0 | 0 | 0 | 0 | 8 | sylabus |
∑=1 | ||||||||||
Kierunkowe | Obowiązkowe | Praca dyplomowa | 20 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | sylabus |
∑=20 | ||||||||||
Suma semestr: | ∑= |
Efekty kierunkowe
Profil ogólnoakademicki - wiedza
- Efekt K2_W01
- Ma pogłębioną wiedzę z matematyki pozwalającą formułować i rozwiązywać zagadnienia budownictwa przy wykorzystaniu środków matematycznych.
- Efekt K2_W02
- Zna założenia i równania teorii sprężystości i plastyczności w zakresie małych przemieszczeń. Zna sformułowania brzegowe i początkowe wybranych zagadnień oraz metody ich rozwiązywania.
- Efekt K2_W03
- Ma poszerzoną wiedzę z zakresu mechaniki budowli dotyczącą zagadnień zgodnych z profilem specjalności.
- Efekt K2_W04
- Ma wiedzę dotyczącą podstaw teoretycznych metody elementów skończonych w zakresie zgodnym z profilem specjalności. Rozumie przybliżony charakter rozwiązań otrzymanych przy użyciu tej metody.
- Efekt K2_W05
- Zna wybrane programy komputerowe wspomagające procesy budowlane zgodnie z profilem specjalności.
- Efekt K2_W06
- Zna zasady kształtowania trwałości i odporności ogniowej elementów i konstrukcji budowlanych oraz zasady dokonywania ich napraw.
- Efekt K2_W07
- Ma wiedzę w zakresie metodologii projektowania procesów budowlanych. Rozumie istotę systemowego formułowania i rozwiązywania zadań projektowych. Zna zasady wyboru i oceny rozwiązań projektowych.
- Efekt K2_W08
- Zna przedmiotowe i podmiotowe regulacje wynikające z Ustawy - Prawo budowlane oraz podstawowe regulacje z innymi przepisami zawartymi w ustawach i rozporządzeniach stanowiących akty wykonawcze do tych ustaw.
- Efekt K2_W09
- Zna podstawowe zasady z zakresu ochrony oraz dysponowania zasobami własności intelektualnej. Rozumie konieczność zarządzania zasobami własności intelektualnej.
- Efekt K2_W10
- Ma poszerzoną wiedzę dotyczącą projektowania, wykonawstwa i eksploatacji wybranych konstrukcji obiektów budowlanych i inżynierskich w zakresie zgodnym z profilem specjalności.
- Efekt K2_W11_DS
- Ma pogłębioną wiedzę o projektowaniu, wykonywaniu i eksploatacji elementów infrastruktury komunikacyjnej, a w szczególności infrastruktury dróg szynowych.
- Efekt K2_W11_IK
- Ma pogłębioną wiedzę w zakresie projektowania konstrukcji drogowych, obiektów inżynierskich oraz ich posadowienia.
- Efekt K2_W11_IPB
- Ma wiedzę na temat wybranych rozwiązań konstrukcyjnych w tym systemowych.
- Efekt K2_W11_KBI
- Jest świadomy ryzyka awarii związanego z projektowaną konstrukcją budowlaną i posiada wiedzę niezbędną do zapewnienia jej wymaganego normami poziomu bezpieczeństwa.
- Efekt K2_W11_MiBP
- Jest świadomy ryzyka awarii związanego z projektowaną konstrukcją budowlaną i posiada wiedzę niezbędną do zapewnienia jej wymaganego normami poziomu bezpieczeństwa.
- Efekt K2_W12_DS
- Zna narzędzia obliczeniowe stosowane w inżynierii komunikacyjnej oraz systemy i programy komputerowe wspomagające projektowanie dróg.
- Efekt K2_W12_IK
- Zna narzędzia obliczeniowe stosowane w inżynierii komunikacyjnej oraz systemy i programy komputerowe wspomagające projektowanie dróg.
- Efekt K2_W12_IPB
- Ma wiedzę w zakresie wykonawstwa specjalnych robót budowlanych i inżynieryjnych.
