Semestr 1: |
Blok |
Grupa |
nazwa |
ECTS |
Wykłady |
Ćwiczenia |
Laboratoria |
Projekt |
Lekcje komputerowe |
Suma |
sylabus |
Wspólne | Wspólne | Algebra liniowa z geometrią 1 |
7 |
45 |
45 |
0 |
0 |
0 |
180 |
sylabus |
  |   | Algebra liniowa z geometrią 1 |
7 |
45 |
45 |
0 |
0 |
0 |
180 |
sylabus |
  |   | Algebra liniowa z geometrią 1 |
7 |
45 |
45 |
0 |
0 |
0 |
180 |
sylabus |
  |   | Algebra liniowa z geometrią 1 |
7 |
45 |
45 |
0 |
0 |
0 |
180 |
sylabus |
  |   | Algebra liniowa z geometrią 1 |
7 |
45 |
45 |
0 |
0 |
0 |
180 |
sylabus |
  |   | Algebra liniowa z geometrią 1 |
7 |
45 |
45 |
0 |
0 |
0 |
180 |
sylabus |
  |   | Algebra liniowa z geometrią 1 |
7 |
45 |
45 |
0 |
0 |
0 |
180 |
sylabus |
  |   | Algebra liniowa z geometrią 1 |
7 |
45 |
45 |
0 |
0 |
0 |
180 |
sylabus |
  |   | Analiza matematyczna 1 |
10 |
60 |
60 |
0 |
0 |
0 |
120 |
sylabus |
  |   | Analiza matematyczna 1 |
10 |
60 |
60 |
0 |
0 |
0 |
120 |
sylabus |
  |   | Analiza matematyczna 1 |
10 |
60 |
60 |
0 |
0 |
0 |
120 |
sylabus |
  |   | Analiza matematyczna 1 |
10 |
60 |
60 |
0 |
0 |
0 |
120 |
sylabus |
  |   | Analiza matematyczna 1 |
10 |
60 |
60 |
0 |
0 |
0 |
120 |
sylabus |
  |   | Analiza matematyczna 1 |
10 |
60 |
60 |
0 |
0 |
0 |
120 |
sylabus |
  |   | Analiza matematyczna 1 |
10 |
60 |
60 |
0 |
0 |
0 |
120 |
sylabus |
  |   | Analiza matematyczna 1 |
10 |
60 |
60 |
0 |
0 |
0 |
120 |
sylabus |
  |   | Elementy logiki i teorii mnogości |
6 |
30 |
30 |
0 |
0 |
0 |
60 |
sylabus |
  |   | Elementy logiki i teorii mnogości |
6 |
30 |
30 |
0 |
0 |
0 |
60 |
sylabus |
  |   | Elementy logiki i teorii mnogości |
6 |
30 |
30 |
0 |
0 |
0 |
60 |
sylabus |
  |   | Elementy logiki i teorii mnogości |
6 |
30 |
30 |
0 |
0 |
0 |
60 |
sylabus |
  |   | Elementy logiki i teorii mnogości |
6 |
30 |
30 |
0 |
0 |
0 |
60 |
sylabus |
  |   | Elementy logiki i teorii mnogości |
6 |
30 |
30 |
0 |
0 |
0 |
60 |
sylabus |
  |   | Elementy logiki i teorii mnogości |
6 |
30 |
30 |
0 |
0 |
0 |
60 |
sylabus |
  |   | Elementy logiki i teorii mnogości |
6 |
30 |
30 |
0 |
0 |
0 |
60 |
sylabus |
  |   | Podstawy programowania |
5 |
15 |
15 |
30 |
0 |
0 |
60 |
sylabus |
  |   | Podstawy programowania |
5 |
15 |
15 |
30 |
0 |
0 |
60 |
sylabus |
  |   | Podstawy programowania |
5 |
15 |
15 |
30 |
0 |
0 |
60 |
sylabus |
  |   | Podstawy programowania |
5 |
15 |
15 |
30 |
0 |
0 |
60 |
sylabus |
  |   | Podstawy programowania |
5 |
15 |
15 |
30 |
0 |
0 |
60 |
sylabus |
  |   | Podstawy programowania |
5 |
15 |
15 |
30 |
0 |
0 |
60 |
sylabus |
  |   | Podstawy programowania |
5 |
15 |
15 |
30 |
0 |
0 |
60 |
sylabus |
  |   | Podstawy programowania |
5 |
15 |
15 |
30 |
0 |
0 |
60 |
sylabus |
  |   | Wprowadzenie do nauk społecznych |
2 |
0 |
30 |
0 |
0 |
0 |
30 |
sylabus |
  |   | Wprowadzenie do nauk społecznych |
2 |
0 |
30 |
0 |
0 |
0 |
30 |
sylabus |
  |   | Wprowadzenie do nauk społecznych |
2 |
0 |
30 |
0 |
0 |
0 |
30 |
sylabus |
  |   | Wprowadzenie do nauk społecznych |
2 |
0 |
30 |
0 |
0 |
0 |
30 |
sylabus |
  |   | Wprowadzenie do nauk społecznych |
2 |
0 |
30 |
0 |
0 |
0 |
30 |
sylabus |
  |   | Wprowadzenie do nauk społecznych |
2 |
0 |
30 |
0 |
0 |
0 |
30 |
sylabus |
  |   | Wprowadzenie do nauk społecznych |
2 |
0 |
30 |
0 |
0 |
0 |
30 |
sylabus |
  |   | Wprowadzenie do nauk społecznych |
2 |
0 |
30 |
0 |
0 |
0 |
30 |
sylabus |
  |   | Wychowanie fizyczne |
0 |
0 |
30 |
0 |
0 |
0 |
30 |
sylabus |
  |   | Wychowanie fizyczne |
0 |
0 |
30 |
0 |
0 |
0 |
30 |
sylabus |
  |   | Wychowanie fizyczne |
0 |
0 |
30 |
0 |
0 |
0 |
30 |
sylabus |
  |   | Wychowanie fizyczne |
0 |
0 |
30 |
0 |
0 |
0 |
30 |
sylabus |
  |   | Wychowanie fizyczne |
0 |
0 |
30 |
0 |
0 |
0 |
30 |
sylabus |
  |   | Wychowanie fizyczne |
0 |
0 |
30 |
0 |
0 |
0 |
30 |
sylabus |
  |   | Wychowanie fizyczne |
0 |
0 |
30 |
0 |
0 |
0 |
30 |
sylabus |
  |   | Wychowanie fizyczne |
0 |
0 |
30 |
0 |
0 |
0 |
30 |
sylabus |
|
∑=240 |
|
|
Suma semestr: |
∑= |
|
Semestr 2: |
Blok |
Grupa |
nazwa |
ECTS |
Wykłady |
Ćwiczenia |
Laboratoria |
Projekt |
Lekcje komputerowe |
