Program | Wydział | Rok akademicki | Stopień |
---|---|---|---|
Transport | Wydział Transportu | 2010/2011 | mgr |
Rodzaj | Kierunek | Koordynator ECTS | |
Niestacjonarne zaoczne | Transport | Prodziekan ds. Kształcenia |
Cele:
WERSJA ROBOCZA 2017/2018 przed powiązaniem z PRK! Studia drugiego stopnia o profilu ogólnoakademickim na kierunku Transport kształtują i rozszerzają wiedzę o systemach transportowych i systemach logistycznych, systemach zarządzania, o technicznych środkach transportu, ich bezpiecznym i efektywnym wykorzystaniu, o analizie, modelowaniu i ocenie systemów transportowych i logistycznych, o technologii przewozów i technologii magazynowania oraz o systemach kierowania i sterowania ruchem pojazdów dla zapewnienia przewozów z efektywnym wykorzystaniem środków technicznych, przy zapewnieniu właściwego bezpieczeństwa i niezawodności procesu transportowego. Efekty kształcenia dotyczą projektowania, tworzenia, modernizacji, wdrażania, zarządzania i eksploatacji systemów transportowych i systemów logistycznych. Nabyte umiejętności i kompetencje społeczne są wykorzystywane w transporcie drogowym, kolejowym, lotniczym i wewnątrzzakładowym. Efekty kształcenia wspólne dla wszystkich absolwentów kierunku Transport są rozwijane w ramach specjalności odpowiadających problemowo podstawowym obszarom działalności zawodowej magistra inżyniera transportu. Studia drugiego stopnia prowadzone są w zakresie specjalności: Audyt logistyczny, Diagnostyka samochodowa, Inteligentne systemy transportowe, Inżynieria eksploatacji pojazdów samochodowych, Logistyka i technologia transportu kolejowego, Logistyka i technologia transportu samochodowego, Logistyka i technologia transportu wewnętrznego i magazynowania, Rzeczoznawstwo samochodowe, Sterowanie ruchem kolejowym, Sterowanie ruchem drogowym, Sterowanie ruchem lotniczym. Miejscem pracy absolwenta Wydziału Transportu Politechniki Warszawskiej są te działy gospodarki narodowej, gdzie występują i są rozwiązywane problemy przemieszczania ludzi i ładunków. Są to instytucje i przedsiębiorstwa zajmujące się projektowaniem, budową, modernizacją, eksploatacją i rozwojem systemów transportowych oraz ich infrastruktury, układów i środków transportu. Wszędzie tam inżynierowie transportu współpracują ze specjalistami z zakresu urbanistyki, budownictwa, energetyki, budowy maszyn, teleinformatyki, ekonomii, ergonomii, socjologii, ochrony środowiska oraz wojskiem i służbami państwowymi (policja, straż pożarna, straż graniczna). Dotyczy to także etapu prac studialnych, formułowania koncepcji programowo-przestrzennych, opracowania programów funkcjonalno-użytkowych oraz wstępnych projektów technologicznych i organizacyjnych, projektów budowlanych i wykonawczych układów komunikacyjnych i obiektów zaplecza technicznego transportu oraz projektów w zakresie koncepcji i założeń techniczno-użytkowych środków transportu.
