Semestr 1: |
Blok |
Grupa |
nazwa |
ECTS |
Wykłady |
Ćwiczenia |
Laboratoria |
Projekt |
Lekcje komputerowe |
Suma |
sylabus |
Wspólne | Wspólne | Algebra z geometrią analityczną |
6 |
30 |
30 |
0 |
0 |
0 |
60 |
sylabus |
  |   | Algebra z geometrią analityczną |
6 |
30 |
30 |
0 |
0 |
0 |
60 |
sylabus |
  |   | Algebra z geometrią analityczną |
6 |
30 |
30 |
0 |
0 |
0 |
60 |
sylabus |
  |   | Algebra z geometrią analityczną |
6 |
30 |
30 |
0 |
0 |
0 |
60 |
sylabus |
  |   | Algebra z geometrią analityczną |
6 |
30 |
30 |
0 |
0 |
0 |
60 |
sylabus |
  |   | Algebra z geometrią analityczną |
6 |
30 |
30 |
0 |
0 |
0 |
60 |
sylabus |
  |   | Algebra z geometrią analityczną |
6 |
30 |
30 |
0 |
0 |
0 |
60 |
sylabus |
  |   | Algebra z geometrią analityczną |
6 |
30 |
30 |
0 |
0 |
0 |
60 |
sylabus |
  |   | Analiza matematyczna I |
6 |
45 |
45 |
0 |
0 |
0 |
90 |
sylabus |
  |   | Analiza matematyczna I |
6 |
45 |
45 |
0 |
0 |
0 |
90 |
sylabus |
  |   | Analiza matematyczna I |
6 |
45 |
45 |
0 |
0 |
0 |
90 |
sylabus |
  |   | Analiza matematyczna I |
6 |
45 |
45 |
0 |
0 |
0 |
90 |
sylabus |
  |   | Analiza matematyczna I |
6 |
45 |
45 |
0 |
0 |
0 |
90 |
sylabus |
  |   | Analiza matematyczna I |
6 |
45 |
45 |
0 |
0 |
0 |
90 |
sylabus |
  |   | Analiza matematyczna I |
6 |
45 |
45 |
0 |
0 |
0 |
90 |
sylabus |
  |   | Analiza matematyczna I |
6 |
45 |
45 |
0 |
0 |
0 |
90 |
sylabus |
  |   | Elementy logiki i teorii mnogości |
6 |
30 |
15 |
0 |
0 |
0 |
45 |
sylabus |
  |   | Elementy logiki i teorii mnogości |
6 |
30 |
15 |
0 |
0 |
0 |
45 |
sylabus |
  |   | Elementy logiki i teorii mnogości |
6 |
30 |
15 |
0 |
0 |
0 |
45 |
sylabus |
  |   | Elementy logiki i teorii mnogości |
6 |
30 |
15 |
0 |
0 |
0 |
45 |
sylabus |
  |   | Elementy logiki i teorii mnogości |
6 |
30 |
15 |
0 |
0 |
0 |
45 |
sylabus |
  |   | Elementy logiki i teorii mnogości |
6 |
30 |
15 |
0 |
0 |
0 |
45 |
sylabus |
  |   | Elementy logiki i teorii mnogości |
6 |
30 |
15 |
0 |
0 |
0 |
45 |
sylabus |
  |   | Elementy logiki i teorii mnogości |
6 |
30 |
15 |
0 |
0 |
0 |
45 |
sylabus |
  |   | Podstawy elektroniki |
4 |
15 |
15 |
0 |
0 |
0 |
30 |
sylabus |
  |   | Podstawy elektroniki |
4 |
15 |
15 |
0 |
0 |
0 |
30 |
sylabus |
  |   | Podstawy elektroniki |
4 |
15 |
15 |
0 |
0 |
0 |
30 |
sylabus |
  |   | Podstawy elektroniki |
4 |
15 |
15 |
0 |
0 |
0 |
30 |
sylabus |
  |   | Podstawy elektroniki |
4 |
15 |
15 |
0 |
0 |
0 |
30 |
sylabus |
  |   | Podstawy elektroniki |
4 |
15 |
15 |
0 |
0 |
0 |
30 |
sylabus |
  |   | Podstawy elektroniki |
4 |
15 |
15 |
0 |
0 |
0 |
30 |
sylabus |
  |   | Podstawy elektroniki |
4 |
15 |
15 |
0 |
0 |
0 |
30 |
sylabus |
  |   | Podstawy programowania strukturalnego |
6 |
30 |
30 |
15 |
0 |
0 |
75 |
sylabus |
  |   | Podstawy programowania strukturalnego |
6 |
30 |
30 |
15 |
0 |
0 |
75 |
sylabus |
  |   | Podstawy programowania strukturalnego |
6 |
30 |
30 |
15 |
0 |
0 |
75 |
sylabus |
  |   | Podstawy programowania strukturalnego |
6 |
30 |
30 |
15 |
0 |
0 |
75 |
sylabus |
  |   | Podstawy programowania strukturalnego |
6 |
30 |
30 |
15 |
0 |
0 |
75 |
sylabus |
  |   | Podstawy programowania strukturalnego |
6 |
30 |
30 |
15 |
0 |
0 |
75 |
sylabus |
  |   | Podstawy programowania strukturalnego |
6 |
30 |
30 |
15 |
0 |
0 |
75 |
sylabus |
  |   | Podstawy programowania strukturalnego |
6 |
30 |
30 |
15 |
0 |
0 |
75 |
sylabus |
  |   | Wprowadzenie do nauk społecznych |
2 |
0 |
30 |
0 |
0 |
0 |
30 |
sylabus |
  |   | Wprowadzenie do nauk społecznych |
2 |
0 |
30 |
0 |
0 |
0 |
30 |
sylabus |
  |   | Wprowadzenie do nauk społecznych |
2 |
0 |
30 |
0 |
0 |
0 |
30 |
sylabus |
  |   | Wprowadzenie do nauk społecznych |
2 |
0 |
30 |
0 |
0 |
0 |
30 |
sylabus |
  |   | Wprowadzenie do nauk społecznych |
2 |
0 |
30 |
0 |
0 |
0 |
30 |
sylabus |
  |   | Wprowadzenie do nauk społecznych |
2 |
0 |
30 |
0 |
0 |
0 |
30 |
sylabus |
  |   | Wprowadzenie do nauk społecznych |
2 |
0 |
30 |
0 |
0 |
0 |
30 |
sylabus |
  |   | Wprowadzenie do nauk społecznych |
2 |
0 |
30 |
0 |
0 |
0 |
30 |
sylabus |
  |   | Wychowanie fizyczne |
0 |
0 |
30 |
0 |
0 |
0 |
30 |
sylabus |
  |   | Wychowanie fizyczne |
0 |
0 |
30 |
0 |
0 |
0 |
30 |
sylabus |
  |   | Wychowanie fizyczne |
0 |
0 |
30 |
0 |
0 |
0 |
30 |
sylabus |
  |   | Wychowanie fizyczne |
0 |
0 |
30 |
0 |
0 |
0 |
30 |
sylabus |
  |   | Wychowanie fizyczne |
0 |
0 |
30 |
0 |
0 |
0 |
30 |
sylabus |
  |   | Wychowanie fizyczne |
0 |
0 |
30 |
0 |
0 |
0 |
30 |
sylabus |
  |   | Wychowanie fizyczne |
0 |
0 |
30 |
0 |
0 |
0 |
30 |
sylabus |
  |   | Wychowanie fizyczne |
0 |
0 |
30 |
0 |
0 |
0 |
30 |
sylabus |
|
∑=240 |
|
|
Suma semestr: |
∑= |
|
Semestr 2: |
Blok |
Grupa |
nazwa |
ECTS |
Wykłady |
Ćwiczenia |
Laboratoria |
Projekt |
Lekcje komputerowe |
Suma |
sylabus |
Wspólne | Wspólne | Analiza matematyczna II |
6 |
45 |
45 |
0 |
0 |
0 |
90 |
sylabus |
  |   | Analiza matematyczna II |
6 |
45 |
45 |
0 |
0 |
0 |
90 |
sylabus |
  |   | Analiza matematyczna II |
6 |
45 |
45 |
0 |
0 |
0 |
90 |
sylabus |
  |   | Analiza matematyczna II |
6 |
45 |
45 |
0 |
0 |
0 |
90 |
sylabus |
  |   | Analiza matematyczna II |