- Efekt K2_W12_KBI
- Zna podstawowe normy, rozporządzenia oraz wytyczne dotyczące projektowania obiektów budownictwa ogólnego, przemysłowego i konstrukcji inżynierskich.
- Efekt K2_W12_MiBP
- Zna podstawowe normy, rozporządzenia oraz wytyczne projektowania, wykonywania i eksploatacji obiektów budownictwa mostowego i podziemnego oraz ich elementów.
- Efekt K2_W13_DS
- Ma pogłębioną wiedzę o planowaniu, projektowaniu i eksploatacji systemów transportowych.
- Efekt K2_W13_IK
- Ma pogłębioną wiedzę o planowaniu, projektowaniu i eksploatacji systemów transportowych.
- Efekt K2_W13_IPB
- Ma wiedzę na temat podstawowych procesów produkcji prefabrykatów budowlanych, projektowania zaplecza produkcyjnego i wytwórni oraz analizy ich uwarunkowań eksploatacyjnych.
- Efekt K2_W13_KBI
- Zna zasady projektowania wybranych konstrukcji prętowych z uwzględnieniem podatności węzłów.
- Efekt K2_W13_MiBP
- Ma wiedzę na temat konstruowania, obliczania i metod budowy wybranych obiektów budownictwa mostowego i podziemnego oraz ich elementów.
- Efekt K2_W14_DS
- Ma pogłębioną wiedzę w zakresie projektowania, budowy i eksploatacji dróg szynowych i innych elementów infrastruktury komunikacyjnej.
- Efekt K2_W14_IK
- Ma pogłębioną wiedzę o projektowaniu, wykonywaniu i eksploatacji elementów infrastruktury komunikacyjnej.
- Efekt K2_W14_IPB
- Zna uwarunkowania formalno-prawne projektowania i wykonywania robót remontowych i rozbiórkowych. Zna zasady oceny stanu technicznego i utrzymania obiektów budowlanych.
- Efekt K2_W14_KBI
- Zna zasady kształtowania i obliczania wybranych konstrukcji powłokowych żelbetowych i stalowych.
- Efekt K2_W14_MiBP
- Ma wiedzę odnośnie kierunków rozwoju w budownictwie mostowym i podziemnym w kontekście zastosowania nowych materiałów oraz technologii.
- Efekt K2_W15_DS
- Ma podstawową wiedzę w zakresie energetyki trakcyjnej w transporcie szynowym.
- Efekt K2_W15_IK
- Ma pogłębioną wiedzę w zakresie inżynierii i zarządzania ruchem
- Efekt K2_W15_IPB
- Zna zasady organizacji i przygotowania budowy, sterowania przebiegiem robót budowlanych oraz zawierania umów w budownictwie. Ma wiedzę na temat metod optymalizacji decyzji podejmowanych w procesie budowy.
- Efekt K2_W15_KBI
- Zna zasady projektowania wybranych konstrukcji inżynierskich stalowych i żelbetowych.
- Efekt K2_W15_MiBP
- Zna zakres stosowania specjalistycznych programów komputerowych wspomagających analizę i projektowanie konstrukcji budownictwa podziemnego.
- Efekt K2_W16_DS
- Ma podstawową wiedzę w zakresie sterowania ruchem kolejowym.
- Efekt K2_W16_IK
- Zna materiały aktualnie stosowane do budowy dróg, metody badań i zasady produkcji.
- Efekt K2_W16_IPB
- Ma wiedzę na temat wpływu inwestycji budowlanych na środowisko. Zna zasady tworzenia, wdrażania i oceny systemów zarządzania jakością przedsięwzięć budowlanych.
- Efekt K2_W16_KBI
- Zna ogólne zasady kształtowania obiektów budownictwa przemysłowego.
- Efekt K2_W16_MiBP
- Ma wiedzę na temat zagadnień zaawansowanego modelowania podłoża gruntowego.