Warunki przyjęć:
O przyjęcie na studia drugiego stopnia mogą się ubiegać absolwenci studiów pierwszego stopnia (stacjonarnych i niestacjonarnych) kierunku Transport oraz innych kierunków technicznych. Kandydaci mogą być zobowiązani do zaliczenia dodatkowo przedmiotów ze studiów pierwszego stopnia, aby uzyskać kompetencje właściwe dla absolwenta studiów drugiego stopnia na kierunku Transport, w wymiarze nie większym niż 30 punktów ECTS. Studenci i kandydaci na studia drugiego stopnia, którzy zmienili (zamierzają zmienić) kierunek studiów lub specjalność na kierunku Transport, również na własną prośbę mogą uzyskać zgodę Dziekana na uzupełnienie wiedzy i umiejętności ze studiów pierwszego stopnia. Decyzja o przyjęciu jest podejmowana na podstawie postępowania kwalifikacyjnego, przeprowadzanego przez Wydziałową Komisję Rekrutacyjną i obejmującego w pierwszym etapie analizę złożonych przez kandydata dokumentów oraz ustalenie potrzeby realizacji dodatkowych zajęć przez studenta. Szczegółowe zasady warunków przyjęć są dostępne na stronie https://www.pw.edu.pl/Kandydaci
Efekty uczenia się
Semestr 1: | ||||||||||
Blok | Grupa | nazwa | ECTS | Wykłady | Ćwiczenia | Laboratoria | Projekt | Lekcje komputerowe | Suma | sylabus |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Specjalność: Audyt logistyczny
(Rozwiń)
|
||||||||||
Audyt logistyczny | Specjalnościowe | Kształtowanie kosztów logistycznych | 2 | 15 | 0 | 0 | 15 | 0 | 18 | sylabus |
  |   | Kształtowanie systemów logistycznych I | 2 | 30 | 0 | 0 | 0 | 0 | 18 | sylabus |
  |   | Organizacja i zarządzanie procesem spedycyjnym | 4 | 30 | 0 | 30 | 0 | 0 | 36 | sylabus |
∑=8 | ||||||||||
Specjalność: Diagnostyka samochodowa
(Rozwiń)
|
||||||||||
Diagnostyka samochodowa | Specjalnościowe | Identyfikacja i ocena stanu technicznego pojazdów samochodowych | 1 | 15 | 0 | 0 | 0 | 0 | 15 | sylabus |
  |   | Systemy pomiarowe w motoryzacji | 3 | 15 | 0 | 15 | 0 | 0 | 18 | sylabus |
  |   | Technika samochodowa | 3 | 30 | 0 | 15 | 0 | 0 | 27 | sylabus |
  |   | Technologia napraw pojazdów samochodowych | 2 | 15 | 15 | 0 | 0 | 0 | 18 | sylabus |
∑=9 | ||||||||||
Specjalność: Inteligentne systemy transportowe
(Rozwiń)
|
||||||||||
Inteligentne systemy transportowe | Specjalnościowe | Architektura inteligentnych systemów transportowych | 2 | 30 | 0 | 0 | 0 | 0 | 18 | sylabus |
  |   | Automatyka I | 2 | 30 | 0 | 0 | 0 | 0 | 18 | sylabus |
  |   | Elektroniczne systemy bezpieczeństwa w transporcie | 2 | 15 | 0 | 15 | 0 | 0 | 18 | sylabus |
  |   | Lokalizacja i zarządzanie środkami transportu | 2 | 15 | 0 | 15 | 0 | 0 | 18 | sylabus |
∑=8 | ||||||||||
Specjalność: Inżynieria eksploatacji pojazdów samochodowych
(Rozwiń)
|
||||||||||
Inżynieria eksploatacji pojazdów samochodowych | Specjalnościowe | Dynamika samochodu | 2 | 15 | 15 | 0 | 0 | 0 | 18 | sylabus |
  |   | Systemy pomiarowe w motoryzacji | 3 | 15 | 0 | 15 | 0 | 0 | 18 | sylabus |