6 |
45 |
45 |
0 |
0 |
0 |
90 |
sylabus |
  |   | Analiza matematyczna II |
6 |
45 |
45 |
0 |
0 |
0 |
90 |
sylabus |
  |   | Analiza matematyczna II |
6 |
45 |
45 |
0 |
0 |
0 |
90 |
sylabus |
  |   | Analiza matematyczna II |
6 |
45 |
45 |
0 |
0 |
0 |
90 |
sylabus |
  |   | Elementy konstrukcji sprzętu cyfrowego |
4 |
30 |
15 |
15 |
0 |
0 |
60 |
sylabus |
  |   | Elementy konstrukcji sprzętu cyfrowego |
4 |
30 |
15 |
15 |
0 |
0 |
60 |
sylabus |
  |   | Elementy konstrukcji sprzętu cyfrowego |
4 |
30 |
15 |
15 |
0 |
0 |
60 |
sylabus |
  |   | Elementy konstrukcji sprzętu cyfrowego |
4 |
30 |
15 |
15 |
0 |
0 |
60 |
sylabus |
  |   | Elementy konstrukcji sprzętu cyfrowego |
4 |
30 |
15 |
15 |
0 |
0 |
60 |
sylabus |
  |   | Elementy konstrukcji sprzętu cyfrowego |
4 |
30 |
15 |
15 |
0 |
0 |
60 |
sylabus |
  |   | Elementy konstrukcji sprzętu cyfrowego |
4 |
30 |
15 |
15 |
0 |
0 |
60 |
sylabus |
  |   | Elementy konstrukcji sprzętu cyfrowego |
4 |
30 |
15 |
15 |
0 |
0 |
60 |
sylabus |
  |   | Język obcy |
4 |
0 |
60 |
0 |
0 |
0 |
60 |
sylabus |
  |   | Język obcy |
4 |
0 |
60 |
0 |
0 |
0 |
60 |
sylabus |
  |   | Język obcy |
4 |
0 |
60 |
0 |
0 |
0 |
60 |
sylabus |
  |   | Język obcy |
4 |
0 |
60 |
0 |
0 |
0 |
60 |
sylabus |
  |   | Język obcy |
4 |
0 |
60 |
0 |
0 |
0 |
60 |
sylabus |
  |   | Język obcy |
4 |
0 |
60 |
0 |
0 |
0 |
60 |
sylabus |
  |   | Język obcy |
4 |
0 |
60 |
0 |
0 |
0 |
60 |
sylabus |
  |   | Język obcy |
4 |
0 |
60 |
0 |
0 |
0 |
60 |
sylabus |
  |   | Matematyka Dyskretna I |
4 |
30 |
30 |
0 |
0 |
0 |
60 |
sylabus |
  |   | Matematyka Dyskretna I |
4 |
30 |
30 |
0 |
0 |
0 |
60 |
sylabus |
  |   | Matematyka Dyskretna I |
4 |
30 |
30 |
0 |
0 |
0 |
60 |
sylabus |
  |   | Matematyka Dyskretna I |
4 |
30 |
30 |
0 |
0 |
0 |
60 |
sylabus |
  |   | Matematyka Dyskretna I |
4 |
30 |
30 |
0 |
0 |
0 |
60 |
sylabus |
  |   | Matematyka Dyskretna I |
4 |
30 |
30 |
0 |
0 |
0 |
60 |
sylabus |
  |   | Matematyka Dyskretna I |
4 |
30 |
30 |
0 |
0 |
0 |
60 |
sylabus |
  |   | Matematyka Dyskretna I |
4 |
30 |
30 |
0 |
0 |
0 |
60 |
sylabus |
  |   | Metody numeryczne I |
5 |
30 |
15 |
30 |
0 |
0 |
75 |
sylabus |
  |   | Metody numeryczne I |
5 |
30 |
15 |
30 |
0 |
0 |
75 |
sylabus |
  |   | Metody numeryczne I |
5 |
30 |
15 |
30 |
0 |
0 |
75 |
sylabus |
  |   | Metody numeryczne I |
5 |
30 |
15 |
30 |
0 |
0 |
75 |
sylabus |
  |   | Metody numeryczne I |
5 |
30 |
15 |
30 |
0 |
0 |
75 |
sylabus |
  |   | Metody numeryczne I |
5 |
30 |
15 |
30 |
0 |
0 |
75 |
sylabus |
  |   | Metody numeryczne I |
5 |
30 |
15 |
30 |
0 |
0 |
75 |
sylabus |
  |   | Metody numeryczne I |
5 |
30 |
15 |
30 |
0 |
0 |
75 |
sylabus |
  |   | Programowanie |
5 |
30 |
0 |
30 |
0 |
0 |
60 |
sylabus |
  |   | Programowanie |
5 |
30 |
0 |
30 |
0 |
0 |
60 |
sylabus |
  |   | Programowanie |
5 |
30 |
0 |
30 |
0 |
0 |
60 |
sylabus |
  |   | Programowanie |
5 |
30 |
0 |
30 |
0 |
0 |
60 |
sylabus |
  |   | Programowanie |
5 |
30 |
0 |
30 |
0 |
0 |
60 |
sylabus |
  |   | Programowanie |
5 |
30 |
0 |
30 |
0 |
0 |
60 |
sylabus |
  |   | Programowanie |
5 |
30 |
0 |
30 |
0 |
0 |
60 |
sylabus |
  |   | Programowanie |
5 |
30 |
0 |
30 |
0 |
0 |
60 |
sylabus |
  |   | Techniki prezentacji |
2 |
0 |
30 |
0 |
0 |
0 |
30 |
sylabus |
  |   | Techniki prezentacji |
2 |
0 |
30 |
0 |
0 |
0 |
30 |
sylabus |
  |   | Techniki prezentacji |
2 |
0 |
30 |
0 |
0 |
0 |
30 |
sylabus |
  |   | Techniki prezentacji |
2 |
0 |
30 |
0 |
0 |
0 |
30 |
sylabus |
  |   | Techniki prezentacji |
2 |
0 |
30 |
0 |
0 |
0 |
30 |
sylabus |
  |   | Techniki prezentacji |
2 |
0 |
30 |
0 |
0 |
0 |
30 |
sylabus |
  |   | Techniki prezentacji |
2 |
0 |
30 |
0 |
0 |
0 |
30 |
sylabus |
  |   | Techniki prezentacji |
2 |
0 |
30 |
0 |
0 |
0 |
30 |
sylabus |
  |   | Wychowanie fizyczne |
0 |
0 |
30 |
0 |
0 |
0 |
30 |
sylabus |
  |   | Wychowanie fizyczne |
0 |
0 |
30 |
0 |
0 |
0 |
30 |
sylabus |
  |   | Wychowanie fizyczne |
0 |
0 |
30 |
0 |
0 |
0 |
30 |
sylabus |
  |   | Wychowanie fizyczne |
0 |
0 |
30 |
0 |
0 |
0 |
30 |
sylabus |
  |   | Wychowanie fizyczne |
0 |
0 |
30 |
0 |
0 |
0 |
30 |
sylabus |
  |   | Wychowanie fizyczne |
0 |
0 |
30 |
0 |
0 |
0 |
30 |
sylabus |
  |   | Wychowanie fizyczne |
0 |
0 |
30 |
0 |
0 |
0 |
30 |
sylabus |
  |   | Wychowanie fizyczne |
0 |
0 |
30 |
0 |
0 |
0 |
30 |
sylabus |
|
∑=240 |
|
|
Suma semestr: |
∑= |
|
Semestr 3: |
Blok |
Grupa |
nazwa |
ECTS |
Wykłady |
Ćwiczenia |
Laboratoria |
Projekt |
Lekcje komputerowe |
Suma |
sylabus |
Wspólne | Wspólne | Algorytmy i struktury danych I |
6 |
30 |
30 |
0 |
0 |
0 |
60 |
sylabus |
  |   | Algorytmy i struktury danych I |
6 |
30 |
30 |
0 |
0 |
0 |
60 |
sylabus |
  |   | Algorytmy i struktury danych I |
6 |
30 |
30 |
0 |
0 |
0 |
60 |
sylabus |
  |   | Algorytmy i struktury danych I |
6 |
30 |
30 |
0 |
0 |
0 |
60 |
sylabus |
  |   | Algorytmy i struktury danych I |
6 |
30 |
30 |
0 |
0 |
0 |
60 |
sylabus |
  |   | Algorytmy i struktury danych I |
6 |
30 |
30 |
0 |
0 |
0 |
60 |
sylabus |
  |   | Algorytmy i struktury danych I |
6 |
30 |
30 |
0 |
0 |
0 |
60 |
sylabus |
  |   | Algorytmy i struktury danych I |
6 |
30 |
30 |