Suma |
sylabus |
Wspólne | Wspólne | Algebra liniowa z geometrią 2 |
6 |
30 |
30 |
0 |
0 |
0 |
60 |
sylabus |
  |   | Algebra liniowa z geometrią 2 |
6 |
30 |
30 |
0 |
0 |
0 |
60 |
sylabus |
  |   | Algebra liniowa z geometrią 2 |
6 |
30 |
30 |
0 |
0 |
0 |
60 |
sylabus |
  |   | Algebra liniowa z geometrią 2 |
6 |
30 |
30 |
0 |
0 |
0 |
60 |
sylabus |
  |   | Algebra liniowa z geometrią 2 |
6 |
30 |
30 |
0 |
0 |
0 |
60 |
sylabus |
  |   | Algebra liniowa z geometrią 2 |
6 |
30 |
30 |
0 |
0 |
0 |
60 |
sylabus |
  |   | Algebra liniowa z geometrią 2 |
6 |
30 |
30 |
0 |
0 |
0 |
60 |
sylabus |
  |   | Algebra liniowa z geometrią 2 |
6 |
30 |
30 |
0 |
0 |
0 |
60 |
sylabus |
  |   | Analiza matematyczna 2 |
9 |
60 |
60 |
0 |
0 |
0 |
240 |
sylabus |
  |   | Analiza matematyczna 2 |
9 |
60 |
60 |
0 |
0 |
0 |
240 |
sylabus |
  |   | Analiza matematyczna 2 |
9 |
60 |
60 |
0 |
0 |
0 |
240 |
sylabus |
  |   | Analiza matematyczna 2 |
9 |
60 |
60 |
0 |
0 |
0 |
240 |
sylabus |
  |   | Analiza matematyczna 2 |
9 |
60 |
60 |
0 |
0 |
0 |
240 |
sylabus |
  |   | Analiza matematyczna 2 |
9 |
60 |
60 |
0 |
0 |
0 |
240 |
sylabus |
  |   | Analiza matematyczna 2 |
9 |
60 |
60 |
0 |
0 |
0 |
240 |
sylabus |
  |   | Analiza matematyczna 2 |
9 |
60 |
60 |
0 |
0 |
0 |
240 |
sylabus |
  |   | Język obcy |
4 |
0 |
60 |
0 |
0 |
0 |
60 |
sylabus |
  |   | Język obcy |
4 |
0 |
60 |
0 |
0 |
0 |
60 |
sylabus |
  |   | Język obcy |
4 |
0 |
60 |
0 |
0 |
0 |
60 |
sylabus |
  |   | Język obcy |
4 |
0 |
60 |
0 |
0 |
0 |
60 |
sylabus |
  |   | Język obcy |
4 |
0 |
60 |
0 |
0 |
0 |
60 |
sylabus |
  |   | Język obcy |
4 |
0 |
60 |
0 |
0 |
0 |
60 |
sylabus |
  |   | Język obcy |
4 |
0 |
60 |
0 |
0 |
0 |
60 |
sylabus |
  |   | Język obcy |
4 |
0 |
60 |
0 |
0 |
0 |
60 |
sylabus |
  |   | Matematyka Dyskretna |
5 |
30 |
30 |
0 |
0 |
0 |
120 |
sylabus |
  |   | Matematyka Dyskretna |
5 |
30 |
30 |
0 |
0 |
0 |
120 |
sylabus |
  |   | Matematyka Dyskretna |
5 |
30 |
30 |
0 |
0 |
0 |
120 |
sylabus |
  |   | Matematyka Dyskretna |
5 |
30 |
30 |
0 |
0 |
0 |
120 |
sylabus |
  |   | Matematyka Dyskretna |
5 |
30 |
30 |
0 |
0 |
0 |
120 |
sylabus |
  |   | Matematyka Dyskretna |
5 |
30 |
30 |
0 |
0 |
0 |
120 |
sylabus |
  |   | Matematyka Dyskretna |
5 |
30 |
30 |
0 |
0 |
0 |
120 |
sylabus |
  |   | Matematyka Dyskretna |
5 |
30 |
30 |
0 |
0 |
0 |
120 |
sylabus |
  |   | Programowanie obiektowe |
4 |
30 |
0 |
30 |
0 |
0 |
60 |
sylabus |
  |   | Programowanie obiektowe |
4 |
30 |
0 |
30 |
0 |
0 |
60 |
sylabus |
  |   | Programowanie obiektowe |
4 |
30 |
0 |
30 |
0 |
0 |
60 |
sylabus |
  |   | Programowanie obiektowe |
4 |
30 |
0 |
30 |
0 |
0 |
60 |
sylabus |
  |   | Programowanie obiektowe |
4 |
30 |
0 |
30 |
0 |
0 |
60 |
sylabus |
  |   | Programowanie obiektowe |
4 |
30 |
0 |
30 |
0 |
0 |
60 |
sylabus |
  |   | Programowanie obiektowe |
4 |
30 |
0 |
30 |
0 |
0 |
60 |
sylabus |
  |   | Programowanie obiektowe |
4 |
30 |
0 |
30 |
0 |
0 |
60 |
sylabus |
  |   | Przedmiot humanistyczny |
2 |
0 |
30 |
0 |
0 |
0 |
30 |
sylabus |
  |   | Przedmiot humanistyczny |
2 |
0 |
30 |
0 |
0 |
0 |
30 |
sylabus |
  |   | Przedmiot humanistyczny |
2 |
0 |
30 |
0 |
0 |
0 |
30 |
sylabus |
  |   | Przedmiot humanistyczny |
2 |
0 |
30 |
0 |
0 |
0 |
30 |
sylabus |
  |   | Przedmiot humanistyczny |
2 |
0 |
30 |
0 |
0 |
0 |
30 |
sylabus |
  |   | Przedmiot humanistyczny |
2 |
0 |
30 |
0 |
0 |
0 |
30 |
sylabus |
  |   | Przedmiot humanistyczny |
2 |
0 |
30 |
0 |
0 |
0 |
30 |
sylabus |
  |   | Przedmiot humanistyczny |
2 |
0 |
30 |
0 |
0 |
0 |
30 |
sylabus |
  |   | Wychowanie fizyczne |
0 |
0 |
30 |
0 |
0 |
0 |
30 |
sylabus |
  |   | Wychowanie fizyczne |
0 |
0 |
30 |
0 |
0 |
0 |
30 |
sylabus |
  |   | Wychowanie fizyczne |
0 |
0 |
30 |
0 |
0 |
0 |
30 |
sylabus |
  |   | Wychowanie fizyczne |
0 |
0 |
30 |
0 |
0 |
0 |
30 |
sylabus |
  |   | Wychowanie fizyczne |
0 |
0 |
30 |
0 |
0 |
0 |
30 |
sylabus |
  |   | Wychowanie fizyczne |
0 |
0 |
30 |
0 |
0 |
0 |
30 |
sylabus |
  |   | Wychowanie fizyczne |
0 |
0 |
30 |
0 |
0 |
0 |
30 |
sylabus |
