Semestr 1: |
Blok |
Grupa |
nazwa |
ECTS |
Wykłady |
Ćwiczenia |
Laboratoria |
Projekt |
Lekcje komputerowe |
Suma |
sylabus |
Automatyka i Systemy Lotnicze | Obowiązkowe | Metoda elementów skończonych 1 |
4 |
30 |
0 |
15 |
0 |
0 |
45 |
sylabus |
  |   | Metoda elementów skończonych 1 |
4 |
30 |
0 |
15 |
0 |
0 |
45 |
sylabus |
  |   | Nawigacja lotnicza i satelitarna |
2 |
30 |
0 |
0 |
0 |
0 |
30 |
sylabus |
  |   | Nawigacja lotnicza i satelitarna |
2 |
30 |
0 |
0 |
0 |
0 |
30 |
sylabus |
  |   | Układy automatycznego sterowania lotem |
2 |
15 |
0 |
0 |
15 |
0 |
30 |
sylabus |
  |   | Układy automatycznego sterowania lotem |
2 |
15 |
0 |
0 |
15 |
0 |
30 |
sylabus |
Kierunkowe | Obowiązkowe | Dynamika lotu |
3 |
30 |
0 |
0 |
0 |
0 |
30 |
sylabus |
  |   | Dynamika lotu |
3 |
30 |
0 |
0 |
0 |
0 |
30 |
sylabus |
  |   | Fizyczne podstawy zagrożeń atmosferycznych |
1 |
15 |
0 |
0 |
0 |
0 |
15 |
sylabus |
  |   | Fizyczne podstawy zagrożeń atmosferycznych |
1 |
15 |
0 |
0 |
0 |
0 |
15 |
sylabus |
  |   | Niekonwencjonalne napędy |
2 |
30 |
0 |
0 |
0 |
0 |
30 |
sylabus |
  |   | Niekonwencjonalne napędy |
2 |
30 |
0 |
0 |
0 |
0 |
30 |
sylabus |
  |   | Równania różniczkowe cząstkowe |
5 |
15 |
30 |
0 |
0 |
0 |
45 |
sylabus |
  |   | Równania różniczkowe cząstkowe |
5 |
15 |
30 |
0 |
0 |
0 |
45 |
sylabus |
  |   | Sterowanie w lotnictwie i kosmonautyce |
3 |
30 |
0 |
0 |
0 |
0 |
30 |
sylabus |
  |   | Sterowanie w lotnictwie i kosmonautyce |
3 |
30 |
0 |
0 |
0 |
0 |
30 |
sylabus |
  |   | Techniki kosmiczne |
2 |
30 |
0 |
0 |
0 |
0 |
30 |
sylabus |
  |   | Techniki kosmiczne |
2 |
30 |
0 |
0 |
0 |
0 |
30 |
sylabus |
  |   | Wymiana ciepła w lotnictwie |
4 |
45 |
0 |
0 |
0 |
0 |
45 |
sylabus |
  |   | Wymiana ciepła w lotnictwie |
4 |
45 |
0 |
0 |
0 |
0 |
45 |
sylabus |
  |   | Wyposażenie pokładowe |
3 |
30 |
0 |
0 |
0 |
0 |
30 |
sylabus |
  |   | Wyposażenie pokładowe |
3 |
30 |
0 |
0 |
0 |
0 |
30 |
sylabus |
Kosmonautyka | Obowiązkowe | Fizyka przestrzeni kosmicznej |
2 |
30 |
0 |
0 |
0 |
0 |
30 |
sylabus |
  |   | Fizyka przestrzeni kosmicznej |
2 |
30 |
0 |
0 |
0 |
0 |
30 |
sylabus |
  |   | Metoda elementów skończonych 1 |
4 |
30 |
0 |
15 |
0 |
0 |
45 |
sylabus |
  |   | Metoda elementów skończonych 1 |
4 |
30 |
0 |
15 |
0 |
0 |
45 |
sylabus |
  |   | Numeryczne modelowanie przepływów w silnikach turbinowych i rakietowych |
2 |
15 |
0 |
15 |
0 |
0 |
30 |
sylabus |
  |   | Numeryczne modelowanie przepływów w silnikach turbinowych i rakietowych |
2 |
15 |
0 |
15 |
0 |
0 |
30 |
sylabus |
Napędy Lotnicze | Obowiązkowe | Komory spalania |
2 |
30 |
0 |
0 |
0 |
0 |
30 |
sylabus |
  |   | Komory spalania |
2 |
30 |
0 |
0 |
0 |
0 |
30 |
sylabus |