0 |
0 |
0 |
60 |
sylabus |
  |   | Język obcy |
4 |
0 |
60 |
0 |
0 |
0 |
60 |
sylabus |
  |   | Język obcy |
4 |
0 |
60 |
0 |
0 |
0 |
60 |
sylabus |
  |   | Język obcy |
4 |
0 |
60 |
0 |
0 |
0 |
60 |
sylabus |
  |   | Język obcy |
4 |
0 |
60 |
0 |
0 |
0 |
60 |
sylabus |
  |   | Język obcy |
4 |
0 |
60 |
0 |
0 |
0 |
60 |
sylabus |
  |   | Język obcy |
4 |
0 |
60 |
0 |
0 |
0 |
60 |
sylabus |
  |   | Język obcy |
4 |
0 |
60 |
0 |
0 |
0 |
60 |
sylabus |
  |   | Język obcy |
4 |
0 |
60 |
0 |
0 |
0 |
60 |
sylabus |
  |   | Matematyka dyskretna II |
4 |
30 |
30 |
0 |
0 |
0 |
2 |
sylabus |
  |   | Matematyka dyskretna II |
4 |
30 |
30 |
0 |
0 |
0 |
2 |
sylabus |
  |   | Matematyka dyskretna II |
4 |
30 |
30 |
0 |
0 |
0 |
2 |
sylabus |
  |   | Matematyka dyskretna II |
4 |
30 |
30 |
0 |
0 |
0 |
2 |
sylabus |
  |   | Matematyka dyskretna II |
4 |
30 |
30 |
0 |
0 |
0 |
2 |
sylabus |
  |   | Matematyka dyskretna II |
4 |
30 |
30 |
0 |
0 |
0 |
2 |
sylabus |
  |   | Matematyka dyskretna II |
4 |
30 |
30 |
0 |
0 |
0 |
2 |
sylabus |
  |   | Matematyka dyskretna II |
4 |
30 |
30 |
0 |
0 |
0 |
2 |
sylabus |
  |   | Metody numeryczne II |
4 |
30 |
0 |
30 |
0 |
0 |
60 |
sylabus |
  |   | Metody numeryczne II |
4 |
30 |
0 |
30 |
0 |
0 |
60 |
sylabus |
  |   | Metody numeryczne II |
4 |
30 |
0 |
30 |
0 |
0 |
60 |
sylabus |
  |   | Metody numeryczne II |
4 |
30 |
0 |
30 |
0 |
0 |
60 |
sylabus |
  |   | Metody numeryczne II |
4 |
30 |
0 |
30 |
0 |
0 |
60 |
sylabus |
  |   | Metody numeryczne II |
4 |
30 |
0 |
30 |
0 |
0 |
60 |
sylabus |
  |   | Metody numeryczne II |
4 |
30 |
0 |
30 |
0 |
0 |
60 |
sylabus |
  |   | Metody numeryczne II |
4 |
30 |
0 |
30 |
0 |
0 |
60 |
sylabus |
  |   | Programowanie obiektowe |
4 |
30 |
0 |
30 |
0 |
0 |
60 |
sylabus |
  |   | Programowanie obiektowe |
4 |
30 |
0 |
30 |
0 |
0 |
60 |
sylabus |
  |   | Programowanie obiektowe |
4 |
30 |
0 |
30 |
0 |
0 |
60 |
sylabus |
  |   | Programowanie obiektowe |
4 |
30 |
0 |
30 |
0 |
0 |
60 |
sylabus |
  |   | Programowanie obiektowe |
4 |
30 |
0 |
30 |
0 |
0 |
60 |
sylabus |
  |   | Programowanie obiektowe |
4 |
30 |
0 |
30 |
0 |
0 |
60 |
sylabus |
  |   | Programowanie obiektowe |
4 |
30 |
0 |
30 |
0 |
0 |
60 |
sylabus |
  |   | Programowanie obiektowe |
4 |
30 |
0 |
30 |
0 |
0 |
60 |
sylabus |
  |   | Równania różniczkowe |
4 |
15 |
30 |
0 |
0 |
0 |
45 |
sylabus |
  |   | Równania różniczkowe |
4 |
15 |
30 |
0 |
0 |
0 |
45 |
sylabus |
  |   | Równania różniczkowe |
4 |
15 |
30 |
0 |
0 |
0 |
45 |
sylabus |
  |   | Równania różniczkowe |
4 |
15 |
30 |
0 |
0 |
0 |
45 |
sylabus |
  |   | Równania różniczkowe |
4 |
15 |
30 |
0 |
0 |
0 |
45 |
sylabus |
  |   | Równania różniczkowe |
4 |
15 |
30 |
0 |
0 |
0 |
45 |
sylabus |
  |   | Równania różniczkowe |
4 |
15 |
30 |
0 |
0 |
0 |
45 |
sylabus |
  |   | Równania różniczkowe |
4 |
15 |
30 |
0 |
0 |
0 |
45 |
sylabus |
  |   | Systemy operacyjne |
4 |
30 |
0 |
15 |
0 |
0 |
45 |
sylabus |
  |   | Systemy operacyjne |
4 |
30 |
0 |
15 |
0 |
0 |
45 |
sylabus |
  |   | Systemy operacyjne |
4 |
30 |
0 |
15 |
0 |
0 |
45 |
sylabus |
  |   | Systemy operacyjne |
4 |
30 |
0 |
15 |
0 |
0 |
45 |
sylabus |
  |   | Systemy operacyjne |
4 |
30 |
0 |
15 |
0 |
0 |
45 |
sylabus |
  |   | Systemy operacyjne |
4 |
30 |
0 |
15 |
0 |
0 |
45 |
sylabus |
  |   | Systemy operacyjne |
4 |
30 |
0 |
15 |
0 |
0 |
45 |
sylabus |
  |   | Systemy operacyjne |
4 |
30 |
0 |
15 |
0 |
0 |
45 |
sylabus |
  |   | Wychowanie fizyczne |
0 |
0 |
30 |
0 |
0 |
0 |
30 |
sylabus |
  |   | Wychowanie fizyczne |
0 |
0 |
30 |
0 |
0 |
0 |
30 |
sylabus |
  |   | Wychowanie fizyczne |
0 |
0 |
30 |
0 |
0 |
0 |
30 |
sylabus |
  |   | Wychowanie fizyczne |
0 |
0 |
30 |
0 |
0 |
0 |
30 |
sylabus |
  |   | Wychowanie fizyczne |
0 |
0 |
30 |
0 |
0 |
0 |
30 |
sylabus |
  |   | Wychowanie fizyczne |
0 |
0 |
30 |
0 |
0 |
0 |
30 |
sylabus |
  |   | Wychowanie fizyczne |
0 |
0 |
30 |
0 |
0 |
0 |
30 |
sylabus |
  |   | Wychowanie fizyczne |
0 |
0 |
30 |
0 |
0 |
0 |
30 |
sylabus |
|
∑=240 |
|
|
Suma semestr: |
∑= |
|
Semestr 4: |
Blok |
Grupa |
nazwa |
ECTS |
Wykłady |
Ćwiczenia |
Laboratoria |
Projekt |
Lekcje komputerowe |
Suma |
sylabus |
Wspólne | Wspólne | Algorytmy i struktury danych II |
4 |
15 |
15 |
30 |
0 |
0 |
60 |
sylabus |
  |   | Algorytmy i struktury danych II |
4 |
15 |
15 |
30 |
0 |
0 |
60 |
sylabus |
  |   | Algorytmy i struktury danych II |
4 |
15 |
15 |
30 |
0 |
0 |
60 |
sylabus |
  |   | Algorytmy i struktury danych II |
4 |
15 |
15 |
30 |
0 |
0 |
60 |
sylabus |
  |   | Algorytmy i struktury danych II |
4 |
15 |
15 |
30 |
0 |
0 |
60 |
sylabus |
  |   | Algorytmy i struktury danych II |
4 |
15 |
15 |
30 |
0 |
0 |
60 |
sylabus |
  |   | Algorytmy i struktury danych II |
4 |
15 |
15 |
30 |
0 |
0 |
60 |
sylabus |
  |   | Algorytmy i struktury danych II |
4 |
15 |
15 |
30 |
0 |
0 |
60 |
sylabus |
  |   | Bazy danych |
4 |
30 |
0 |
30 |
0 |
0 |
60 |
sylabus |
  |   | Bazy danych |
4 |
30 |
0 |
30 |
0 |
0 |
60 |
sylabus |
  |   | Bazy danych |
4 |
30 |
0 |
30 |
0 |
0 |
60 |
sylabus |
  |   | Bazy danych |
4 |
30 |
0 |
30 |
0 |
0 |
60 |
sylabus |
  |   | Bazy danych |