  |   | Wychowanie fizyczne |
0 |
0 |
30 |
0 |
0 |
0 |
30 |
sylabus |
|
∑=240 |
|
|
Suma semestr: |
∑= |
|
Semestr 3: |
Blok |
Grupa |
nazwa |
ECTS |
Wykłady |
Ćwiczenia |
Laboratoria |
Projekt |
Lekcje komputerowe |
Suma |
sylabus |
Wspólne | Wspólne | Algebra i jej zastosowania I |
5 |
30 |
30 |
0 |
0 |
0 |
60 |
sylabus |
  |   | Algebra i jej zastosowania I |
5 |
30 |
30 |
0 |
0 |
0 |
60 |
sylabus |
  |   | Algebra i jej zastosowania I |
5 |
30 |
30 |
0 |
0 |
0 |
60 |
sylabus |
  |   | Algebra i jej zastosowania I |
5 |
30 |
30 |
0 |
0 |
0 |
60 |
sylabus |
  |   | Algebra i jej zastosowania I |
5 |
30 |
30 |
0 |
0 |
0 |
60 |
sylabus |
  |   | Algebra i jej zastosowania I |
5 |
30 |
30 |
0 |
0 |
0 |
60 |
sylabus |
  |   | Algebra i jej zastosowania I |
5 |
30 |
30 |
0 |
0 |
0 |
60 |
sylabus |
  |   | Algebra i jej zastosowania I |
5 |
30 |
30 |
0 |
0 |
0 |
60 |
sylabus |
  |   | Algorytmy i struktury danych |
4 |
30 |
30 |
0 |
0 |
0 |
60 |
sylabus |
  |   | Algorytmy i struktury danych |
4 |
30 |
30 |
0 |
0 |
0 |
60 |
sylabus |
  |   | Algorytmy i struktury danych |
4 |
30 |
30 |
0 |
0 |
0 |
60 |
sylabus |
  |   | Algorytmy i struktury danych |
4 |
30 |
30 |
0 |
0 |
0 |
60 |
sylabus |
  |   | Algorytmy i struktury danych |
4 |
30 |
30 |
0 |
0 |
0 |
60 |
sylabus |
  |   | Algorytmy i struktury danych |
4 |
30 |
30 |
0 |
0 |
0 |
60 |
sylabus |
  |   | Algorytmy i struktury danych |
4 |
30 |
30 |
0 |
0 |
0 |
60 |
sylabus |
  |   | Algorytmy i struktury danych |
4 |
30 |
30 |
0 |
0 |
0 |
60 |
sylabus |
  |   | Analiza matematyczna III |
5 |
30 |
30 |
0 |
0 |
0 |
60 |
sylabus |
  |   | Analiza matematyczna III |
5 |
30 |
30 |
0 |
0 |
0 |
60 |
sylabus |
  |   | Analiza matematyczna III |
5 |
30 |
30 |
0 |
0 |
0 |
60 |
sylabus |
  |   | Analiza matematyczna III |
5 |
30 |
30 |
0 |
0 |
0 |
60 |
sylabus |
  |   | Analiza matematyczna III |
5 |
30 |
30 |
0 |
0 |
0 |
60 |
sylabus |
  |   | Analiza matematyczna III |
5 |
30 |
30 |
0 |
0 |
0 |
60 |
sylabus |
  |   | Analiza matematyczna III |
5 |
30 |
30 |
0 |
0 |
0 |
60 |
sylabus |
  |   | Analiza matematyczna III |
5 |
30 |
30 |
0 |
0 |
0 |
60 |
sylabus |
  |   | Funkcje zmiennej zespolonej |
5 |
30 |
30 |
0 |
0 |
0 |
60 |
sylabus |
  |   | Funkcje zmiennej zespolonej |
5 |
30 |
30 |
0 |
0 |
0 |
60 |
sylabus |
  |   | Funkcje zmiennej zespolonej |
5 |
30 |
30 |
0 |
0 |
0 |
60 |
sylabus |
  |   | Funkcje zmiennej zespolonej |
5 |
30 |
30 |
0 |
0 |
0 |
60 |
sylabus |
  |   | Funkcje zmiennej zespolonej |
5 |
30 |
30 |
0 |
0 |
0 |
60 |
sylabus |
  |   | Funkcje zmiennej zespolonej |
5 |
30 |
30 |
0 |
0 |
0 |
60 |
sylabus |
  |   | Funkcje zmiennej zespolonej |
5 |
30 |
30 |
0 |
0 |
0 |
60 |
sylabus |
  |   | Funkcje zmiennej zespolonej |
5 |
30 |
30 |
0 |
0 |
0 |
60 |
sylabus |
  |   | Język obcy |
4 |
0 |
60 |
0 |
0 |
0 |
60 |
sylabus |
  |   | Język obcy |
4 |
0 |
60 |
0 |
0 |
0 |
60 |
sylabus |
  |   | Język obcy |
4 |
0 |
60 |
0 |
0 |
0 |
60 |
sylabus |
  |   | Język obcy |
4 |
0 |
60 |
0 |
0 |
0 |
60 |
sylabus |
  |   | Język obcy |
4 |
0 |
60 |
0 |
0 |
0 |
60 |
sylabus |
  |   | Język obcy |
4 |
0 |
60 |
0 |
0 |
0 |
60 |
sylabus |
  |   | Język obcy |
4 |
0 |
60 |
0 |
0 |
0 |
60 |
sylabus |
  |   | Język obcy |
4 |
0 |
60 |
0 |
0 |
0 |
60 |
sylabus |
  |   | Przedmiot humanistyczny |
2 |
0 |
30 |
0 |
0 |
0 |
30 |
sylabus |
  |   | Przedmiot humanistyczny |
2 |
0 |
30 |
0 |
0 |
0 |
30 |
sylabus |
  |   | Przedmiot humanistyczny |
2 |
0 |
30 |
0 |
0 |
0 |
30 |
sylabus |
  |   | Przedmiot humanistyczny |
2 |
0 |
30 |
0 |
0 |
0 |
30 |
sylabus |
  |   | Przedmiot humanistyczny |
2 |
0 |
30 |
0 |
0 |
0 |
30 |
sylabus |
  |   | Przedmiot humanistyczny |
2 |
0 |
30 |
0 |
0 |
0 |
30 |
sylabus |
  |   | Przedmiot humanistyczny |
2 |
0 |
30 |
0 |
0 |
0 |
30 |
sylabus |
  |   | Przedmiot humanistyczny |
2 |
0 |
30 |
0 |
0 |
0 |
30 |
sylabus |
  |   | Topologia |
5 |
30 |
30 |
0 |
0 |
0 |
60 |
sylabus |
  |   | Topologia |
5 |
30 |
30 |
0 |
0 |
0 |
60 |
sylabus |
  |   | Topologia |
5 |
30 |
30 |
0 |
0 |
0 |
60 |
sylabus |
  |   | Topologia |