- Efekt K2_W17_DS
- Zna materiały aktualnie stosowane do budowy dróg samochodowych i szynowych, ich pochodzenie, metody badań i zasady produkcji.
- Efekt K2_W17_IK
- Ma pogłębioną wiedzę w zakresie technologii budowy, eksploatacji i utrzymania dróg.
- Efekt K2_W17_IPB
- Ma rozszerzoną wiedzę dotyczącą materiałów i elementów budowlanych, w tym kompozytów i innych nowoczesnych materiałów i wyrobów nowych generacji.
- Efekt K2_W17_KBI
- Ma wiedzę odnośnie kierunków rozwoju konstrukcji metalowych, żelbetowych i drewnianych.
- Efekt K2_W17_MiBP
- Zna zasady bezpośredniego i głębokiego fundamentowania złożonych obiektów budowlanych.
- Efekt K2_W18_DS
- Ma pogłębioną wiedzę na temat metod diagnostyki i metod badawczych w drogach szynowych i innych działach budownictwa komunikacyjnego oraz gromadzenia, przetwarzania i analizy danych dotyczących stanu infrastruktury komunikacyjnej
- Efekt K2_W18_IK
- Ma pogłębioną wiedzę na temat metod diagnostyki i metod badawczych w budownictwie komunikacyjnym oraz gromadzenia, przetwarzania i analizy danych dotyczących stanu infrastruktury komunikacyjnej.
- Efekt K2_W18_IPB
- Ma pogłębioną wiedzę w zakresie technologii betonu i technologii nawierzchni drogowych.
- Efekt K2_W18_KBI
- Zna zakres stosowania specjalistycznych programów komputerowych wspomagających analizę i projektowanie konstrukcji.
- Efekt K2_W18_MiBP
- Ma wiedzę na temat specyficznych wymagań dotyczących kształtowania elementów mostów ortotropowych, zespolonych, żelbetowych, sprężonych oraz drewnianych.
- Efekt K2_W19_DS
- Ma wiedzę dotyczącą planowania, programowania i finansowania inwestycji w budownictwie komunikacyjnym.
- Efekt K2_W19_IK
- Ma wiedzę dotyczącą planowania, programowania i finansowania inwestycji w budownictwie komunikacyjnym.
- Efekt K2_W19_IPB
- Ma wiedzę na temat metod oceny kosztów i czasu realizacji przedsięwzięcia budowlanego oraz oceny jego efektywności w warunkach ryzyka i niepewności.
- Efekt K2_W19_KBI
- Zna zasady fundamentowania bezpośredniego obiektów budowlanych.
- Efekt K2_W19_MiBP
- Ma wiedzę na temat specyficznych metod wznoszenia obiektów budownictwa mostowego.
- Efekt K2_W20_DS
- Ma wiedzę z zakresu rachunku efektywności ekonomicznej i finansowej inwestycji w budownictwie komunikacyjnym oraz wielokryterilanej analizy wariantów rozwiązań przedsięwzięć komunikacyjnych
- Efekt K2_W20_IK
- Ma wiedzę z zakresu rachunku efektywności ekonomicznej i finansowej inwestycji w budownictwie komunikacyjnym oraz wielokryterialnej analizy wariantów rozwiązań przedsięwzięć komunikacyjnych.
- Efekt K2_W20_KBI
- Ma poszerzoną wiedzę w zakresie zagadnień powiązanych z kierunkiem budownictwo.
- Efekt K2_W20_MiBP
- Zna wybrane narzędzia komputerowego wspomagania projektowania mostów ze szczególnym uwzględnieniem modelowania obciążeń ruchomych oraz kombinatoryką obciążeń.
- Efekt K2_W21_DS
- Zna aktualne normy, wytyczne techniczne oraz stadia i skład dokumentacji projektowej inwestycji w drogach szynowych oraz w innych dziedzinach budownictwa komunikacyjnego.
- Efekt K2_W21_IK
- Zna normy aktualnie stosowane w budownictwie komunikacyjnym, wytyczne techniczne i elementy składowe dokumentacji projektowej oraz fazy jej przygotowania.