4 |
30 |
0 |
30 |
0 |
0 |
60 |
sylabus |
  |   | Bazy danych |
4 |
30 |
0 |
30 |
0 |
0 |
60 |
sylabus |
  |   | Bazy danych |
4 |
30 |
0 |
30 |
0 |
0 |
60 |
sylabus |
  |   | Bazy danych |
4 |
30 |
0 |
30 |
0 |
0 |
60 |
sylabus |
  |   | Język obcy |
4 |
0 |
60 |
0 |
0 |
0 |
60 |
sylabus |
  |   | Język obcy |
4 |
0 |
60 |
0 |
0 |
0 |
60 |
sylabus |
  |   | Język obcy |
4 |
0 |
60 |
0 |
0 |
0 |
60 |
sylabus |
  |   | Język obcy |
4 |
0 |
60 |
0 |
0 |
0 |
60 |
sylabus |
  |   | Język obcy |
4 |
0 |
60 |
0 |
0 |
0 |
60 |
sylabus |
  |   | Język obcy |
4 |
0 |
60 |
0 |
0 |
0 |
60 |
sylabus |
  |   | Język obcy |
4 |
0 |
60 |
0 |
0 |
0 |
60 |
sylabus |
  |   | Język obcy |
4 |
0 |
60 |
0 |
0 |
0 |
60 |
sylabus |
  |   | PRAKTYKI (po 4 lub 6 semestrze; poza limitem punktów) |
4 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
sylabus |
  |   | PRAKTYKI (po 4 lub 6 semestrze; poza limitem punktów) |
4 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
sylabus |
  |   | PRAKTYKI (po 4 lub 6 semestrze; poza limitem punktów) |
4 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
sylabus |
  |   | PRAKTYKI (po 4 lub 6 semestrze; poza limitem punktów) |
4 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
sylabus |
  |   | PRAKTYKI (po 4 lub 6 semestrze; poza limitem punktów) |
4 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
sylabus |
  |   | PRAKTYKI (po 4 lub 6 semestrze; poza limitem punktów) |
4 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
sylabus |
  |   | PRAKTYKI (po 4 lub 6 semestrze; poza limitem punktów) |
4 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
sylabus |
  |   | PRAKTYKI (po 4 lub 6 semestrze; poza limitem punktów) |
4 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
sylabus |
  |   | Programowanie w środowisku graficznym |
5 |
30 |
0 |
30 |
0 |
0 |
60 |
sylabus |
  |   | Programowanie w środowisku graficznym |
5 |
30 |
0 |
30 |
0 |
0 |
60 |
sylabus |
  |   | Programowanie w środowisku graficznym |
5 |
30 |
0 |
30 |
0 |
0 |
60 |
sylabus |
  |   | Programowanie w środowisku graficznym |
5 |
30 |
0 |
30 |
0 |
0 |
60 |
sylabus |
  |   | Programowanie w środowisku graficznym |
5 |
30 |
0 |
30 |
0 |
0 |
60 |
sylabus |
  |   | Programowanie w środowisku graficznym |
5 |
30 |
0 |
30 |
0 |
0 |
60 |
sylabus |
  |   | Programowanie w środowisku graficznym |
5 |
30 |
0 |
30 |
0 |
0 |
60 |
sylabus |
  |   | Programowanie w środowisku graficznym |
5 |
30 |
0 |
30 |
0 |
0 |
60 |
sylabus |
  |   | Projekt indywidualny |
4 |
0 |
0 |
0 |
45 |
0 |
45 |
sylabus |
  |   | Projekt indywidualny |
4 |
0 |
0 |
0 |
45 |
0 |
45 |
sylabus |
  |   | Projekt indywidualny |
4 |
0 |
0 |
0 |
45 |
0 |
45 |
sylabus |
  |   | Projekt indywidualny |
4 |
0 |
0 |
0 |
45 |
0 |
45 |
sylabus |
  |   | Projekt indywidualny |
4 |
0 |
0 |
0 |
45 |
0 |
45 |
sylabus |
  |   | Projekt indywidualny |
4 |
0 |
0 |
0 |
45 |
0 |
45 |
sylabus |
  |   | Projekt indywidualny |
4 |
0 |
0 |
0 |
45 |
0 |
45 |
sylabus |
  |   | Projekt indywidualny |
4 |
0 |
0 |
0 |
45 |
0 |
45 |
sylabus |
  |   | Sieci komputerowe |
4 |
30 |
0 |
15 |
0 |
0 |
45 |
sylabus |
  |   | Sieci komputerowe |
4 |
30 |
0 |
15 |
0 |
0 |
45 |
sylabus |
  |   | Sieci komputerowe |
4 |
30 |
0 |
15 |
0 |
0 |
45 |
sylabus |
  |   | Sieci komputerowe |
4 |
30 |
0 |
15 |
0 |
0 |
45 |
sylabus |
  |   | Sieci komputerowe |
4 |
30 |
0 |
15 |
0 |
0 |
45 |
sylabus |
  |   | Sieci komputerowe |
4 |
30 |
0 |
15 |
0 |
0 |
45 |
sylabus |
  |   | Sieci komputerowe |
4 |
30 |
0 |
15 |
0 |
0 |
45 |
sylabus |
  |   | Sieci komputerowe |
4 |
30 |
0 |
15 |
0 |
0 |
45 |
sylabus |
  |   | Społeczne aspekty technologii informatycznych |
2 |
30 |
0 |
0 |
0 |
0 |
30 |
sylabus |
  |   | Społeczne aspekty technologii informatycznych |
2 |
30 |
0 |
0 |
0 |
0 |
30 |
sylabus |
  |   | Społeczne aspekty technologii informatycznych |
2 |
30 |
0 |
0 |
0 |
0 |
30 |
sylabus |
  |   | Społeczne aspekty technologii informatycznych |
2 |
30 |
0 |
0 |
0 |
0 |
30 |
sylabus |
  |   | Społeczne aspekty technologii informatycznych |
2 |
30 |
0 |
0 |
0 |
0 |
30 |
sylabus |
  |   | Społeczne aspekty technologii informatycznych |
2 |
30 |
0 |
0 |
0 |
0 |
30 |
sylabus |
  |   | Społeczne aspekty technologii informatycznych |
2 |
30 |
0 |
0 |
0 |
0 |
30 |
sylabus |
  |   | Społeczne aspekty technologii informatycznych |
2 |
30 |
0 |
0 |
0 |
0 |
30 |
sylabus |
  |   | Transmisja danych |
3 |
30 |
0 |
15 |
0 |
0 |
45 |
sylabus |
  |   | Transmisja danych |
3 |
30 |
0 |
15 |
0 |
0 |
45 |
sylabus |
  |   | Transmisja danych |
3 |
30 |
0 |
15 |
0 |
0 |
45 |
sylabus |
  |   | Transmisja danych |
3 |
30 |
0 |
15 |
0 |
0 |
45 |
sylabus |
  |   | Transmisja danych |
3 |
30 |
0 |
15 |
0 |
0 |
45 |
sylabus |
  |   | Transmisja danych |
3 |
30 |
0 |
15 |
0 |
0 |
45 |
sylabus |
  |   | Transmisja danych |
3 |
30 |
0 |
15 |
0 |
0 |
45 |
sylabus |
  |   | Transmisja danych |
3 |
30 |
0 |
15 |
0 |
0 |
45 |
sylabus |
  |   | Wychowanie fizyczne |
0 |
0 |
30 |
0 |
0 |
0 |
30 |
sylabus |
  |   | Wychowanie fizyczne |
0 |
0 |
30 |
0 |
0 |
0 |
30 |
sylabus |
  |   | Wychowanie fizyczne |
0 |
0 |
30 |
0 |
0 |
0 |