5 |
30 |
30 |
0 |
0 |
0 |
60 |
sylabus |
  |   | Topologia |
5 |
30 |
30 |
0 |
0 |
0 |
60 |
sylabus |
  |   | Topologia |
5 |
30 |
30 |
0 |
0 |
0 |
60 |
sylabus |
  |   | Topologia |
5 |
30 |
30 |
0 |
0 |
0 |
60 |
sylabus |
  |   | Topologia |
5 |
30 |
30 |
0 |
0 |
0 |
60 |
sylabus |
  |   | Wychowanie fizyczne |
0 |
0 |
30 |
0 |
0 |
0 |
30 |
sylabus |
  |   | Wychowanie fizyczne |
0 |
0 |
30 |
0 |
0 |
0 |
30 |
sylabus |
  |   | Wychowanie fizyczne |
0 |
0 |
30 |
0 |
0 |
0 |
30 |
sylabus |
  |   | Wychowanie fizyczne |
0 |
0 |
30 |
0 |
0 |
0 |
30 |
sylabus |
  |   | Wychowanie fizyczne |
0 |
0 |
30 |
0 |
0 |
0 |
30 |
sylabus |
  |   | Wychowanie fizyczne |
0 |
0 |
30 |
0 |
0 |
0 |
30 |
sylabus |
  |   | Wychowanie fizyczne |
0 |
0 |
30 |
0 |
0 |
0 |
30 |
sylabus |
  |   | Wychowanie fizyczne |
0 |
0 |
30 |
0 |
0 |
0 |
30 |
sylabus |
|
∑=240 |
|
|
Suma semestr: |
∑= |
|
Semestr 4: |
Blok |
Grupa |
nazwa |
ECTS |
Wykłady |
Ćwiczenia |
Laboratoria |
Projekt |
Lekcje komputerowe |
Suma |
sylabus |
Wspólne | Wspólne | Algebra i jej zastosowania II |
5 |
30 |
30 |
0 |
0 |
0 |
60 |
sylabus |
  |   | Algebra i jej zastosowania II |
5 |
30 |
30 |
0 |
0 |
0 |
60 |
sylabus |
  |   | Algebra i jej zastosowania II |
5 |
30 |
30 |
0 |
0 |
0 |
60 |
sylabus |
  |   | Algebra i jej zastosowania II |
5 |
30 |
30 |
0 |
0 |
0 |
60 |
sylabus |
  |   | Algebra i jej zastosowania II |
5 |
30 |
30 |
0 |
0 |
0 |
60 |
sylabus |
  |   | Algebra i jej zastosowania II |
5 |
30 |
30 |
0 |
0 |
0 |
60 |
sylabus |
  |   | Algebra i jej zastosowania II |
5 |
30 |
30 |
0 |
0 |
0 |
60 |
sylabus |
  |   | Algebra i jej zastosowania II |
5 |
30 |
30 |
0 |
0 |
0 |
60 |
sylabus |
  |   | Analiza matematyczna IV |
5 |
30 |
30 |
0 |
0 |
0 |
60 |
sylabus |
  |   | Analiza matematyczna IV |
5 |
30 |
30 |
0 |
0 |
0 |
60 |
sylabus |
  |   | Analiza matematyczna IV |
5 |
30 |
30 |
0 |
0 |
0 |
60 |
sylabus |
  |   | Analiza matematyczna IV |
5 |
30 |
30 |
0 |
0 |
0 |
60 |
sylabus |
  |   | Analiza matematyczna IV |
5 |
30 |
30 |
0 |
0 |
0 |
60 |
sylabus |
  |   | Analiza matematyczna IV |
5 |
30 |
30 |
0 |
0 |
0 |
60 |
sylabus |
  |   | Analiza matematyczna IV |
5 |
30 |
30 |
0 |
0 |
0 |
60 |
sylabus |
  |   | Analiza matematyczna IV |
5 |
30 |
30 |
0 |
0 |
0 |
60 |
sylabus |
  |   | Język obcy |
4 |
0 |
60 |
0 |
0 |
0 |
60 |
sylabus |
  |   | Język obcy |
4 |
0 |
60 |
0 |
0 |
0 |
60 |
sylabus |
  |   | Język obcy |
4 |
0 |
60 |
0 |
0 |
0 |
60 |
sylabus |
  |   | Język obcy |
4 |
0 |
60 |
0 |
0 |
0 |
60 |
sylabus |
  |   | Język obcy |
4 |
0 |
60 |
0 |
0 |
0 |
60 |
sylabus |
  |   | Język obcy |
4 |
0 |
60 |
0 |
0 |
0 |
60 |
sylabus |
  |   | Język obcy |
4 |
0 |
60 |
0 |
0 |
0 |
60 |
sylabus |
  |   | Język obcy |
4 |
0 |
60 |
0 |
0 |
0 |
60 |
sylabus |
  |   | Metody numeryczne I |
4 |
30 |
15 |
30 |
0 |
0 |
75 |
sylabus |
  |   | Metody numeryczne I |
4 |
30 |
15 |
30 |
0 |
0 |
75 |
sylabus |
  |   | Metody numeryczne I |
4 |
30 |
15 |
30 |
0 |
0 |
75 |
sylabus |
  |   | Metody numeryczne I |
4 |
30 |
15 |
30 |
0 |
0 |
75 |
sylabus |
  |   | Metody numeryczne I |
4 |
30 |
15 |
30 |
0 |
0 |
75 |
sylabus |
  |   | Metody numeryczne I |
4 |
30 |
15 |
30 |
0 |
0 |
75 |
sylabus |
  |   | Metody numeryczne I |
4 |
30 |
15 |
30 |
0 |
0 |
75 |
sylabus |
  |   | Metody numeryczne I |
4 |
30 |
15 |
30 |
0 |
0 |
75 |
sylabus |
  |   | PRAKTYKI (poza limitem punktów) |
3 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
sylabus |
  |   | PRAKTYKI (poza limitem punktów) |
3 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
sylabus |
  |   | PRAKTYKI (poza limitem punktów) |
3 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
sylabus |
  |   | PRAKTYKI (poza limitem punktów) |
3 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
sylabus |
  |   | PRAKTYKI (poza limitem punktów) |
3 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
sylabus |
  |   | PRAKTYKI (poza limitem punktów) |
3 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
sylabus |
  |   | PRAKTYKI (poza limitem punktów) |