- Efekt K2_W21_KBI
- Ma wiedzę dotyczącą materiałów i elementów budowlanych, w tym kompozytów i innych nowoczesnych materiałów i wyrobów nowych generacji.
- Efekt K2_W22_DS
- Ma wiedzę o najistotniejszych nowych osiągnięciach i tendencjach rozwojowych w drogach szynowych oraz w innych dziedzinach budownictwa komunikacyjnego.
- Efekt K2_W22_IK
- Ma wiedzę o najistotniejszych nowych osiągnięciach i tendencjach rozwojowych w budownictwie komunikacyjnym.
- Efekt K2_W22_KBI
- Zna zasady kształtowania trwałości elementów i konstrukcji z betonu oraz dokonywania ich napraw.
- Efekt K2_W23_DS
- Ma wiedzę pozwalającą zrozumieć społeczne, ekonomiczne, środowiskowe, prawne i inne uwarunkowania wynikające z planowania, projektowania, budowy i eksploatacji infrastruktury dróg szynowych i innej infrastruktury komunikacyjnej .
- Efekt K2_W23_IK
- Ma wiedzę pozwalającą zrozumieć społeczne, ekonomiczne, środowiskowe, prawne i inne uwarunkowania wynikające z planowania, projektowania, budowy i eksploatacji infrastruktury komunikacyjnej.
Profil ogólnoakademicki - umiejętności
- Efekt K2_U01
- Umie korzystać z narzędzi matematycznych w planowaniu, projektowaniu i realizacji przedsięwzięć budowlanych.
- Efekt K2_U02
- Umie rozwiązywać zagadnienia brzegowe i początkowe sprężystych konstrukcji przestrzennych i powierzchniowych w zakresie zgodnym z profilem specjalności
- Efekt K2_U03
- Potrafi zbudować model MES konstrukcji inżynierskiej lub jej fragmentu. Potrafi poprawnie zinterpretować wyniki otrzymane za pomocą programu MES.
- Efekt K2_U04
- Potrafi zaprojektować wybrane ustroje lub elementy konstrukcyjne.
- Efekt K2_U05
- Potrafi przeprowadzić prace o charakterze analitycznym i badawczym prowadzące do rozwiązania problemów inżynierskich, technologicznych i organizacyjnych pojawiających się w budownictwie. Potrafi przedstawić wyniki w formie opracowania i prezentacji ustnej.
- Efekt K2_U06
- Potrafi pozyskiwać informacje z różnych źródeł integrować je, dokonywać ich interpretacji i krytycznej oceny, a także wyciągać wnioski oraz formułować i wyczerpująco uzasadniać opinie.
- Efekt K2_U07
- Ma umiejętności językowe w zakresie budownictwa zgodne z wymaganiami określonymi na poziomie B2+ Europejskiego Systemu Opisu Kształcenia Językowego
- Efekt K2_U08
- Samodzielnie uzupełnia i poszerza wiedzę.
- Efekt K2_U09
- Umie przeanalizować rozwiązania projektowe w aspekcie technologiczno-organizacyjnym oraz dokonać wyboru optymalnego wariantu realizacji.
- Efekt K2_U10
- Potrafi określić wzajemne relacje pomiędzy uczestnikami procesu inwestycyjnego i urzędami administracji państwowej w zakresie niezbędnym dla koordynacji podejmowanych działań budowlanych.
- Efekt K2_U11_DS
- Potrafi zaplanować, zaprojektować, wykonać, eksploatować i zarządzać elementami infrastruktury komunikacyjnej zgodnie z przyjętymi założeniami i z uwzględnieniem aspektów pozatechnicznych, używając właściwych metod i narzędzi, w tym programów komputerowych.
- Efekt K2_U11_IK
- Potrafi zaplanować i zaprojektować rozwiązania stosowane w zarządzaniu elementami infrastruktury komunikacyjnej zgodnie z przyjętymi założeniami i z uwzględnieniem aspektów pozatechnicznych, używając właściwych metod i narzędzi, w tym programów komputerowych.