  |   | Metoda elementów skończonych 1 |
4 |
30 |
0 |
15 |
0 |
0 |
45 |
sylabus |
  |   | Metoda elementów skończonych 1 |
4 |
30 |
0 |
15 |
0 |
0 |
45 |
sylabus |
  |   | Numeryczne modelowanie przepływów w silnikach turbinowych i rakietowych |
2 |
15 |
0 |
15 |
0 |
0 |
30 |
sylabus |
  |   | Numeryczne modelowanie przepływów w silnikach turbinowych i rakietowych |
2 |
15 |
0 |
15 |
0 |
0 |
30 |
sylabus |
Statki Powietrzne | Obowiązkowe | Lotnicze struktury inteligentne |
3 |
30 |
0 |
0 |
0 |
0 |
30 |
sylabus |
  |   | Lotnicze struktury inteligentne |
3 |
30 |
0 |
0 |
0 |
0 |
30 |
sylabus |
  |   | Wytrzymałość konstrukcji cienkościennych 1 |
5 |
15 |
15 |
15 |
0 |
0 |
45 |
sylabus |
  |   | Wytrzymałość konstrukcji cienkościennych 1 |
5 |
15 |
15 |
15 |
0 |
0 |
45 |
sylabus |
|
∑=0 |
|
|
Suma semestr: |
∑= |
|
Semestr 2: |
Blok |
Grupa |
nazwa |
ECTS |
Wykłady |
Ćwiczenia |
Laboratoria |
Projekt |
Lekcje komputerowe |
Suma |
sylabus |
Automatyka i Systemy Lotnicze | Obowiązkowe | Aerodynamika 2 |
4 |
30 |
0 |
15 |
0 |
0 |
45 |
sylabus |
  |   | Aerodynamika 2 |
4 |
30 |
0 |
15 |
0 |
0 |
45 |
sylabus |
  |   | Czujniki i układy pomiarowe |
2 |
15 |
15 |
0 |
0 |
0 |
30 |
sylabus |
  |   | Czujniki i układy pomiarowe |
2 |
15 |
15 |
0 |
0 |
0 |
30 |
sylabus |
  |   | Laboratorium systemów lotniczych |
3 |
0 |
0 |
45 |
0 |
0 |
45 |
sylabus |
  |   | Laboratorium systemów lotniczych |
3 |
0 |
0 |
45 |
0 |
0 |
45 |
sylabus |
  |   | Układy nawigacji i orientacji przestrzennej |
4 |
15 |
15 |
0 |
15 |
0 |
45 |
sylabus |
  |   | Układy nawigacji i orientacji przestrzennej |
4 |
15 |
15 |
0 |
15 |
0 |
45 |
sylabus |
  |   | Zaawansowana teoria sterowania |
3 |
15 |
15 |
0 |
0 |
0 |
30 |
sylabus |
  |   | Zaawansowana teoria sterowania |
3 |
15 |
15 |
0 |
0 |
0 |
30 |
sylabus |
Kierunkowe | Obowiązkowe | Fizyka 2 |
3 |
30 |
0 |
0 |
0 |
0 |
30 |
sylabus |
  |   | Fizyka 2 |
3 |
30 |
0 |
0 |
0 |
0 |
30 |
sylabus |
  |   | Praca przejściowa magisterska |
6 |
0 |
0 |
0 |
90 |
0 |
90 |
sylabus |
  |   | Praca przejściowa magisterska |
6 |
0 |
0 |
0 |
90 |
0 |
90 |
sylabus |
  |   | Teoria przetwarzania sygnałów i identyfikacja |
3 |
15 |
15 |
0 |
0 |
0 |
30 |
sylabus |
  |   | Teoria przetwarzania sygnałów i identyfikacja |
3 |
15 |
15 |
0 |
0 |
0 |
30 |
sylabus |
  |   | Zarządzanie eksploatacją obiektów latających |
2 |
45 |
0 |
0 |
0 |
0 |
45 |
sylabus |
  |   | Zarządzanie eksploatacją obiektów latających |
2 |
45 |
0 |
0 |
0 |
0 |
45 |
sylabus |
Kosmonautyka | Obowiązkowe | Aparatura kosmiczna |
3 |
30 |
0 |
0 |
0 |
0 |
30 |
sylabus |
  |   | Aparatura kosmiczna |
3 |
30 |
0 |
0 |
0 |
0 |
30 |
sylabus |
  |   | Dynamika lotu rakiet |
4 |
30 |
0 |
0 |
0 |