  |   | Technika samochodowa | 3 | 30 | 0 | 15 | 0 | 0 | 27 | sylabus |
∑=8 | ||||||||||
Specjalność: Logistyka i technologia transportu kolejowego
(Rozwiń)
|
||||||||||
Logistyka i technologia transportu kolejowego | Specjalnościowe | Infrastruktura transportu kolejowego | 2 | 15 | 0 | 0 | 15 | 0 | 18 | sylabus |
  |   | Kształtowanie systemów logistycznych I | 2 | 30 | 0 | 0 | 0 | 0 | 18 | sylabus |
  |   | Organizacja i zarządzanie procesem spedycyjnym | 4 | 30 | 0 | 30 | 0 | 0 | 36 | sylabus |
∑=8 | ||||||||||
Specjalność: Logistyka i technologia transportu samochodowego
(Rozwiń)
|
||||||||||
Logistyka i technologia transportu samochodowego | Specjalnościowe | Infrastruktura transportu drogowego | 2 | 15 | 0 | 0 | 15 | 0 | 18 | sylabus |
  |   | Kształtowanie systemów logistycznych I | 2 | 30 | 0 | 0 | 0 | 0 | 18 | sylabus |
  |   | Organizacja i zarządzanie procesem spedycyjnym | 4 | 30 | 0 | 30 | 0 | 0 | 36 | sylabus |
∑=8 | ||||||||||
Specjalność: Logistyka i technologia transportu wewnętrznego i magazynowania
(Rozwiń)
|
||||||||||
Logistyka i technologia transportu wewnętrznego i magazynowania | Specjalnościowe | Kształtowanie systemów logistycznych I | 2 | 30 | 0 | 0 | 0 | 0 | 18 | sylabus |
  |   | Organizacja i zarządzanie procesem spedycyjnym | 4 | 30 | 0 | 30 | 0 | 0 | 36 | sylabus |
  |   | Technologia transportu wewnętrznego i magazynowania | 2 | 15 | 0 | 0 | 15 | 0 | 18 | sylabus |
∑=8 | ||||||||||
Specjalność: Rzeczoznawstwo samochodowe
(Rozwiń)
|
||||||||||
Rzeczoznawstwo samochodowe | Specjalnościowe | Dynamika samochodu | 2 | 15 | 15 | 0 | 0 | 0 | 18 | sylabus |
  |   | Identyfikacja i ocena stanu technicznego pojazdów samochodowych | 1 | 15 | 0 | 0 | 0 | 0 | 9 | sylabus |
  |   | Technika samochodowa | 3 | 30 | 0 | 15 | 0 | 0 | 27 | sylabus |
  |   | Technologia napraw pojazdów samochodowych | 2 | 15 | 15 | 0 | 0 | 0 | 18 | sylabus |
∑=8 | ||||||||||
Specjalność: Sterowanie ruchem drogowym
(Rozwiń)
|
||||||||||
Sterowanie ruchem drogowym | Specjalnościowe | Automatyka I | 2 | 30 | 0 | 0 | 0 | 0 | 18 | sylabus |
  |   | Procesy ruchu drogowego I | 2 | 30 | 0 | 0 | 0 | 0 | 18 | sylabus |
  |   | Urządzenia i systemy sterowania ruchem drogowym I | 4 | 15 | 0 | 30 | 0 | 0 | 27 | sylabus |
∑=8 | ||||||||||
Specjalność: Sterowanie ruchem kolejowym
(Rozwiń)
|
||||||||||
Sterowanie ruchem kolejowym | Specjalnościowe | Automatyka I | 2 | 30 | 0 | 0 | 0 | 0 | 18 | sylabus |
  |   | Inżynieria sterowania ruchem kolejowym I | 3 | 0 | 0 | 30 | 0 | 0 | 18 | sylabus |
  |   | Pojazdy szynowe i trakcja | 1 | 0 | 0 | 0 | 15 | 0 | 9 | sylabus |
  |   | Systemy kierowania i sterowania ruchem kolejowym I | 2 | 30 | 0 | 0 | 0 | 0 | 18 | sylabus |
∑=8 | ||||||||||
Specjalność: Sterowanie ruchem lotniczym
(Rozwiń)
|
||||||||||
Sterowanie ruchem lotniczym | Specjalnościowe | Automatyka I | 2 | 30 | 0 | 0 | 0 | 0 | 18 | sylabus |