30 |
sylabus |
  |   | Wychowanie fizyczne |
0 |
0 |
30 |
0 |
0 |
0 |
30 |
sylabus |
  |   | Wychowanie fizyczne |
0 |
0 |
30 |
0 |
0 |
0 |
30 |
sylabus |
  |   | Wychowanie fizyczne |
0 |
0 |
30 |
0 |
0 |
0 |
30 |
sylabus |
  |   | Wychowanie fizyczne |
0 |
0 |
30 |
0 |
0 |
0 |
30 |
sylabus |
  |   | Wychowanie fizyczne |
0 |
0 |
30 |
0 |
0 |
0 |
30 |
sylabus |
|
∑=272 |
|
|
Suma semestr: |
∑= |
|
Semestr 5: |
Blok |
Grupa |
nazwa |
ECTS |
Wykłady |
Ćwiczenia |
Laboratoria |
Projekt |
Lekcje komputerowe |
Suma |
sylabus |
Wspólne | Wspólne | Bazy danych - projekt |
4 |
0 |
0 |
0 |
45 |
0 |
45 |
sylabus |
  |   | Bazy danych - projekt |
4 |
0 |
0 |
0 |
45 |
0 |
45 |
sylabus |
  |   | Bazy danych - projekt |
4 |
0 |
0 |
0 |
45 |
0 |
45 |
sylabus |
  |   | Bazy danych - projekt |
4 |
0 |
0 |
0 |
45 |
0 |
45 |
sylabus |
  |   | Bazy danych - projekt |
4 |
0 |
0 |
0 |
45 |
0 |
45 |
sylabus |
  |   | Bazy danych - projekt |
4 |
0 |
0 |
0 |
45 |
0 |
45 |
sylabus |
  |   | Bazy danych - projekt |
4 |
0 |
0 |
0 |
45 |
0 |
45 |
sylabus |
  |   | Bazy danych - projekt |
4 |
0 |
0 |
0 |
45 |
0 |
45 |
sylabus |
  |   | Chromatyczna teoria grafów |
4 |
30 |
0 |
0 |
15 |
0 |
45 |
sylabus |
  |   | Chromatyczna teoria grafów |
4 |
30 |
0 |
0 |
15 |
0 |
45 |
sylabus |
  |   | Chromatyczna teoria grafów |
4 |
30 |
0 |
0 |
15 |
0 |
45 |
sylabus |
  |   | Chromatyczna teoria grafów |
4 |
30 |
0 |
0 |
15 |
0 |
45 |
sylabus |
  |   | Chromatyczna teoria grafów |
4 |
30 |
0 |
0 |
15 |
0 |
45 |
sylabus |
  |   | Chromatyczna teoria grafów |
4 |
30 |
0 |
0 |
15 |
0 |
45 |
sylabus |
  |   | Chromatyczna teoria grafów |
4 |
30 |
0 |
0 |
15 |
0 |
45 |
sylabus |
  |   | Chromatyczna teoria grafów |
4 |
30 |
0 |
0 |
15 |
0 |
45 |
sylabus |
  |   | Fizyka I |
4 |
45 |
0 |
0 |
0 |
0 |
45 |
sylabus |
  |   | Fizyka I |
4 |
45 |
0 |
0 |
0 |
0 |
45 |
sylabus |
  |   | Fizyka I |
4 |
45 |
0 |
0 |
0 |
0 |
45 |
sylabus |
  |   | Fizyka I |
4 |
45 |
0 |
0 |
0 |
0 |
45 |
sylabus |
  |   | Fizyka I |
4 |
45 |
0 |
0 |
0 |
0 |
45 |
sylabus |
  |   | Fizyka I |
4 |
45 |
0 |
0 |
0 |
0 |
45 |
sylabus |
  |   | Fizyka I |
4 |
45 |
0 |
0 |
0 |
0 |
45 |
sylabus |
  |   | Fizyka I |
4 |
45 |
0 |
0 |
0 |
0 |
45 |
sylabus |
  |   | Grafika komputerowa I |
4 |
30 |
0 |
30 |
0 |
0 |
60 |
sylabus |
  |   | Grafika komputerowa I |
4 |
30 |
0 |
30 |
0 |
0 |
60 |
sylabus |
  |   | Grafika komputerowa I |
4 |
30 |
0 |
30 |
0 |
0 |
60 |
sylabus |
  |   | Grafika komputerowa I |
4 |
30 |
0 |
30 |
0 |
0 |
60 |
sylabus |
  |   | Grafika komputerowa I |
4 |
30 |
0 |
30 |
0 |
0 |
60 |
sylabus |
  |   | Grafika komputerowa I |
4 |
30 |
0 |
30 |
0 |
0 |
60 |
sylabus |
  |   | Grafika komputerowa I |
4 |
30 |
0 |
30 |
0 |
0 |
60 |
sylabus |
  |   | Grafika komputerowa I |
4 |
30 |
0 |
30 |
0 |
0 |
60 |
sylabus |
  |   | Informatyka śledcza |
4 |
30 |
0 |
15 |
0 |
0 |
45 |
sylabus |
  |   | Informatyka śledcza |
4 |
30 |
0 |
15 |
0 |
0 |
45 |
sylabus |
  |   | Informatyka śledcza |
4 |
30 |
0 |
15 |
0 |
0 |
45 |
sylabus |
  |   | Informatyka śledcza |
4 |
30 |
0 |
15 |
0 |
0 |
45 |
sylabus |
  |   | Informatyka śledcza |
4 |
30 |
0 |
15 |
0 |
0 |
45 |
sylabus |
  |   | Informatyka śledcza |
4 |
30 |
0 |
15 |
0 |
0 |
45 |
sylabus |
  |   | Informatyka śledcza |
4 |
30 |
0 |
15 |
0 |
0 |
45 |
sylabus |
  |   | Informatyka śledcza |
4 |
30 |
0 |
15 |
0 |
0 |
45 |
sylabus |
  |   | Inżynieria oprogramowania I |
4 |
30 |
15 |
0 |
0 |
0 |
4 |
sylabus |
  |   | Inżynieria oprogramowania I |
4 |
30 |
15 |
0 |
0 |
0 |
4 |
sylabus |
  |   | Inżynieria oprogramowania I |
4 |
30 |
15 |
0 |
0 |
0 |
4 |
sylabus |
  |   | Inżynieria oprogramowania I |
4 |
30 |
15 |
0 |
0 |
0 |
4 |
sylabus |
  |   | Inżynieria oprogramowania I |
4 |
30 |
15 |
0 |
0 |
0 |
4 |
sylabus |
  |   | Inżynieria oprogramowania I |
4 |
30 |
15 |
0 |
0 |
0 |
4 |
sylabus |
  |   | Inżynieria oprogramowania I |
4 |
30 |
15 |
0 |
0 |
0 |
4 |
sylabus |
  |   | Inżynieria oprogramowania I |
4 |
30 |
15 |
0 |
0 |
0 |
4 |
sylabus |
  |   | JAVA 2 |
4 |
15 |
0 |
15 |
0 |
0 |
30 |
sylabus |
  |   | JAVA 2 |
4 |
15 |
0 |
15 |
0 |
0 |
30 |
sylabus |
  |   | JAVA 2 |
4 |
15 |
0 |
15 |
0 |
0 |
30 |
sylabus |
  |   | JAVA 2 |
4 |
15 |
0 |
15 |
0 |
0 |
30 |
sylabus |
  |   | JAVA 2 |
4 |
15 |
0 |
15 |
0 |
0 |
30 |
sylabus |
  |   | JAVA 2 |
4 |
15 |
0 |
15 |
0 |
0 |
30 |
sylabus |
  |   | JAVA 2 |
4 |
15 |
0 |
15 |
0 |
0 |
30 |
sylabus |
  |   | JAVA 2 |
4 |
15 |
0 |
15 |
0 |
0 |
30 |
sylabus |
  |   | Język obcy |
2 |
0 |
30 |
0 |
0 |
0 |
30 |
sylabus |
  |   | Język obcy |
2 |
0 |
30 |
0 |
0 |
0 |
30 |
sylabus |
  |   | Język obcy |
2 |
0 |
30 |
0 |
0 |
0 |
30 |
sylabus |
  |   | Język obcy |
2 |
0 |
30 |
0 |
0 |
0 |
30 |
sylabus |
  |   | Język obcy |
2 |
0 |
30 |
0 |
0 |
0 |
30 |
sylabus |
  |   | Język obcy |
2 |
0 |
30 |
0 |
0 |
0 |
30 |
sylabus |
  |   | Język obcy |
2 |
0 |
30 |
0 |
0 |
0 |
30 |
sylabus |
  |   | Język obcy |
2 |
0 |
30 |
0 |
0 |
0 |
30 |
sylabus |
  |   | Programowanie w technologii .NET |
4 |
30 |
0 |
30 |
0 |
0 |
60 |
sylabus |
  |   | Programowanie w technologii .NET |
4 |
30 |
0 |
30 |
0 |
0 |
60 |