- Efekt K2_U11_IPB
- Umie zaprojektować technologie wykonania obiektów budowlanych w tym technologie specjalne.
- Efekt K2_U11_KBI
- Potrafi zapewnić projektowanej konstrukcji odpowiedni poziom bezpieczeństwa, w szczególności stosując normy obciążeń i normy projektowania.
- Efekt K2_U11_MiBP
- Potrafi zapewnić projektowanej konstrukcji odpowiedni poziom bezpieczeństwa, w szczególności stosując normy obciążeń i normy projektowania.
- Efekt K2_U12_DS
- Potrafi dobrać odpowiednią technologię wykonania i eksploatacji elementów infrastruktury drogowej zgodnie z przyjętymi założeniami i z uwzględnieniem aspektów pozatechnicznych, używając właściwych metod i narzędzi.
- Efekt K2_U12_IK
- Potrafi dobrać odpowiednią technologię wykonania i eksploatacji elementów infrastruktury drogowej zgodnie z przyjętymi założeniami i z uwzględnieniem aspektów pozatechnicznych, używając właściwych metod i narzędzi.
- Efekt K2_U12_IPB
- Umie zaprojektować oddział produkcyjny wytwórni prefabrykatów budowlanych oraz zaplecze produkcyjne budowy.
- Efekt K2_U12_KBI
- Umie dokonać klasyfikacji obiektów budowlanych.
- Efekt K2_U12_MiBP
- Potrafi sklasyfikować obiekty budownictwa mostowego oraz podziemnego i wybrać rozwiązanie odpowiednie do danej sytuacji projektowej.
- Efekt K2_U13_DS
- Potrafi zaplanować i wykonać badania laboratoryjne i terenowe oraz przeprowadzić analizę wyników.
- Efekt K2_U13_IK
- Potrafi zaplanować i wykonać badania laboratoryjne i terenowe oraz przeprowadzić analizę wyników.
- Efekt K2_U13_IPB
- Umie wykorzystać wybrane oprogramowanie komputerowe do sporządzenia harmonogramu prac budowlanych i kosztorysu przedsięwzięcia budowlanego oraz do zarządzania przebiegiem budowy.
- Efekt K2_U13_KBI
- Potrafi korzystać z norm oraz wytycznych projektowania, wykonywania i eksploatacji obiektów budowlanych i ich elementów.
- Efekt K2_U13_MiBP
- Potrafi korzystać z odpowiednich przepisów dotyczących projektowania, wykonywania i eksploatacji obiektów budownictwa mostowego i podziemnego oraz ich elementów.
- Efekt K2_U14_DS
- Potrafi sporządzać opracowania przygotowujące go do podjęcia pracy naukowej. Potrafi sporządzić plan pracy badawczej.
- Efekt K2_U14_IK
- Potrafi sporządzać opracowania przygotowujące go do podjęcia pracy naukowej. Potrafi sporządzić plan badań pracy badawczej.
- Efekt K2_U14_IPB
- Potrafi dobierać metody napraw elementów i konstrukcji budowlanych. Umie zaprojektować roboty remontowe, rozbiórkowe i wyburzeniowe.
- Efekt K2_U14_KBI
- Potrafi określić i sklasyfikować oddziaływania na obiekty budowlane.
- Efekt K2_U14_MiBP
- Potrafi określić i sklasyfikować oddziaływania na obiekty budownictwa mostowego i podziemnego.
- Efekt K2_U15_DS
- Potrafi przeprowadzić dobór materiałów i optymalnej technologii na etapie planowania, realizacji oraz eksploatacji dróg szynowych z uwzględnieniem warunków eksploatacyjnych i warunków klimatycznych.
- Efekt K2_U15_IK
- Potrafi przeprowadzić dobór materiałów i technologii na etapie planowania, realizacji oraz eksploatacji dróg z uwzględnieniem warunków obciążenia i warunków klimatycznych.