  |   | Budowa i eksploatacja lotnisk | 2 | 0 | 0 | 0 | 30 | 0 | 18 | sylabus |
  |   | Budowa i eksploatacja statków powietrznych | 2 | 15 | 15 | 0 | 0 | 0 | 18 | sylabus |
  |   | Nawigacja lotnicza I | 2 | 30 | 0 | 0 | 0 | 0 | 18 | sylabus |
∑=8 | ||||||||||
Kierunkowe | Obowiązkowe | Mechanika stosowana | 3 | 15 | 15 | 0 | 0 | 0 | 18 | sylabus |
  |   | Modelowanie procesów transportowych I | 2 | 15 | 15 | 0 | 0 | 0 | 18 | sylabus |
  |   | Teoria niezawodności i bezpieczeństwa | 3 | 15 | 0 | 15 | 0 | 0 | 18 | sylabus |
∑=8 | ||||||||||
Podstawowe | Obowiązkowe | Metody matematyczne w transporcie | 4 | 30 | 15 | 0 | 0 | 0 | 27 | sylabus |
  |   | Wybrane działy matematyki stosowanej I | 2 | 15 | 15 | 0 | 0 | 0 | 18 | sylabus |
∑=6 | ||||||||||
Suma semestr: | ∑= | |||||||||
Semestr 2: | ||||||||||
Blok | Grupa | nazwa | ECTS | Wykłady | Ćwiczenia | Laboratoria | Projekt | Lekcje komputerowe | Suma | sylabus |
Specjalność: Audyt logistyczny
(Rozwiń)
|
||||||||||
Audyt logistyczny | Specjalnościowe | Kształtowanie systemów logistycznych II | 1 | 0 | 0 | 0 | 15 | 0 | 9 | sylabus |
  |   | Metody oceny rozwiązań projektowych | 1 | 0 | 15 | 0 | 0 | 0 | 9 | sylabus |
  |   | Procedury analityczne audytu logistycznego I | 2 | 15 | 15 | 0 | 0 | 0 | 18 | sylabus |
  |   | Projektowanie terminali transportu intermodalnego | 3 | 15 | 0 | 0 | 15 | 0 | 18 | sylabus |
∑=7 | ||||||||||
Specjalność: Diagnostyka samochodowa
(Rozwiń)
|
||||||||||
Diagnostyka samochodowa | Specjalnościowe | Materiały eksploatacyjne I | 1 | 15 | 0 | 0 | 0 | 0 | 9 | sylabus |
  |   | Materiały eksploatacyjne II | 1 | 0 | 0 | 15 | 0 | 0 | 9 | sylabus |
  |   | Metody i urządzenia diagnostyki samochodowej I | 2 | 15 | 0 | 15 | 0 | 0 | 18 | sylabus |
  |   | Podstawy prawne funkcjonowania i wyposażenie stacji kontroli pojazdów | 2 | 30 | 0 | 0 | 0 | 0 | 18 | sylabus |
∑=6 | ||||||||||
Specjalność: Inteligentne systemy transportowe
(Rozwiń)
|
||||||||||
Inteligentne systemy transportowe | Specjalnościowe | Automatyka II | 1 | 0 | 0 | 15 | 0 | 0 | 9 | sylabus |
  |   | Inteligentne systemy sterowania i diagnostyki | 3 | 15 | 0 | 15 | 0 | 0 | 18 | sylabus |
  |   | Środowisko telekomunikacyjne ITS | 3 | 15 | 0 | 15 | 0 | 0 | 18 | sylabus |
∑=7 | ||||||||||
Specjalność: Inżynieria eksploatacji pojazdów samochodowych
(Rozwiń)
|
||||||||||
Inżynieria eksploatacji pojazdów samochodowych | Specjalnościowe | Materiały eksploatacyjne I | 1 | 15 | 0 | 0 | 0 | 0 | 9 | sylabus |
  |   | Materiały eksploatacyjne II | 1 | 0 | 0 | 15 | 0 | 0 | 9 | sylabus |
  |   | Metody i urządzenia diagnostyki samochodowej I | 2 | 15 | 0 | 15 | 0 | 0 | 18 | sylabus |
  |   | Rzeczoznawstwo samochodowe | 3 | 30 | 15 | 0 | 0 | 0 | 27 | sylabus |
∑=7 | ||||||||||
Specjalność: Logistyka i technologia transportu kolejowego
(Rozwiń)
|
||||||||||
Logistyka i technologia transportu kolejowego | Specjalnościowe | Eksploatacja taboru kolejowego | 2 | 15 | 15 | 0 | 0 | 0 | 18 | sylabus |