3 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
sylabus |
  |   | PRAKTYKI (poza limitem punktów) |
3 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
sylabus |
  |   | Przedmiot humanistyczny |
2 |
0 |
30 |
0 |
0 |
0 |
30 |
sylabus |
  |   | Przedmiot humanistyczny |
2 |
0 |
30 |
0 |
0 |
0 |
30 |
sylabus |
  |   | Przedmiot humanistyczny |
2 |
0 |
30 |
0 |
0 |
0 |
30 |
sylabus |
  |   | Przedmiot humanistyczny |
2 |
0 |
30 |
0 |
0 |
0 |
30 |
sylabus |
  |   | Przedmiot humanistyczny |
2 |
0 |
30 |
0 |
0 |
0 |
30 |
sylabus |
  |   | Przedmiot humanistyczny |
2 |
0 |
30 |
0 |
0 |
0 |
30 |
sylabus |
  |   | Przedmiot humanistyczny |
2 |
0 |
30 |
0 |
0 |
0 |
30 |
sylabus |
  |   | Przedmiot humanistyczny |
2 |
0 |
30 |
0 |
0 |
0 |
30 |
sylabus |
  |   | Rachunek prawdopodobieństwa I |
5 |
30 |
30 |
0 |
0 |
0 |
60 |
sylabus |
  |   | Rachunek prawdopodobieństwa I |
5 |
30 |
30 |
0 |
0 |
0 |
60 |
sylabus |
  |   | Rachunek prawdopodobieństwa I |
5 |
30 |
30 |
0 |
0 |
0 |
60 |
sylabus |
  |   | Rachunek prawdopodobieństwa I |
5 |
30 |
30 |
0 |
0 |
0 |
60 |
sylabus |
  |   | Rachunek prawdopodobieństwa I |
5 |
30 |
30 |
0 |
0 |
0 |
60 |
sylabus |
  |   | Rachunek prawdopodobieństwa I |
5 |
30 |
30 |
0 |
0 |
0 |
60 |
sylabus |
  |   | Rachunek prawdopodobieństwa I |
5 |
30 |
30 |
0 |
0 |
0 |
60 |
sylabus |
  |   | Rachunek prawdopodobieństwa I |
5 |
30 |
30 |
0 |
0 |
0 |
60 |
sylabus |
  |   | Równania różniczkowe zwyczajne |
5 |
30 |
30 |
0 |
0 |
0 |
60 |
sylabus |
  |   | Równania różniczkowe zwyczajne |
5 |
30 |
30 |
0 |
0 |
0 |
60 |
sylabus |
  |   | Równania różniczkowe zwyczajne |
5 |
30 |
30 |
0 |
0 |
0 |
60 |
sylabus |
  |   | Równania różniczkowe zwyczajne |
5 |
30 |
30 |
0 |
0 |
0 |
60 |
sylabus |
  |   | Równania różniczkowe zwyczajne |
5 |
30 |
30 |
0 |
0 |
0 |
60 |
sylabus |
  |   | Równania różniczkowe zwyczajne |
5 |
30 |
30 |
0 |
0 |
0 |
60 |
sylabus |
  |   | Równania różniczkowe zwyczajne |
5 |
30 |
30 |
0 |
0 |
0 |
60 |
sylabus |
  |   | Równania różniczkowe zwyczajne |
5 |
30 |
30 |
0 |
0 |
0 |
60 |
sylabus |
  |   | Wychowanie fizyczne |
0 |
0 |
30 |
0 |
0 |
0 |
30 |
sylabus |
  |   | Wychowanie fizyczne |
0 |
0 |
30 |
0 |
0 |
0 |
30 |
sylabus |
  |   | Wychowanie fizyczne |
0 |
0 |
30 |
0 |
0 |
0 |
30 |
sylabus |
  |   | Wychowanie fizyczne |
0 |
0 |
30 |
0 |
0 |
0 |
30 |
sylabus |
  |   | Wychowanie fizyczne |
0 |
0 |
30 |
0 |
0 |
0 |
30 |
sylabus |
  |   | Wychowanie fizyczne |
0 |
0 |
30 |
0 |
0 |
0 |
30 |
sylabus |
  |   | Wychowanie fizyczne |
0 |
0 |
30 |
0 |
0 |
0 |
30 |
sylabus |
  |   | Wychowanie fizyczne |
0 |
0 |
30 |
0 |
0 |
0 |
30 |
sylabus |
|
∑=264 |
|
|
Suma semestr: |
∑= |
|
Semestr 5: |
Blok |
Grupa |
nazwa |
ECTS |
Wykłady |
Ćwiczenia |
Laboratoria |
Projekt |
Lekcje komputerowe |
Suma |
sylabus |
Wspólne | Wspólne | Analiza funkcjonalna |
5 |
45 |
30 |
0 |
0 |
0 |
75 |
sylabus |
  |   | Analiza funkcjonalna |
5 |
45 |
30 |
0 |
0 |
0 |
75 |
sylabus |
  |   | Analiza funkcjonalna |
5 |
45 |
30 |
0 |
0 |
0 |
75 |
sylabus |
  |   | Analiza funkcjonalna |
5 |
45 |
30 |
0 |
0 |
0 |
75 |
sylabus |
  |   | Analiza funkcjonalna |
5 |
45 |
30 |
0 |
0 |
0 |
75 |
sylabus |
  |   | Analiza funkcjonalna |
5 |
45 |
30 |
0 |
0 |
0 |
75 |
sylabus |
  |   | Analiza funkcjonalna |
5 |
45 |
30 |
0 |
0 |
0 |
75 |
sylabus |
  |   | Analiza funkcjonalna |
5 |
45 |
30 |
0 |
0 |
0 |
75 |
sylabus |
  |   | Chromatyczna teoria grafów |
4 |
30 |
0 |
0 |
15 |
0 |
45 |
sylabus |
  |   | Chromatyczna teoria grafów |
4 |
30 |
0 |
0 |
15 |
0 |
45 |
sylabus |
  |   | Chromatyczna teoria grafów |
4 |
30 |
0 |
0 |
15 |
0 |
45 |
sylabus |
  |   | Chromatyczna teoria grafów |
4 |
30 |
0 |
0 |
15 |
0 |
45 |
sylabus |
  |   | Chromatyczna teoria grafów |
4 |
30 |
0 |
0 |
15 |
0 |
45 |
sylabus |
  |   | Chromatyczna teoria grafów |
4 |
30 |
0 |
0 |
15 |
0 |
45 |
sylabus |
  |   | Chromatyczna teoria grafów |
4 |
30 |
0 |
0 |
15 |
0 |
45 |
sylabus |
  |   | Chromatyczna teoria grafów |
4 |
30 |
0 |
0 |
15 |
0 |
45 |
sylabus |
  |   | Fizyka I |
3 |
45 |
0 |
0 |
0 |
0 |
45 |
sylabus |