- Efekt K2_U15_IPB
- Umie ocenić stan zaawansowania robót w ujęciu rzeczowym, finansowym i w funkcji czasu oraz ocenić prawdopodobieństwo dotrzymania wymaganego czasu i kosztu budowy.
- Efekt K2_U15_KBI
- Potrafi sporządzić w środowisku wybranych programów CAD rysunki konstrukcyjne obiektów budowlanych oraz przeprowadzić interpretację takich rysunków.
- Efekt K2_U15_MiBP
- Potrafi sporządzić i interpretować rysunki konstrukcyjne obiektów budownictwa mostowego i podziemnego w środowisku wybranych programów CAD.
- Efekt K2_U16_DS
- Posiada umiejętność przeprowadzenia analizy problemu i wyboru optymalnego rozwiązania
- Efekt K2_U16_IK
- Posiada umiejętność przeprowadzenia analizy problemu z zakresu inżynierii komunikacyjnej i wyboru właściwego rozwiązania
- Efekt K2_U16_IPB
- Potrafi ocenić zagrożenia przy realizacji przedsięwzięć budowlanych i wdrożyć odpowiednie zasady bezpieczeństwa. Potrafi opracować procedury zarządzania jakością, środowiskiem i bezpieczeństwem pracy w firmie budowlanej.
- Efekt K2_U16_KBI
- Potrafi dobrać materiał lub wyrób budowlany odpowiedni do danego zastosowania oraz ocenić przydatność materiałów i wyrobów budowlanych do różnych zastosowań.
- Efekt K2_U16_MiBP
- Potrafi interpretować rysunki związane z branżami pokrewnymi, a w szczególności rysunki i mapy geodezyjne oraz przekroje geologiczne.
- Efekt K2_U17_DS
- Potrafi wykonać analizę ekonomiczną oraz analizę wrażliwiści i ryzyk przedsięwziecia komunikacyjnego
- Efekt K2_U17_IK
- Potrafi wykonać analizę ekonomiczną oraz analizę wrażliwości i ryzyka przedsięwzięcia komunikacyjnego.
- Efekt K2_U17_IPB
- Potrafi dobrać materiał lub wyrób budowlany odpowiedni do danego zastosowania oraz ocenić przydatność materiałów i wyrobów budowlanych do różnych zastosowań.
- Efekt K2_U17_KBI
- Potrafi dobierać metody napraw elementów i konstrukcji z betonu.
- Efekt K2_U17_MiBP
- Potrafi budować, stosując metodę elementów skończonych, prawidłowe modele tuneli oraz obudów wykopów głębokich z uwzględnieniem oddziaływania gruntu i analizować otrzymane wyniki obliczeń.
- Efekt K2_U18_DS
- Potrafi zaplanować, zaprogramować i okreslić sposób finansowania inwestycji w budownictwie komunikacyjnym.
- Efekt K2_U18_IK
- Potrafi zaplanować i określić sposób finansowania inwestycji w budownictwie komunikacyjnym.
- Efekt K2_U18_IPB
- Potrafi zaplanować i przeprowadzić eksperymenty laboratoryjne prowadzące do oceny właściwości materiałów i wyrobów budowlanych.
- Efekt K2_U18_KBI
- Potrafi zdefiniować modele obliczeniowe wykorzystywane do komputerowej analizy konstrukcji. Potrafi zdefiniować obciążenia i kombinacje obciążeń.
- Efekt K2_U18_MiBP
- Potrafi zaprojektować wybrane elementy konstrukcyjne obudów wykopów głębokich.
- Efekt K2_U19_DS
- Potrafi stosować podejście systemowe oraz integrować wiedzę o uwarunkowaniach technicznych, technologicznych, ekonomicznych, środowiskowych i społecznych do oceny wariantów rozwiązań w budownictwie komunikacyjnym
- Efekt K2_U19_IK
- Potrafi stosować podejście systemowe oraz integrować wiedzę o uwarunkowaniach technicznych, technologicznych, ekonomicznych, środowiskowych i społecznych do oceny wariantów rozwiązań w budownictwie komunikacyjnym.