sylabus |
  |   | Programowanie w technologii .NET |
4 |
30 |
0 |
30 |
0 |
0 |
60 |
sylabus |
  |   | Programowanie w technologii .NET |
4 |
30 |
0 |
30 |
0 |
0 |
60 |
sylabus |
  |   | Programowanie w technologii .NET |
4 |
30 |
0 |
30 |
0 |
0 |
60 |
sylabus |
  |   | Programowanie w technologii .NET |
4 |
30 |
0 |
30 |
0 |
0 |
60 |
sylabus |
  |   | Programowanie w technologii .NET |
4 |
30 |
0 |
30 |
0 |
0 |
60 |
sylabus |
  |   | Programowanie w technologii .NET |
4 |
30 |
0 |
30 |
0 |
0 |
60 |
sylabus |
  |   | Rachunek prawdopodobieństwa i elementy statystyki matematycznej |
4 |
30 |
30 |
0 |
0 |
0 |
60 |
sylabus |
  |   | Rachunek prawdopodobieństwa i elementy statystyki matematycznej |
4 |
30 |
30 |
0 |
0 |
0 |
60 |
sylabus |
  |   | Rachunek prawdopodobieństwa i elementy statystyki matematycznej |
4 |
30 |
30 |
0 |
0 |
0 |
60 |
sylabus |
  |   | Rachunek prawdopodobieństwa i elementy statystyki matematycznej |
4 |
30 |
30 |
0 |
0 |
0 |
60 |
sylabus |
  |   | Rachunek prawdopodobieństwa i elementy statystyki matematycznej |
4 |
30 |
30 |
0 |
0 |
0 |
60 |
sylabus |
  |   | Rachunek prawdopodobieństwa i elementy statystyki matematycznej |
4 |
30 |
30 |
0 |
0 |
0 |
60 |
sylabus |
  |   | Rachunek prawdopodobieństwa i elementy statystyki matematycznej |
4 |
30 |
30 |
0 |
0 |
0 |
60 |
sylabus |
  |   | Rachunek prawdopodobieństwa i elementy statystyki matematycznej |
4 |
30 |
30 |
0 |
0 |
0 |
60 |
sylabus |
  |   | Teoria automatów i języków |
4 |
30 |
30 |
0 |
0 |
0 |
60 |
sylabus |
  |   | Teoria automatów i języków |
4 |
30 |
30 |
0 |
0 |
0 |
60 |
sylabus |
  |   | Teoria automatów i języków |
4 |
30 |
30 |
0 |
0 |
0 |
60 |
sylabus |
  |   | Teoria automatów i języków |
4 |
30 |
30 |
0 |
0 |
0 |
60 |
sylabus |
  |   | Teoria automatów i języków |
4 |
30 |
30 |
0 |
0 |
0 |
60 |
sylabus |
  |   | Teoria automatów i języków |
4 |
30 |
30 |
0 |
0 |
0 |
60 |
sylabus |
  |   | Teoria automatów i języków |
4 |
30 |
30 |
0 |
0 |
0 |
60 |
sylabus |
  |   | Teoria automatów i języków |
4 |
30 |
30 |
0 |
0 |
0 |
60 |
sylabus |
  |   | Wychowanie fizyczne |
0 |
0 |
30 |
0 |
0 |
0 |
30 |
sylabus |
  |   | Wychowanie fizyczne |
0 |
0 |
30 |
0 |
0 |
0 |
30 |
sylabus |
  |   | Wychowanie fizyczne |
0 |
0 |
30 |
0 |
0 |
0 |
30 |
sylabus |
  |   | Wychowanie fizyczne |
0 |
0 |
30 |
0 |
0 |
0 |
30 |
sylabus |
  |   | Wychowanie fizyczne |
0 |
0 |
30 |
0 |
0 |
0 |
30 |
sylabus |
  |   | Wychowanie fizyczne |
0 |
0 |
30 |
0 |
0 |
0 |
30 |
sylabus |
  |   | Wychowanie fizyczne |
0 |
0 |
30 |
0 |
0 |
0 |
30 |
sylabus |
  |   | Wychowanie fizyczne |
0 |
0 |
30 |
0 |
0 |
0 |
30 |
sylabus |
|
∑=336 |
|
| Obieralne | Kreatywny Semestr Projektowania |
| | | | | |
Informacje |
|
Suma semestr: |
∑= |
|
Semestr 6: |
Blok |
Grupa |
nazwa |
ECTS |
Wykłady |
Ćwiczenia |
Laboratoria |
Projekt |
Lekcje komputerowe |
Suma |
sylabus |
Wspólne | Wspólne | Fizyka II |
4 |
30 |
0 |
45 |
0 |
0 |
75 |
sylabus |
  |   | Fizyka II |
4 |
30 |
0 |
45 |
0 |
0 |
75 |
sylabus |
  |   | Fizyka II |
4 |
30 |
0 |
45 |
0 |
0 |
75 |
sylabus |
  |   | Fizyka II |
4 |
30 |
0 |
45 |
0 |
0 |
75 |
sylabus |
  |   | Fizyka II |
4 |
30 |
0 |
45 |
0 |
0 |
75 |
sylabus |
  |   | Fizyka II |
4 |
30 |
0 |
45 |
0 |
0 |
75 |
sylabus |
  |   | Fizyka II |
4 |
30 |
0 |
45 |
0 |
0 |
75 |
sylabus |
  |   | Fizyka II |
4 |
30 |
0 |
45 |
0 |
0 |
75 |
sylabus |
  |   | Inżynieria oprogramowania II |
4 |
0 |
0 |
45 |
0 |
0 |
45 |
sylabus |
  |   | Inżynieria oprogramowania II |
4 |
0 |
0 |
45 |
0 |
0 |
45 |
sylabus |
  |   | Inżynieria oprogramowania II |
4 |
0 |
0 |
45 |
0 |
0 |
45 |
sylabus |
  |   | Inżynieria oprogramowania II |
4 |
0 |
0 |
45 |
0 |
0 |
45 |
sylabus |
  |   | Inżynieria oprogramowania II |
4 |
0 |
0 |
45 |
0 |
0 |
45 |
sylabus |
  |   | Inżynieria oprogramowania II |
4 |
0 |
0 |
45 |
0 |
0 |
45 |
sylabus |
  |   | Inżynieria oprogramowania II |
4 |
0 |
0 |
45 |
0 |
0 |
45 |
sylabus |
  |   | Inżynieria oprogramowania II |
4 |
0 |
0 |
45 |
0 |
0 |
45 |
sylabus |
  |   | Laboratorium systemów CAD/CAM |
4 |
0 |
0 |
45 |
0 |
0 |
45 |
sylabus |
  |   | Laboratorium systemów CAD/CAM |
4 |
0 |
0 |
45 |
0 |
0 |
45 |
sylabus |
  |   | Laboratorium systemów CAD/CAM |
4 |
0 |
0 |
45 |
0 |
0 |
45 |
sylabus |
  |   | Laboratorium systemów CAD/CAM |
4 |
0 |
0 |
45 |
0 |
0 |
45 |
sylabus |
  |   | Laboratorium systemów CAD/CAM |
4 |
0 |
0 |
45 |
0 |
0 |
45 |
sylabus |
  |   | Laboratorium systemów CAD/CAM |
4 |
0 |
0 |
45 |
0 |
0 |
45 |
sylabus |
  |   | Laboratorium systemów CAD/CAM |
4 |
0 |
0 |
45 |
0 |
0 |
45 |
sylabus |
  |   | Laboratorium systemów CAD/CAM |
4 |
0 |
0 |
45 |
0 |
0 |
45 |
sylabus |
  |   | Metody sztucznej inteligencji |
4 |
15 |
0 |
30 |
0 |
0 |
45 |
sylabus |
  |   | Metody sztucznej inteligencji |
4 |
15 |
0 |
30 |
0 |
0 |
45 |
sylabus |
  |   | Metody sztucznej inteligencji |
4 |
15 |
0 |
30 |
0 |
0 |
45 |
sylabus |
  |   | Metody sztucznej inteligencji |
4 |
15 |
0 |
30 |
0 |
0 |
45 |
sylabus |
  |   | Metody sztucznej inteligencji |
4 |
15 |
0 |
30 |
0 |
0 |
45 |
sylabus |
  |   | Metody sztucznej inteligencji |
4 |
15 |
0 |
30 |
0 |
0 |
45 |