  |   | Fizyka I |
3 |
45 |
0 |
0 |
0 |
0 |
45 |
sylabus |
  |   | Fizyka I |
3 |
45 |
0 |
0 |
0 |
0 |
45 |
sylabus |
  |   | Fizyka I |
3 |
45 |
0 |
0 |
0 |
0 |
45 |
sylabus |
  |   | Fizyka I |
3 |
45 |
0 |
0 |
0 |
0 |
45 |
sylabus |
  |   | Fizyka I |
3 |
45 |
0 |
0 |
0 |
0 |
45 |
sylabus |
  |   | Fizyka I |
3 |
45 |
0 |
0 |
0 |
0 |
45 |
sylabus |
  |   | Fizyka I |
3 |
45 |
0 |
0 |
0 |
0 |
45 |
sylabus |
  |   | Geometria różniczkowa |
5 |
30 |
30 |
0 |
0 |
0 |
60 |
sylabus |
  |   | Geometria różniczkowa |
5 |
30 |
30 |
0 |
0 |
0 |
60 |
sylabus |
  |   | Geometria różniczkowa |
5 |
30 |
30 |
0 |
0 |
0 |
60 |
sylabus |
  |   | Geometria różniczkowa |
5 |
30 |
30 |
0 |
0 |
0 |
60 |
sylabus |
  |   | Geometria różniczkowa |
5 |
30 |
30 |
0 |
0 |
0 |
60 |
sylabus |
  |   | Geometria różniczkowa |
5 |
30 |
30 |
0 |
0 |
0 |
60 |
sylabus |
  |   | Geometria różniczkowa |
5 |
30 |
30 |
0 |
0 |
0 |
60 |
sylabus |
  |   | Geometria różniczkowa |
5 |
30 |
30 |
0 |
0 |
0 |
60 |
sylabus |
  |   | Język obcy |
2 |
0 |
30 |
0 |
0 |
0 |
30 |
sylabus |
  |   | Język obcy |
2 |
0 |
30 |
0 |
0 |
0 |
30 |
sylabus |
  |   | Język obcy |
2 |
0 |
30 |
0 |
0 |
0 |
30 |
sylabus |
  |   | Język obcy |
2 |
0 |
30 |
0 |
0 |
0 |
30 |
sylabus |
  |   | Język obcy |
2 |
0 |
30 |
0 |
0 |
0 |
30 |
sylabus |
  |   | Język obcy |
2 |
0 |
30 |
0 |
0 |
0 |
30 |
sylabus |
  |   | Język obcy |
2 |
0 |
30 |
0 |
0 |
0 |
30 |
sylabus |
  |   | Język obcy |
2 |
0 |
30 |
0 |
0 |
0 |
30 |
sylabus |
  |   | Metody numeryczne II |
5 |
30 |
15 |
30 |
0 |
0 |
75 |
sylabus |
  |   | Metody numeryczne II |
5 |
30 |
15 |
30 |
0 |
0 |
75 |
sylabus |
  |   | Metody numeryczne II |
5 |
30 |
15 |
30 |
0 |
0 |
75 |
sylabus |
  |   | Metody numeryczne II |
5 |
30 |
15 |
30 |
0 |
0 |
75 |
sylabus |
  |   | Metody numeryczne II |
5 |
30 |
15 |
30 |
0 |
0 |
75 |
sylabus |
  |   | Metody numeryczne II |
5 |
30 |
15 |
30 |
0 |
0 |
75 |
sylabus |
  |   | Metody numeryczne II |
5 |
30 |
15 |
30 |
0 |
0 |
75 |
sylabus |
  |   | Metody numeryczne II |
5 |
30 |
15 |
30 |
0 |
0 |
75 |
sylabus |
  |   | Przedmioty obieralne |
10 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
sylabus |
  |   | Przedmioty obieralne |
10 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
sylabus |
  |   | Przedmioty obieralne |
10 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
sylabus |
  |   | Przedmioty obieralne |
10 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
sylabus |
  |   | Przedmioty obieralne |
10 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
sylabus |
  |   | Przedmioty obieralne |
10 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
sylabus |
  |   | Przedmioty obieralne |
10 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
sylabus |
  |   | Przedmioty obieralne |
10 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
sylabus |
  |   | Rachunek prawdopodobieństwa II |
5 |
30 |
30 |
0 |
0 |
0 |
60 |
sylabus |
  |   | Rachunek prawdopodobieństwa II |
5 |
30 |
30 |
0 |
0 |
0 |
60 |
sylabus |
  |   | Rachunek prawdopodobieństwa II |
5 |
30 |
30 |
0 |
0 |
0 |
60 |
sylabus |
  |   | Rachunek prawdopodobieństwa II |
5 |
30 |
30 |
0 |
0 |
0 |
60 |
sylabus |
  |   | Rachunek prawdopodobieństwa II |
5 |
30 |
30 |
0 |
0 |
0 |
60 |
sylabus |
  |   | Rachunek prawdopodobieństwa II |
5 |
30 |
30 |
0 |
0 |
0 |
60 |
sylabus |
  |   | Rachunek prawdopodobieństwa II |
5 |
30 |
30 |
0 |
0 |
0 |
60 |
sylabus |
  |   | Rachunek prawdopodobieństwa II |
5 |
30 |
30 |
0 |
0 |
0 |
60 |
sylabus |
  |   | Równania rózniczkowe cząstkowe |
5 |
30 |
30 |
0 |
0 |
0 |
60 |
sylabus |
  |   | Równania rózniczkowe cząstkowe |
5 |
30 |
30 |
0 |
0 |
0 |
60 |
sylabus |
  |   | Równania rózniczkowe cząstkowe |
5 |
30 |
30 |
0 |
0 |
0 |
60 |
sylabus |
  |   | Równania rózniczkowe cząstkowe |
5 |
30 |
30 |
0 |
0 |
0 |
60 |
sylabus |
  |   | Równania rózniczkowe cząstkowe |
5 |
30 |
30 |
0 |
0 |
0 |
60 |
sylabus |
  |   | Równania rózniczkowe cząstkowe |
5 |
30 |
30 |
0 |
0 |
0 |
60 |
sylabus |
  |   | Równania rózniczkowe cząstkowe |
5 |
30 |