- Efekt K2_U19_IPB
- Potrafi dobrać technologie wykonania nawierzchni drogowych i specjalnych do przewidywanych obciążeń.
- Efekt K2_U19_KBI
- Potrafi wybrać i zastosować metody (analityczne, numeryczne bądź symulacyjne) wspomagające projektowanie obiektów budowlanych. Potrafi zinterpretować otrzymane wyniki.
- Efekt K2_U19_MiBP
- Potrafi zaprojektować wybrane rodzaje fundamentów palowych.
- Efekt K2_U20_IPB
- Umie oszacować ryzyko czasowe i ekonomiczne inwestycji budowlanej oraz zaprojektować odpowiednie działania zapobiegawcze.
- Efekt K2_U20_KBI
- Potrafi analizować i zaprojektować wybrane konstrukcje płytowe i powłokowe.
- Efekt K2_U20_MiBP
- Potrafi zaproponować odpowiednią metodę wykonywania wykopów głębokich oraz tuneli.
- Efekt K2_U21_KBI
- Potrafi przeprowadzić analizę złożonych ramowych układów konstrukcyjnych.
- Efekt K2_U21_MiBP
- Potrafi ocenić parametry geotechniczne gruntu pod kątem potencjalnych oddziaływań gruntu na konstrukcję.
- Efekt K2_U22_KBI
- Potrafi zdefiniować modele numeryczne i zaprojektować konstrukcje prętowe z uwzględnieniem podatności węzłów.
- Efekt K2_U22_MiBP
- Potrafi budować, stosując metodę elementów skończonych, prawidłowe modele mostów uwzględniające w szczególności obciążenia ruchome oraz kombinatorykę obciążeń i analizować otrzymane wyniki obliczeń.
- Efekt K2_U23_KBI
- Potrafi zaprojektować wybrane konstrukcje przemysłowe.
- Efekt K2_U23_MiBP
- Potrafi zaprojektować mostową konstrukcję nośną o wybranym schemacie statycznym.
- Efekt K2_U24_KBI
- Potrafi sporządzić dokumentację projektową wraz z rysunkami, obliczeniami i opisem technicznym.
- Efekt K2_U24_MiBP
- Potrafi zaprojektować wybraną podporę mostową.
- Efekt K2_U25_KBI
- Potrafi dobrać odpowiednie metody ochrony materiałów i konstrukcji budowlanych przed korozją i ogniem.
- Efekt K2_U25_MiBP
- Potrafi zaproponować odpowiednią metodę budowy konstrukcji mostowych z uwzględnieniem warunków terenowych i dostępnych technologii.
- Efekt K2_U26_MiBP
- Potrafi sporządzić dokumentację rysunkową wraz z obliczeniami i opisem odpowiednimi do danego etapu procesu projektowego z uwzględnieniem różnego poziomu szczegółowości.
- Efekt K2_U27_MiBP
- Potrafi dobrać odpowiednie metody ochrony materiałów i konstrukcji budowlanych przed korozją i ogniem.
Profil ogólnoakademicki - kompetencje społeczne
- Efekt K2_K01
- Potrafi pracować samodzielnie, współpracować w zespole i kierować zespołem oraz określać priorytety służące realizacji zadań.
- Efekt K2_K02
- Ma świadomość konieczności podnoszenia kompetencji zawodowych i osobistych.
- Efekt K2_K03
- Rozumie znaczenie odpowiedzialności w działalności inżynierskiej, w tym rzetelności przedstawienia i interpretacji wyników prac swoich i innych.
- Efekt K2_K04
- Potrafi formułować i prezentować opinie, działać w sposób kreatywny i przedsiębiorczy rozwiązując postawione przed nim zadania związane z budownictwem.
- Efekt K2_K05
- Ma świadomość ważności i zrozumienia pozatechnicznych aspektów i skutków działalności inżyniera budownictwa, w tym jej wpływu na środowisko i związanej z tym odpowiedzialności za podejmowane decyzje.