sylabus |
  |   | Metody sztucznej inteligencji |
4 |
15 |
0 |
30 |
0 |
0 |
45 |
sylabus |
  |   | Metody sztucznej inteligencji |
4 |
15 |
0 |
30 |
0 |
0 |
45 |
sylabus |
  |   | PRAKTYKI (po 4 lub 6 semestrze; poza limitem punktów) |
4 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
sylabus |
  |   | PRAKTYKI (po 4 lub 6 semestrze; poza limitem punktów) |
4 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
sylabus |
  |   | PRAKTYKI (po 4 lub 6 semestrze; poza limitem punktów) |
4 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
sylabus |
  |   | PRAKTYKI (po 4 lub 6 semestrze; poza limitem punktów) |
4 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
sylabus |
  |   | PRAKTYKI (po 4 lub 6 semestrze; poza limitem punktów) |
4 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
sylabus |
  |   | PRAKTYKI (po 4 lub 6 semestrze; poza limitem punktów) |
4 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
sylabus |
  |   | PRAKTYKI (po 4 lub 6 semestrze; poza limitem punktów) |
4 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
sylabus |
  |   | PRAKTYKI (po 4 lub 6 semestrze; poza limitem punktów) |
4 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
sylabus |
  |   | Procesory graficzne w zastosowaniach obliczeniowych |
4 |
15 |
0 |
0 |
30 |
0 |
45 |
sylabus |
  |   | Procesory graficzne w zastosowaniach obliczeniowych |
4 |
15 |
0 |
0 |
30 |
0 |
45 |
sylabus |
  |   | Procesory graficzne w zastosowaniach obliczeniowych |
4 |
15 |
0 |
0 |
30 |
0 |
45 |
sylabus |
  |   | Procesory graficzne w zastosowaniach obliczeniowych |
4 |
15 |
0 |
0 |
30 |
0 |
45 |
sylabus |
  |   | Procesory graficzne w zastosowaniach obliczeniowych |
4 |
15 |
0 |
0 |
30 |
0 |
45 |
sylabus |
  |   | Procesory graficzne w zastosowaniach obliczeniowych |
4 |
15 |
0 |
0 |
30 |
0 |
45 |
sylabus |
  |   | Procesory graficzne w zastosowaniach obliczeniowych |
4 |
15 |
0 |
0 |
30 |
0 |
45 |
sylabus |
  |   | Procesory graficzne w zastosowaniach obliczeniowych |
4 |
15 |
0 |
0 |
30 |
0 |
45 |
sylabus |
  |   | Programowanie aplikacji WWW |
4 |
15 |
0 |
30 |
0 |
0 |
45 |
sylabus |
  |   | Programowanie aplikacji WWW |
4 |
15 |
0 |
30 |
0 |
0 |
45 |
sylabus |
  |   | Programowanie aplikacji WWW |
4 |
15 |
0 |
30 |
0 |
0 |
45 |
sylabus |
  |   | Programowanie aplikacji WWW |
4 |
15 |
0 |
30 |
0 |
0 |
45 |
sylabus |
  |   | Programowanie aplikacji WWW |
4 |
15 |
0 |
30 |
0 |
0 |
45 |
sylabus |
  |   | Programowanie aplikacji WWW |
4 |
15 |
0 |
30 |
0 |
0 |
45 |
sylabus |
  |   | Programowanie aplikacji WWW |
4 |
15 |
0 |
30 |
0 |
0 |
45 |
sylabus |
  |   | Programowanie aplikacji WWW |
4 |
15 |
0 |
30 |
0 |
0 |
45 |
sylabus |
  |   | Programowanie równoległe i rozproszone I |
4 |
30 |
15 |
0 |
0 |
0 |
45 |
sylabus |
  |   | Programowanie równoległe i rozproszone I |
4 |
30 |
15 |
0 |
0 |
0 |
45 |
sylabus |
  |   | Programowanie równoległe i rozproszone I |
4 |
30 |
15 |
0 |
0 |
0 |
45 |
sylabus |
  |   | Programowanie równoległe i rozproszone I |
4 |
30 |
15 |
0 |
0 |
0 |
45 |
sylabus |
  |   | Programowanie równoległe i rozproszone I |
4 |
30 |
15 |
0 |
0 |
0 |
45 |
sylabus |
  |   | Programowanie równoległe i rozproszone I |
4 |
30 |
15 |
0 |
0 |
0 |
45 |
sylabus |
  |   | Programowanie równoległe i rozproszone I |
4 |
30 |
15 |
0 |
0 |
0 |
45 |
sylabus |
  |   | Programowanie równoległe i rozproszone I |
4 |
30 |
15 |
0 |
0 |
0 |
45 |
sylabus |
  |   | Programowanie w językach zorientowanych maszynowo |
4 |
30 |
0 |
15 |
0 |
0 |
45 |
sylabus |
  |   | Programowanie w językach zorientowanych maszynowo |
4 |
30 |
0 |
15 |
0 |
0 |
45 |
sylabus |
  |   | Programowanie w językach zorientowanych maszynowo |
4 |
30 |
0 |
15 |
0 |
0 |
45 |
sylabus |
  |   | Programowanie w językach zorientowanych maszynowo |
4 |
30 |
0 |
15 |
0 |
0 |
45 |
sylabus |
  |   | Programowanie w językach zorientowanych maszynowo |
4 |
30 |
0 |
15 |
0 |
0 |
45 |
sylabus |
  |   | Programowanie w językach zorientowanych maszynowo |
4 |
30 |
0 |
15 |
0 |
0 |
45 |
sylabus |
  |   | Programowanie w językach zorientowanych maszynowo |
4 |
30 |
0 |
15 |
0 |
0 |
45 |
sylabus |
  |   | Programowanie w językach zorientowanych maszynowo |
4 |
30 |
0 |
15 |
0 |
0 |
45 |
sylabus |
  |   | Statystyka komputerowa |
4 |
15 |
0 |
30 |
0 |
0 |
45 |
sylabus |
  |   | Statystyka komputerowa |
4 |
15 |
0 |
30 |
0 |
0 |
45 |
sylabus |
  |   | Statystyka komputerowa |
4 |
15 |
0 |
30 |
0 |
0 |
45 |
sylabus |
  |   | Statystyka komputerowa |
4 |
15 |
0 |
30 |
0 |
0 |
45 |
sylabus |
  |   | Statystyka komputerowa |
4 |
15 |
0 |
30 |
0 |
0 |
45 |
sylabus |
  |   | Statystyka komputerowa |
4 |
15 |
0 |
30 |
0 |
0 |
45 |
sylabus |
  |   | Statystyka komputerowa |
4 |
15 |
0 |
30 |
0 |
0 |
45 |
sylabus |
  |   | Statystyka komputerowa |
4 |
15 |
0 |
30 |
0 |
0 |
45 |
sylabus |
  |   | UNIX |
3 |
15 |
0 |
30 |
0 |
0 |
45 |
sylabus |
  |   | UNIX |
3 |
15 |
0 |
30 |
0 |
0 |
45 |
sylabus |
  |   | UNIX |
3 |
15 |
0 |
30 |
0 |
0 |
45 |
sylabus |
  |   | UNIX |
3 |
15 |
0 |
30 |
0 |
0 |
45 |
sylabus |
  |   | UNIX |
3 |
15 |
0 |
30 |
0 |
0 |
45 |
sylabus |
  |   | UNIX |
3 |
15 |