30 |
0 |
0 |
0 |
60 |
sylabus |
  |   | Równania rózniczkowe cząstkowe |
5 |
30 |
30 |
0 |
0 |
0 |
60 |
sylabus |
  |   | Transformaty całkowe i wstęp do teorii dystrybucji |
5 |
30 |
30 |
0 |
0 |
0 |
60 |
sylabus |
  |   | Transformaty całkowe i wstęp do teorii dystrybucji |
5 |
30 |
30 |
0 |
0 |
0 |
60 |
sylabus |
  |   | Transformaty całkowe i wstęp do teorii dystrybucji |
5 |
30 |
30 |
0 |
0 |
0 |
60 |
sylabus |
  |   | Transformaty całkowe i wstęp do teorii dystrybucji |
5 |
30 |
30 |
0 |
0 |
0 |
60 |
sylabus |
  |   | Transformaty całkowe i wstęp do teorii dystrybucji |
5 |
30 |
30 |
0 |
0 |
0 |
60 |
sylabus |
  |   | Transformaty całkowe i wstęp do teorii dystrybucji |
5 |
30 |
30 |
0 |
0 |
0 |
60 |
sylabus |
  |   | Transformaty całkowe i wstęp do teorii dystrybucji |
5 |
30 |
30 |
0 |
0 |
0 |
60 |
sylabus |
  |   | Transformaty całkowe i wstęp do teorii dystrybucji |
5 |
30 |
30 |
0 |
0 |
0 |
60 |
sylabus |
  |   | Wstep do kombinatoryki |
4 |
30 |
30 |
0 |
0 |
0 |
60 |
sylabus |
  |   | Wstep do kombinatoryki |
4 |
30 |
30 |
0 |
0 |
0 |
60 |
sylabus |
  |   | Wstep do kombinatoryki |
4 |
30 |
30 |
0 |
0 |
0 |
60 |
sylabus |
  |   | Wstep do kombinatoryki |
4 |
30 |
30 |
0 |
0 |
0 |
60 |
sylabus |
  |   | Wstep do kombinatoryki |
4 |
30 |
30 |
0 |
0 |
0 |
60 |
sylabus |
  |   | Wstep do kombinatoryki |
4 |
30 |
30 |
0 |
0 |
0 |
60 |
sylabus |
  |   | Wstep do kombinatoryki |
4 |
30 |
30 |
0 |
0 |
0 |
60 |
sylabus |
  |   | Wstep do kombinatoryki |
4 |
30 |
30 |
0 |
0 |
0 |
60 |
sylabus |
  |   | Wychowanie fizyczne |
0 |
0 |
30 |
0 |
0 |
0 |
30 |
sylabus |
  |   | Wychowanie fizyczne |
0 |
0 |
30 |
0 |
0 |
0 |
30 |
sylabus |
  |   | Wychowanie fizyczne |
0 |
0 |
30 |
0 |
0 |
0 |
30 |
sylabus |
  |   | Wychowanie fizyczne |
0 |
0 |
30 |
0 |
0 |
0 |
30 |
sylabus |
  |   | Wychowanie fizyczne |
0 |
0 |
30 |
0 |
0 |
0 |
30 |
sylabus |
  |   | Wychowanie fizyczne |
0 |
0 |
30 |
0 |
0 |
0 |
30 |
sylabus |
  |   | Wychowanie fizyczne |
0 |
0 |
30 |
0 |
0 |
0 |
30 |
sylabus |
  |   | Wychowanie fizyczne |
0 |
0 |
30 |
0 |
0 |
0 |
30 |
sylabus |
|
∑=424 |
|
| Obieralne | Kreatywny Semestr Projektowania |
| | | | | |
Informacje |
|
Suma semestr: |
∑= |
|
Semestr 6: |
Blok |
Grupa |
nazwa |
ECTS |
Wykłady |
Ćwiczenia |
Laboratoria |
Projekt |
Lekcje komputerowe |
Suma |
sylabus |
Wspólne | Wspólne | Analiza zespolona |
5 |
30 |
30 |
0 |
0 |
0 |
60 |
sylabus |
  |   | Analiza zespolona |
5 |
30 |
30 |
0 |
0 |
0 |
60 |
sylabus |
  |   | Analiza zespolona |
5 |
30 |
30 |
0 |
0 |
0 |
60 |
sylabus |
  |   | Analiza zespolona |
5 |
30 |
30 |
0 |
0 |
0 |
60 |
sylabus |
  |   | Analiza zespolona |
5 |
30 |
30 |
0 |
0 |
0 |
60 |
sylabus |
  |   | Analiza zespolona |
5 |
30 |
30 |
0 |
0 |
0 |
60 |
sylabus |
  |   | Analiza zespolona |
5 |
30 |
30 |
0 |
0 |
0 |
60 |
sylabus |
  |   | Analiza zespolona |
5 |
30 |
30 |
0 |
0 |
0 |
60 |
sylabus |
  |   | Fizyka II |
5 |
30 |
0 |
45 |
0 |
0 |
75 |
sylabus |
  |   | Fizyka II |
5 |
30 |
0 |
45 |
0 |
0 |
75 |
sylabus |
  |   | Fizyka II |
5 |
30 |
0 |
45 |
0 |
0 |
75 |
sylabus |
  |   | Fizyka II |
5 |
30 |
0 |
45 |
0 |
0 |
75 |
sylabus |
  |   | Fizyka II |
5 |
30 |
0 |
45 |
0 |
0 |
75 |
sylabus |
  |   | Fizyka II |
5 |
30 |
0 |
45 |
0 |
0 |
75 |
sylabus |
  |   | Fizyka II |
5 |
30 |
0 |
45 |
0 |
0 |
75 |
sylabus |
  |   | Fizyka II |
5 |
30 |
0 |
45 |
0 |
0 |
75 |
sylabus |
  |   | Procesy stochastyczne |
5 |
30 |
30 |
0 |
0 |
0 |
60 |
sylabus |
  |   | Procesy stochastyczne |
5 |
30 |
30 |
0 |
0 |
0 |
60 |
sylabus |
  |   | Procesy stochastyczne |
5 |
30 |
30 |
0 |
0 |
0 |
60 |
sylabus |
  |   | Procesy stochastyczne |
5 |
30 |
30 |
0 |
0 |
0 |
60 |
sylabus |
  |   | Procesy stochastyczne |
5 |
30 |
30 |
0 |
0 |
0 |
60 |
sylabus |
  |   | Procesy stochastyczne |
5 |
30 |
30 |
0 |
0 |
0 |
60 |
sylabus |
  |   | Procesy stochastyczne |
5 |
30 |
30 |
0 |
0 |
0 |
60 |
sylabus |
  |   | Procesy stochastyczne |
5 |
30 |
30 |
0 |
0 |
0 |
60 |
sylabus |
  |   | Przedmioty obieralne |
6 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