  |   | Kształtowanie systemów logistycznych II | 1 | 0 | 0 | 0 | 15 | 0 | 9 | sylabus |
  |   | Metody oceny rozwiązań projektowych | 1 | 0 | 15 | 0 | 0 | 0 | 9 | sylabus |
  |   | Projektowanie terminali transportu intermodalnego | 3 | 15 | 0 | 0 | 15 | 0 | 18 | sylabus |
∑=7 | ||||||||||
Specjalność: Logistyka i technologia transportu samochodowego
(Rozwiń)
|
||||||||||
Logistyka i technologia transportu samochodowego | Specjalnościowe | Eksploatacja pojazdów samochodowych | 2 | 15 | 0 | 15 | 0 | 0 | 18 | sylabus |
  |   | Kształtowanie systemów logistycznych II | 1 | 0 | 0 | 0 | 15 | 0 | 9 | sylabus |
  |   | Metody oceny rozwiązań projektowych | 1 | 0 | 15 | 0 | 0 | 0 | 9 | sylabus |
  |   | Projektowanie terminali transportu intermodalnego | 3 | 15 | 0 | 0 | 15 | 0 | 18 | sylabus |
∑=7 | ||||||||||
Specjalność: Logistyka i technologia transportu wewnętrznego i magazynowania
(Rozwiń)
|
||||||||||
Logistyka i technologia transportu wewnętrznego i magazynowania | Specjalnościowe | Eksploatacja środków transportu wewnętrznego | 2 | 15 | 15 | 0 | 0 | 0 | 18 | sylabus |
  |   | Kształtowanie systemów logistycznych II | 1 | 0 | 0 | 0 | 15 | 0 | 9 | sylabus |
  |   | Metody oceny rozwiązań projektowych | 1 | 0 | 15 | 0 | 0 | 0 | 9 | sylabus |
  |   | Projektowanie terminali transportu intermodalnego | 3 | 15 | 0 | 0 | 15 | 0 | 18 | sylabus |
∑=7 | ||||||||||
Specjalność: Rzeczoznawstwo samochodowe
(Rozwiń)
|
||||||||||
Rzeczoznawstwo samochodowe | Specjalnościowe | Materiały eksploatacyjne I | 1 | 15 | 0 | 0 | 0 | 0 | 9 | sylabus |
  |   | Materiały eksploatacyjne II | 1 | 0 | 0 | 15 | 0 | 0 | 9 | sylabus |
  |   | Metody i urządzenia diagnostyki samochodowej I | 2 | 15 | 0 | 15 | 0 | 0 | 18 | sylabus |
  |   | Rzeczoznawstwo samochodowe | 3 | 30 | 15 | 0 | 0 | 0 | 27 | sylabus |
∑=7 | ||||||||||
Specjalność: Sterowanie ruchem drogowym
(Rozwiń)
|
||||||||||
Sterowanie ruchem drogowym | Specjalnościowe | Automatyka II | 1 | 0 | 0 | 15 | 0 | 0 | 9 | sylabus |
  |   | Cyfrowe systemy sterowania I | 2 | 30 | 0 | 0 | 0 | 0 | 18 | sylabus |
  |   | Procesy ruchu drogowego II | 2 | 0 | 0 | 30 | 0 | 0 | 18 | sylabus |
  |   | Urządzenia i systemy sterowania ruchem drogowym II | 2 | 0 | 0 | 0 | 15 | 0 | 9 | sylabus |
∑=7 | ||||||||||
Specjalność: Sterowanie ruchem kolejowym
(Rozwiń)
|
||||||||||
Sterowanie ruchem kolejowym | Specjalnościowe | Systemy kierowania i sterowania ruchem kolejowym II | 2 | 30 | 0 | 0 | 0 | 0 | 18 | sylabus |
  |   | Automatyka II | 1 | 0 | 0 | 15 | 0 | 0 | 9 | sylabus |
  |   | Cyfrowe systemy sterowania I | 2 | 30 | 0 | 0 | 0 | 0 | 18 | sylabus |
  |   | Inżynieria sterowania ruchem kolejowym II | 3 | 0 | 0 | 0 | 30 | 0 | 18 | sylabus |
∑=8 | ||||||||||
Specjalność: Sterowanie ruchem lotniczym
(Rozwiń)
|
||||||||||