0 |
30 |
0 |
0 |
45 |
sylabus |
  |   | UNIX |
3 |
15 |
0 |
30 |
0 |
0 |
45 |
sylabus |
  |   | UNIX |
3 |
15 |
0 |
30 |
0 |
0 |
45 |
sylabus |
  |   | Wprowadzenie do sieci TCP/IP |
4 |
30 |
0 |
30 |
0 |
0 |
60 |
sylabus |
  |   | Wprowadzenie do sieci TCP/IP |
4 |
30 |
0 |
30 |
0 |
0 |
60 |
sylabus |
  |   | Wprowadzenie do sieci TCP/IP |
4 |
30 |
0 |
30 |
0 |
0 |
60 |
sylabus |
  |   | Wprowadzenie do sieci TCP/IP |
4 |
30 |
0 |
30 |
0 |
0 |
60 |
sylabus |
  |   | Wprowadzenie do sieci TCP/IP |
4 |
30 |
0 |
30 |
0 |
0 |
60 |
sylabus |
  |   | Wprowadzenie do sieci TCP/IP |
4 |
30 |
0 |
30 |
0 |
0 |
60 |
sylabus |
  |   | Wprowadzenie do sieci TCP/IP |
4 |
30 |
0 |
30 |
0 |
0 |
60 |
sylabus |
  |   | Wprowadzenie do sieci TCP/IP |
4 |
30 |
0 |
30 |
0 |
0 |
60 |
sylabus |
  |   | Wychowanie fizyczne |
0 |
0 |
30 |
0 |
0 |
0 |
30 |
sylabus |
  |   | Wychowanie fizyczne |
0 |
0 |
30 |
0 |
0 |
0 |
30 |
sylabus |
  |   | Wychowanie fizyczne |
0 |
0 |
30 |
0 |
0 |
0 |
30 |
sylabus |
  |   | Wychowanie fizyczne |
0 |
0 |
30 |
0 |
0 |
0 |
30 |
sylabus |
  |   | Wychowanie fizyczne |
0 |
0 |
30 |
0 |
0 |
0 |
30 |
sylabus |
  |   | Wychowanie fizyczne |
0 |
0 |
30 |
0 |
0 |
0 |
30 |
sylabus |
  |   | Wychowanie fizyczne |
0 |
0 |
30 |
0 |
0 |
0 |
30 |
sylabus |
  |   | Wychowanie fizyczne |
0 |
0 |
30 |
0 |
0 |
0 |
30 |
sylabus |
|
∑=376 |
|
| Obieralne | Kreatywny Semestr Projektowania |
| | | | | |
Informacje |
|
Suma semestr: |
∑= |
|
Semestr 7: |
Blok |
Grupa |
nazwa |
ECTS |
Wykłady |
Ćwiczenia |
Laboratoria |
Projekt |
Lekcje komputerowe |
Suma |
sylabus |
Wspólne | Wspólne | Metody translacji |
4 |
30 |
15 |
0 |
0 |
0 |
45 |
sylabus |
  |   | Metody translacji |
4 |
30 |
15 |
0 |
0 |
0 |
45 |
sylabus |
  |   | Metody translacji |
4 |
30 |
15 |
0 |
0 |
0 |
45 |
sylabus |
  |   | Metody translacji |
4 |
30 |
15 |
0 |
0 |
0 |
45 |
sylabus |
  |   | Metody translacji |
4 |
30 |
15 |
0 |
0 |
0 |
45 |
sylabus |
  |   | Metody translacji |
4 |
30 |
15 |
0 |
0 |
0 |
45 |
sylabus |
  |   | Metody translacji |
4 |
30 |
15 |
0 |
0 |
0 |
45 |
sylabus |
  |   | Metody translacji |
4 |
30 |
15 |
0 |
0 |
0 |
45 |
sylabus |
  |   | Projekt zespołowy |
4 |
0 |
0 |
0 |
45 |
0 |
4 |
sylabus |
  |   | Projekt zespołowy |
4 |
0 |
0 |
0 |
45 |
0 |
4 |
sylabus |
  |   | Projekt zespołowy |
4 |
0 |
0 |
0 |
45 |
0 |
4 |
sylabus |
  |   | Projekt zespołowy |
4 |
0 |
0 |
0 |
45 |
0 |
4 |
sylabus |
  |   | Projekt zespołowy |
4 |
0 |
0 |
0 |
45 |
0 |
4 |
sylabus |
  |   | Projekt zespołowy |
4 |
0 |
0 |
0 |
45 |
0 |
4 |
sylabus |
  |   | Projekt zespołowy |
4 |
0 |
0 |
0 |
45 |
0 |
4 |
sylabus |
  |   | Projekt zespołowy |
4 |
0 |
0 |
0 |
45 |
0 |
4 |
sylabus |
  |   | Przygotowanie pracy dyplomowej / projektu dyplomowego |
12 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
180 |
sylabus |
  |   | Przygotowanie pracy dyplomowej / projektu dyplomowego |
12 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
180 |
sylabus |
  |   | Przygotowanie pracy dyplomowej / projektu dyplomowego |
12 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
180 |
sylabus |
  |   | Przygotowanie pracy dyplomowej / projektu dyplomowego |
12 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
180 |
sylabus |
  |   | Przygotowanie pracy dyplomowej / projektu dyplomowego |
12 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
180 |
sylabus |
  |   | Przygotowanie pracy dyplomowej / projektu dyplomowego |
12 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
180 |
sylabus |
  |   | Przygotowanie pracy dyplomowej / projektu dyplomowego |
12 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
180 |
sylabus |
  |   | Przygotowanie pracy dyplomowej / projektu dyplomowego |
12 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
180 |
sylabus |
  |   | Seminarium dyplomowe |
3 |
0 |
30 |
0 |
0 |
0 |
30 |
sylabus |
  |   | Seminarium dyplomowe |
3 |
0 |
30 |
0 |
0 |
0 |
30 |
sylabus |
  |   | Seminarium dyplomowe |
3 |
0 |
30 |
0 |
0 |
0 |
30 |
sylabus |
  |   | Seminarium dyplomowe |
3 |
0 |
30 |
0 |
0 |
0 |
30 |
sylabus |
  |   | Seminarium dyplomowe |
3 |
0 |
30 |
0 |
0 |
0 |
30 |
sylabus |
  |   | Seminarium dyplomowe |
3 |
0 |
30 |
0 |
0 |
0 |
30 |
sylabus |
  |   | Seminarium dyplomowe |
3 |
0 |
30 |
0 |
0 |
0 |
30 |
sylabus |
  |   | Seminarium dyplomowe |
3 |
0 |
30 |
0 |
0 |
0 |
30 |
sylabus |
  |   | Teoria algorytmów i obliczeń |
4 |
30 |
15 |
15 |
0 |
0 |
60 |
sylabus |
  |   | Teoria algorytmów i obliczeń |
4 |
30 |
15 |
15 |
0 |
0 |
60 |
sylabus |
  |   | Teoria algorytmów i obliczeń |
4 |
30 |
15 |
15 |
0 |
0 |
60 |
sylabus |
  |   | Teoria algorytmów i obliczeń |
4 |
30 |
15 |
15 |
0 |
0 |
60 |
sylabus |
  |   | Teoria algorytmów i obliczeń |
4 |
30 |
15 |
15 |
0 |
0 |
60 |
sylabus |
  |   | Teoria algorytmów i obliczeń |
4 |
30 |
15 |
15 |
0 |
0 |
60 |
sylabus |
  |   | Teoria algorytmów i obliczeń |
4 |
30 |
15 |
15 |
0 |
0 |
60 |
sylabus |
  |   | Teoria algorytmów i obliczeń |
4 |
30 |
15 |
15 |
0 |
0 |
60 |
sylabus |
|
∑=216 |
|
| Obieralne | Kreatywny Semestr Projektowania |
| | | | | |
Informacje |
|
Suma semestr: |
∑= |
|