sylabus |
  |   | Przedmioty obieralne |
6 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
sylabus |
  |   | Przedmioty obieralne |
6 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
sylabus |
  |   | Przedmioty obieralne |
6 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
sylabus |
  |   | Przedmioty obieralne |
6 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
sylabus |
  |   | Przedmioty obieralne |
6 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
sylabus |
  |   | Przedmioty obieralne |
6 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
sylabus |
  |   | Przedmioty obieralne |
6 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
sylabus |
  |   | Przygotowanie pracy dyplomowej |
10 |
0 |
30 |
0 |
0 |
0 |
30 |
sylabus |
  |   | Przygotowanie pracy dyplomowej |
10 |
0 |
30 |
0 |
0 |
0 |
30 |
sylabus |
  |   | Przygotowanie pracy dyplomowej |
10 |
0 |
30 |
0 |
0 |
0 |
30 |
sylabus |
  |   | Przygotowanie pracy dyplomowej |
10 |
0 |
30 |
0 |
0 |
0 |
30 |
sylabus |
  |   | Przygotowanie pracy dyplomowej |
10 |
0 |
30 |
0 |
0 |
0 |
30 |
sylabus |
  |   | Przygotowanie pracy dyplomowej |
10 |
0 |
30 |
0 |
0 |
0 |
30 |
sylabus |
  |   | Przygotowanie pracy dyplomowej |
10 |
0 |
30 |
0 |
0 |
0 |
30 |
sylabus |
  |   | Przygotowanie pracy dyplomowej |
10 |
0 |
30 |
0 |
0 |
0 |
30 |
sylabus |
  |   | Statystyka matematyczna 1 |
5 |
30 |
30 |
15 |
0 |
0 |
75 |
sylabus |
  |   | Statystyka matematyczna 1 |
5 |
30 |
30 |
15 |
0 |
0 |
75 |
sylabus |
  |   | Statystyka matematyczna 1 |
5 |
30 |
30 |
15 |
0 |
0 |
75 |
sylabus |
  |   | Statystyka matematyczna 1 |
5 |
30 |
30 |
15 |
0 |
0 |
75 |
sylabus |
  |   | Statystyka matematyczna 1 |
5 |
30 |
30 |
15 |
0 |
0 |
75 |
sylabus |
  |   | Statystyka matematyczna 1 |
5 |
30 |
30 |
15 |
0 |
0 |
75 |
sylabus |
  |   | Statystyka matematyczna 1 |
5 |
30 |
30 |
15 |
0 |
0 |
75 |
sylabus |
  |   | Statystyka matematyczna 1 |
5 |
30 |
30 |
15 |
0 |
0 |
75 |
sylabus |
  |   | Wstęp do Programowania Matematycznego |
4 |
30 |
15 |
15 |
0 |
0 |
60 |
sylabus |
  |   | Wstęp do Programowania Matematycznego |
4 |
30 |
15 |
15 |
0 |
0 |
60 |
sylabus |
  |   | Wstęp do Programowania Matematycznego |
4 |
30 |
15 |
15 |
0 |
0 |
60 |
sylabus |
  |   | Wstęp do Programowania Matematycznego |
4 |
30 |
15 |
15 |
0 |
0 |
60 |
sylabus |
  |   | Wstęp do Programowania Matematycznego |
4 |
30 |
15 |
15 |
0 |
0 |
60 |
sylabus |
  |   | Wstęp do Programowania Matematycznego |
4 |
30 |
15 |
15 |
0 |
0 |
60 |
sylabus |
  |   | Wstęp do Programowania Matematycznego |
4 |
30 |
15 |
15 |
0 |
0 |
60 |
sylabus |
  |   | Wstęp do Programowania Matematycznego |
4 |
30 |
15 |
15 |
0 |
0 |
60 |
sylabus |
  |   | Wybranie zagadnienia teorii grafów |
4 |
30 |
15 |
0 |
0 |
0 |
45 |
sylabus |
  |   | Wybranie zagadnienia teorii grafów |
4 |
30 |
15 |
0 |
0 |
0 |
45 |
sylabus |
  |   | Wybranie zagadnienia teorii grafów |
4 |
30 |
15 |
0 |
0 |
0 |
45 |
sylabus |
  |   | Wybranie zagadnienia teorii grafów |
4 |
30 |
15 |
0 |
0 |
0 |
45 |
sylabus |
  |   | Wybranie zagadnienia teorii grafów |
4 |
30 |
15 |
0 |
0 |
0 |
45 |
sylabus |
  |   | Wybranie zagadnienia teorii grafów |
4 |
30 |
15 |
0 |
0 |
0 |
45 |
sylabus |
  |   | Wybranie zagadnienia teorii grafów |
4 |
30 |
15 |
0 |
0 |
0 |
45 |
sylabus |
  |   | Wybranie zagadnienia teorii grafów |
4 |
30 |
15 |
0 |
0 |
0 |
45 |
sylabus |
  |   | Wychowanie fizyczne |
0 |
0 |
30 |
0 |
0 |
0 |
30 |
sylabus |
  |   | Wychowanie fizyczne |
0 |
0 |
30 |
0 |
0 |
0 |
30 |
sylabus |
  |   | Wychowanie fizyczne |
0 |
0 |
30 |
0 |
0 |
0 |
30 |
sylabus |
  |   | Wychowanie fizyczne |
0 |
0 |
30 |
0 |
0 |
0 |
30 |
sylabus |
  |   | Wychowanie fizyczne |
0 |
0 |
30 |
0 |
0 |
0 |
30 |
sylabus |
  |   | Wychowanie fizyczne |
0 |
0 |
30 |
0 |
0 |
0 |
30 |
sylabus |
  |   | Wychowanie fizyczne |
0 |
0 |
30 |
0 |
0 |
0 |
30 |
sylabus |
  |   | Wychowanie fizyczne |
0 |
0 |
30 |
0 |
0 |
0 |
30 |
sylabus |
|
∑=352 |
|
| Obieralne | Kreatywny Semestr Projektowania |
| | | | | |
Informacje |
|
Suma semestr: |
∑= |
|