Sterowanie ruchem lotniczym | Specjalnościowe | Automatyka II | 1 | 0 | 0 | 15 | 0 | 0 | 9 | sylabus |
  |   | Cyfrowe systemy sterowania I | 2 | 30 | 0 | 0 | 0 | 0 | 18 | sylabus |
  |   | Inżynieria ruchu lotniczego | 3 | 0 | 0 | 30 | 0 | 0 | 18 | sylabus |
  |   | Nawigacja lotnicza II | 2 | 0 | 0 | 0 | 15 | 0 | 9 | sylabus |
∑=8 | ||||||||||
Kierunkowe | Obowiązkowe | Sterowanie i zarządzanie ruchem | 3 | 30 | 15 | 0 | 0 | 0 | 27 | sylabus |
  |   | Systemy pomiarowe | 3 | 15 | 0 | 15 | 0 | 0 | 18 | sylabus |
  |   | Systemy teleinformatyczne | 2 | 15 | 0 | 15 | 0 | 0 | 18 | sylabus |
∑=8 | ||||||||||
Podstawowe | Obowiązkowe | Fizyka współczesna | 3 | 30 | 15 | 0 | 0 | 0 | 27 | sylabus |
  |   | Wybrane działy informatyki stosowanej | 2 | 15 | 0 | 15 | 0 | 0 | 18 | sylabus |
  |   | Wybrane działy matematyki stosowanej II | 2 | 15 | 15 | 0 | 0 | 0 | 18 | sylabus |
∑=7 | ||||||||||
Suma semestr: | ∑= | |||||||||
Semestr 3: | ||||||||||
Blok | Grupa | nazwa | ECTS | Wykłady | Ćwiczenia | Laboratoria | Projekt | Lekcje komputerowe | Suma | sylabus |
Specjalność: Audyt logistyczny
(Rozwiń)
|
||||||||||
Audyt logistyczny | Specjalnościowe | Gospodarka zapasami | 2 | 15 | 15 | 0 | 0 | 0 | 18 | sylabus |
  |   | Metody prognozowania w transporcie | 2 | 30 | 0 | 0 | 0 | 0 | 18 | sylabus |
  |   | Modelowanie procesów transportowych II | 2 | 15 | 0 | 15 | 0 | 0 | 18 | sylabus |
  |   | Procedury analityczne audytu logistycznego II | 2 | 0 | 0 | 0 | 15 | 0 | 9 | sylabus |
∑=8 | ||||||||||
Specjalność: Diagnostyka samochodowa
(Rozwiń)
|
||||||||||
Diagnostyka samochodowa | Specjalnościowe | Kosztorysowanie napraw oraz wycena pojazdów samochodowych | 2 | 15 | 15 | 0 | 0 | 0 | 18 | sylabus |
  |   | Metody i urządzenia diagnostyki samochodowej II | 3 | 15 | 0 | 15 | 0 | 0 | 18 | sylabus |
  |   | Obiekty zaplecza technicznego motoryzacji | 3 | 30 | 0 | 0 | 15 | 0 | 27 | sylabus |
∑=8 | ||||||||||
Specjalność: Inteligentne systemy transportowe
(Rozwiń)
|
||||||||||
Inteligentne systemy transportowe | Specjalnościowe | Analiza obrazów i sygnałów w ITS | 2 | 15 | 0 | 15 | 0 | 0 | 18 | sylabus |
  |   | Automatyka III | 1 | 0 | 0 | 0 | 15 | 0 | 9 | sylabus |
  |   | Bezpieczeństwo informacyjne ITS | 2 | 15 | 15 | 0 | 0 | 0 | 18 | sylabus |
  |   | Projektowanie elementów ITS | 3 | 15 | 0 | 0 | 30 | 0 | 27 | sylabus |
∑=8 | ||||||||||
Specjalność: Inżynieria eksploatacji pojazdów samochodowych
(Rozwiń)
|
||||||||||
Inżynieria eksploatacji pojazdów samochodowych | Specjalnościowe | Obiekty zaplecza technicznego motoryzacji | 3 | 30 | 0 | 0 | 15 | 0 | 27 | sylabus |
  |   | Ruch drogowy | 3 | 15 | 0 | 15 | 0 | 0 | 18 | sylabus |
  |   | Technologia transportu samochodowego | 2 | 15 | 0 | 0 | 15 | 0 | 18 | sylabus |
∑=8 | ||||||||||
Specjalność: Logistyka i technologia transportu kolejowego
(Rozwiń)
|
||||||||||
Logistyka i technologia transportu kolejowego | Specjalnościowe | Metody prognozowania w transporcie | 2 | 30 | 0 | 0 | 0 | 0 | 18 | sylabus |