0 |
30 |
sylabus |
  |   | Dynamika lotu rakiet |
4 |
30 |
0 |
0 |
0 |
0 |
30 |
sylabus |
  |   | Dynamika sztucznych satelitów ziemi |
3 |
30 |
0 |
0 |
0 |
0 |
30 |
sylabus |
  |   | Dynamika sztucznych satelitów ziemi |
3 |
30 |
0 |
0 |
0 |
0 |
30 |
sylabus |
  |   | Teledetekcja satelitarna 1 |
3 |
30 |
0 |
0 |
0 |
0 |
30 |
sylabus |
  |   | Teledetekcja satelitarna 1 |
3 |
30 |
0 |
0 |
0 |
0 |
30 |
sylabus |
  |   | Telekomunikacja satelitarna |
3 |
30 |
0 |
0 |
0 |
0 |
30 |
sylabus |
  |   | Telekomunikacja satelitarna |
3 |
30 |
0 |
0 |
0 |
0 |
30 |
sylabus |
Napędy Lotnicze | Obowiązkowe | Sprężarki i turbiny lotnicze |
3 |
30 |
0 |
0 |
0 |
0 |
30 |
sylabus |
  |   | Sprężarki i turbiny lotnicze |
3 |
30 |
0 |
0 |
0 |
0 |
30 |
sylabus |
  |   | Technologia silników lotniczych |
3 |
30 |
0 |
0 |
0 |
0 |
30 |
sylabus |
  |   | Technologia silników lotniczych |
3 |
30 |
0 |
0 |
0 |
0 |
30 |
sylabus |
  |   | Wytrzymałość silników lotniczych |
4 |
30 |
0 |
0 |
0 |
0 |
30 |
sylabus |
  |   | Wytrzymałość silników lotniczych |
4 |
30 |
0 |
0 |
0 |
0 |
30 |
sylabus |
  |   | Zaawansowane laboratorium silników |
3 |
0 |
0 |
30 |
0 |
0 |
30 |
sylabus |
  |   | Zaawansowane laboratorium silników |
3 |
0 |
0 |
30 |
0 |
0 |
30 |
sylabus |
  |   | Zasilanie i sterowanie silników lotniczych |
3 |
30 |
0 |
0 |
0 |
0 |
30 |
sylabus |
  |   | Zasilanie i sterowanie silników lotniczych |
3 |
30 |
0 |
0 |
0 |
0 |
30 |
sylabus |
Statki Powietrzne | Obowiązkowe | Aerodynamika 2 |
4 |
30 |
0 |
15 |
0 |
0 |
45 |
sylabus |
  |   | Aerodynamika 2 |
4 |
30 |
0 |
15 |
0 |
0 |
45 |
sylabus |
  |   | Kompozyty w konstrukcjach lotniczych |
4 |
30 |
15 |
0 |
0 |
0 |
45 |
sylabus |
  |   | Kompozyty w konstrukcjach lotniczych |
4 |
30 |
15 |
0 |
0 |
0 |
45 |
sylabus |
  |   | Wytrzymałość konstrukcji cienkościennych 2 |
3 |
15 |
0 |
0 |
0 |
0 |
15 |
sylabus |
  |   | Wytrzymałość konstrukcji cienkościennych 2 |
3 |
15 |
0 |
0 |
0 |
0 |
15 |
sylabus |
  |   | Zmęczenie i diagnostyka konstrukcji płatowców |
5 |
30 |
0 |
15 |
0 |
0 |
45 |
sylabus |
  |   | Zmęczenie i diagnostyka konstrukcji płatowców |
5 |
30 |
0 |
15 |
0 |
0 |
45 |
sylabus |
|
∑=0 |
|
|
Suma semestr: |
∑= |
|
Semestr 3: |
Blok |
Grupa |
nazwa |
ECTS |
Wykłady |
Ćwiczenia |
Laboratoria |
Projekt |
Lekcje komputerowe |
Suma |
sylabus |
Kierunkowe | Obowiązkowe | Optymalizacja konstrukcji lotniczych |
3 |
30 |
0 |
0 |
15 |
0 |
45 |
sylabus |
  |   | Optymalizacja konstrukcji lotniczych |
3 |
30 |
0 |
0 |
15 |
0 |
45 |
sylabus |
  |   | Samoloty bezzałogowe |
4 |
30 |
0 |
0 |
15 |
0 |
45 |
sylabus |
  |   | Samoloty bezzałogowe |
4 |
30 |
0 |
0 |
15 |
0 |
45 |
sylabus |
|
∑=0 |
|
|
Suma semestr: |
∑= |
|