  |   | Modelowanie procesów transportowych II | 2 | 15 | 0 | 15 | 0 | 0 | 18 | sylabus |
  |   | Technologia i organizacja przewozów kolejowych | 4 | 30 | 0 | 0 | 15 | 0 | 27 | sylabus |
∑=8 | ||||||||||
Specjalność: Logistyka i technologia transportu samochodowego
(Rozwiń)
|
||||||||||
Logistyka i technologia transportu samochodowego | Specjalnościowe | Metody prognozowania w transporcie | 2 | 30 | 0 | 0 | 0 | 0 | 18 | sylabus |
  |   | Modelowanie procesów transportowych II | 2 | 15 | 0 | 15 | 0 | 0 | 18 | sylabus |
  |   | Technologia i organizacja przewozów samochodowych | 4 | 30 | 0 | 0 | 15 | 0 | 27 | sylabus |
∑=8 | ||||||||||
Specjalność: Logistyka i technologia transportu wewnętrznego i magazynowania
(Rozwiń)
|
||||||||||
Logistyka i technologia transportu wewnętrznego i magazynowania | Specjalnościowe | Metody prognozowania w transporcie | 2 | 30 | 0 | 0 | 0 | 0 | 18 | sylabus |
  |   | Modelowanie procesów transportowych II | 2 | 15 | 0 | 15 | 0 | 0 | 18 | sylabus |
  |   | Wymiarowanie systemów logistycznych | 4 | 15 | 0 | 0 | 30 | 0 | 27 | sylabus |
∑=8 | ||||||||||
Specjalność: Rzeczoznawstwo samochodowe
(Rozwiń)
|
||||||||||
Rzeczoznawstwo samochodowe | Specjalnościowe | Kosztorysowanie napraw oraz wycena pojazdów samochodowych | 2 | 15 | 15 | 0 | 0 | 0 | 18 | sylabus |
  |   | Rekonstrukcja wypadków drogowych | 3 | 15 | 15 | 0 | 0 | 0 | 18 | sylabus |
  |   | Ruch drogowy | 3 | 15 | 0 | 15 | 0 | 0 | 18 | sylabus |
∑=8 | ||||||||||
Specjalność: Sterowanie ruchem drogowym
(Rozwiń)
|
||||||||||
Sterowanie ruchem drogowym | Specjalnościowe | Automatyka III | 1 | 0 | 0 | 0 | 15 | 0 | 9 | sylabus |
  |   | Bezpieczeństwo w systemach kierowania i sterowania ruchem | 2 | 30 | 0 | 0 | 0 | 0 | 18 | sylabus |
  |   | Cyfrowe systemy sterowania II | 2 | 0 | 0 | 0 | 30 | 0 | 18 | sylabus |
  |   | Systemy transportu miejskiego | 3 | 30 | 0 | 0 | 15 | 0 | 27 | sylabus |
∑=8 | ||||||||||
Specjalność: Sterowanie ruchem kolejowym
(Rozwiń)
|
||||||||||
Sterowanie ruchem kolejowym | Specjalnościowe | Automatyka III | 1 | 0 | 0 | 0 | 15 | 0 | 9 | sylabus |
  |   | Bezpieczeństwo w systemach kierowania i sterowania ruchem | 2 | 30 | 0 | 0 | 0 | 0 | 18 | sylabus |
  |   | Cyfrowe systemy sterowania II | 2 | 0 | 0 | 0 | 30 | 0 | 18 | sylabus |
  |   | Systemy kierowania i sterowania ruchem kolejowym III | 2 | 0 | 0 | 0 | 30 | 0 | 18 | sylabus |
∑=7 | ||||||||||
Specjalność: Sterowanie ruchem lotniczym
(Rozwiń)
|
||||||||||
Sterowanie ruchem lotniczym | Specjalnościowe | Automatyka III | 1 | 0 | 0 | 0 | 15 | 0 | 9 | sylabus |
  |   | Bezpieczeństwo w systemach kierowania i sterowania ruchem | 2 | 30 | 0 | 0 | 0 | 0 | 18 | sylabus |
  |   | Cyfrowe systemy sterowania II | 2 | 0 | 0 | 0 | 30 | 0 | 18 | sylabus |
  |   | Systemy zarządzania ruchem lotniczym | 2 | 30 | 0 | 0 | 0 | 0 | 18 | sylabus |
∑=7 | ||||||||||
Kierunkowe | Obieralne | Praktyka dyplomowa | 2 | 0 | 0 | 0 | 1200 | 0 | 0 | sylabus |
  | Obowiązkowe | Praca przejściowa | 5 | 0 | 0 | 0 | 60 | 0 | 36 | sylabus |
∑=5 | ||||||||||
Obieralne HES | Obieralne | Przedmiot obieralny humanistyczno-ekonomiczno-społeczny I | 3 | 30 | 0 | 0 | 0 | 0 | 18 | sylabus |
  |   | Historia transportu | 3 | 30 | 0 | 0 | 0 | 0 | 18 | sylabus |
  |   | Podstawy obsługi klienta w transporcie | 3 | 30 | 0 | 0 | 0 | 0 | 18 | sylabus |
∑=3 | ||||||||||
Obieralne I, II | Obieralne | Przedmiot obieralny I | 2 | 30 | 0 | 0 | 0 | 0 | 18 | sylabus |
  |   | Przedmiot obieralny II | 2 | 30 | 0 | 0 | 0 | 0 | 18 | sylabus |
  |   | Bezpieczeństwo powszechne i ochrona transportu | 2 | 30 | 0 | 0 | 0 | 0 | 18 | sylabus |
  |   | Europejski system sterowania pociągiem (ETCS) | 2 | 30 | 0 | 0 | 0 | 0 | 18 | sylabus |
  |   | Organizacja i technologia morskich przewozów kontenerowych | 2 | 30 | 0 | 0 | 0 | 0 | 18 | sylabus |
  |   | Podstawy technologii budowy dróg samochodowych | 2 | 30 | 0 | 0 | 0 | 0 | 18 | sylabus |
  |   | Standardy systemów zarządzania w transporcie | 2 | 30 | 0 | 0 | 0 | 0 | 18 | sylabus |
  |   | Systemy zarządzania jakością w transporcie | 2 | 30 | 0 | 0 | 0 | 0 | 18 | sylabus |
  |   | Teoria i praktyka procesów decyzyjnych | 2 | 30 | 0 | 0 | 0 | 0 | 18 | sylabus |
∑=4 | ||||||||||
Suma semestr: | ∑= | |||||||||
Semestr 4: | ||||||||||
Blok | Grupa | nazwa | ECTS | Wykłady | Ćwiczenia | Laboratoria | Projekt | Lekcje komputerowe | Suma | sylabus |
Języki obce | Obieralne | Język obcy | 2 | 0 | 30 | 0 | 0 | 0 | 18 | sylabus |
∑=2 | ||||||||||
Kierunkowe | Obieralne | Praca dyplomowa magisterska | 20 | 0 | 0 | 0 | 30 | 0 | 18 | sylabus |
  |   | Seminarium dyplomowe magisterskie | 2 | 0 | 30 | 0 | 0 | 0 | 18 | sylabus |
∑=22 | ||||||||||
Obieralne HES | Obieralne | Przedmiot obieralny humanistyczno-ekonomiczno-społeczny II | 2 | 30 | 0 | 0 | 0 | 0 | 18 | sylabus |
  |   | Techniki prezentacji audiowizualnej i pisemnej z elementami prawno-autorskimi | 2 | 30 | 0 | 0 | 0 | 0 | 18 | sylabus |
∑=2 | ||||||||||
Suma semestr: | ∑= |
Efekty kierunkowe
Profil ogólnoakademicki - wiedza
- Efekt Tr2A_W01
- Efekt Tr2A_W02
- Efekt Tr2A_W03
- Efekt Tr2A_W04
- Efekt Tr2A_W05
- Efekt Tr2A_W06
- Efekt Tr2A_W07
- Efekt Tr2A_W08
- Efekt Tr2A_W09
- Efekt Tr2A_W10
- Efekt Tr2A_W11
- Efekt Tr2A_W12
Profil ogólnoakademicki - umiejętności
- Efekt Tr2A_U01
- Efekt Tr2A_U02
- Efekt Tr2A_U03
- Efekt Tr2A_U04
- Efekt Tr2A_U05
- Efekt Tr2A_U06
- Efekt Tr2A_U07
- Efekt Tr2A_U08
- Efekt Tr2A_U09
- Efekt Tr2A_U10
- Efekt Tr2A_U11
- Efekt Tr2A_U12
- Efekt Tr2A_U13
- Efekt Tr2A_U14
- Efekt Tr2A_U15
- Efekt Tr2A_U16
- Efekt Tr2A_U17
- Efekt Tr2A_U18
- Efekt Tr2A_U19
- Efekt Tr2A_U20
- Efekt Tr2A_U21
- Efekt Tr2A_U22
Profil ogólnoakademicki - kompetencje społeczne
- Efekt Tr2A_K01
- Efekt Tr2A_K02
- Efekt Tr2A_K03
- Efekt Tr2A_K04
- Efekt Tr2A_K05